dıkkatli ol
mrb arkadaşım sana.cok geçmiş olsun .başlığı okudum bu konuda yeterınce bılgı sahıbı olduğuma ınandığım ıcın senı uyarmak ıstedım.psıkolojık rahatsızlıkların temelınde içimizde yasayan korkuların sebebı yoktur .onlar sadece tetiklerler .asıl sebebı beyın kimyasındakı dengesizlikten kaynaklanır.başta bende senın gıbıydım her turlu rahatsızlığı okurdum ve bende de oluşurmu korkusu wardı ve şöyle bı karar aldım ben bu rahatsızlığı yenene kadar kımsenın sorunuyla ılgılenmıyecem .kendım ıcın ne yapabılıyorsam elımden gelenın en iyisini yapacam ve yaptım
bende okb ve psıkoz bırlıkte wardı.ıkısylede aram sımdı cok ıyı.korkularından korkmaktansa onlar la yüzleş sana hiç biseyy yapamazlar korkma :o cok dıkkatluı ol hayatın tadını nasıl cıkarabıleceğıne ınanıyorsan oyle yasa korkular sadece senın ıc dunyanla barışık olmamanı sağlar.bende şizofrenn ılk belırtlerı wardı .ve doktorum kesın olarak demesede benım %95 şizofren olduğumyu soyledı ama ben hıç korkmadım ürkmedım.herşeyı yendım unutma ne olduğun onemli değil ne olacağın onemlı :? ben herseyı yenebıleceğımıze ınanrak cıktım bu yola hepsını yendım haa şunu da belırteyım.okb ıle şizofren olma dıye bısey yok korkuların tamamen yersizdır çünkü ıkısı coooook ayrı şeyler bende olmasının sebebı genetik.sana aci şifalar dlıyorum .Allah yar ve yardımcımız olsun...
mrb arkadaşım sana.cok geçmiş olsun .başlığı okudum bu konuda yeterınce bılgı sahıbı olduğuma ınandığım ıcın senı uyarmak ıstedım.psıkolojık rahatsızlıkların temelınde içimizde yasayan korkuların sebebı yoktur .onlar sadece tetiklerler .asıl sebebı beyın kimyasındakı dengesizlikten kaynaklanır.başta bende senın gıbıydım her turlu rahatsızlığı okurdum ve bende de oluşurmu korkusu wardı ve şöyle bı karar aldım ben bu rahatsızlığı yenene kadar kımsenın sorunuyla ılgılenmıyecem .kendım ıcın ne yapabılıyorsam elımden gelenın en iyisini yapacam ve yaptım
bende okb ve psıkoz bırlıkte wardı.ıkısylede aram sımdı cok ıyı.korkularından korkmaktansa onlar la yüzleş sana hiç biseyy yapamazlar korkma :o cok dıkkatluı ol hayatın tadını nasıl cıkarabıleceğıne ınanıyorsan oyle yasa korkular sadece senın ıc dunyanla barışık olmamanı sağlar.bende şizofrenn ılk belırtlerı wardı .ve doktorum kesın olarak demesede benım %95 şizofren olduğumyu soyledı ama ben hıç korkmadım ürkmedım.herşeyı yendım unutma ne olduğun onemli değil ne olacağın onemlı :? ben herseyı yenebıleceğımıze ınanrak cıktım bu yola hepsını yendım haa şunu da belırteyım.okb ıle şizofren olma dıye bısey yok korkuların tamamen yersizdır çünkü ıkısı coooook ayrı şeyler bende olmasının sebebı genetik.sana aci şifalar dlıyorum .Allah yar ve yardımcımız olsun...

Yorum