Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Çirkinlik Takıntısı

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    Orjinal yazı sahibi: Autotheist
    Ayıptır sorması yaş kaç? 20 yaş altındaysan ciddi ilişki bekleme hatta günümüz kızlarıyla ciddi ilişki yaşama umudunu kes.Karaktersiz sürüleriyle dolu bir ülkedeyiz normal bunlar.Birader şöyle düşün aşırı derecede yakışıklı olduğunu hayal et.Kızlar hasta sana ama karakterine değil sadece dış görünüşüne.Sen böyle bir ilgiyi istermiydin? Şahsen ben istemezdim.Düşünsene millet seni konuşcak ama sadece yakışıklılığını!!! Ben bu devirdeki kızlarda şu cümleleri sıklıkla görmekteyim ayyy çok tatlı çocuk çok yakışıklı :X Bir tane Allah'ın kulununda ay şu çocuğun karakteri çok düzgün çok efendi dediğini duymadım.
    21 yaşındayım.Bende ole dusunuyom ama sokakta falan gorunce sevgilileri ister istemez aklıma takılıyo.yapcak bişey yok
    Kişi hayatı ne denli derinligine görürse o nispette ızdırap çeker.

    Yorum


    • #17
      Bu psikoloji bozucu bir durum işte. Sevmek, sevilmek, elele tutuşmak, gezmek, dolaşmak isteyen gençler, bunu yapamayınca, bir de etraftaki sevgilileri sabah akşam görünce arızaya bağlıyor ve bunalıma giriyor. Bu bunalımı o kadar çok yaşadım ki.....
      Orjinal yazı sahibi: pavingstone View Post
      21 yaşındayım.Bende ole dusunuyom ama sokakta falan gorunce sevgilileri ister istemez aklıma takılıyo.yapcak bişey yok

      Yorum


      • #18
        Orjinal yazı sahibi: dreamer8 View Post
        Bu psikoloji bozucu bir durum işte. Sevmek, sevilmek, elele tutuşmak, gezmek, dolaşmak isteyen gençler, bunu yapamayınca, bir de etraftaki sevgilileri sabah akşam görünce arızaya bağlıyor ve bunalıma giriyor. Bu bunalımı o kadar çok yaşadım ki.....
        artık spora gitmekten başka dışarı bıle çıkmıyorum gormemek için daha çok moralim bozuluyor.
        Kişi hayatı ne denli derinligine görürse o nispette ızdırap çeker.

        Yorum


        • #19
          Mantıklısın ki, spora gidiyorsun. Onu da yapmayanlar var. En azından negatif enerjini atıyorsun, ter atıyorsun, dinç kalıyorsun ve gece uyuyabilmeye de yardımcıdır spor. Bir gün bir ilişkin olur. Evlenene kadar insanların birkaç ilişkisi oluyor.

          Yorum


          • #20
            Orjinal yazı sahibi: dreamer8 View Post
            Mantıklısın ki, spora gidiyorsun. Onu da yapmayanlar var. En azından negatif enerjini atıyorsun, ter atıyorsun, dinç kalıyorsun ve gece uyuyabilmeye de yardımcıdır spor. Bir gün bir ilişkin olur. Evlenene kadar insanların birkaç ilişkisi oluyor.
            iki tane sevgilimde oldu geçmiyo takıntım bılmıyom napıcam
            Kişi hayatı ne denli derinligine görürse o nispette ızdırap çeker.

            Yorum


            • #21
              Sabah kalkınca kendi kendine, "Bugün çok çirkin görünmek istiyorum," demeyi dene. Çirkin olmak istediğini ve böyle olmaktan gayet memnun olduğunu kendine söyle. Bakalım takıntın ne tepki verecek?

              Yorum


              • #22
                Orjinal yazı sahibi: ikonoklast View Post
                Sabah kalkınca kendi kendine, "Bugün çok çirkin görünmek istiyorum," demeyi dene. Çirkin olmak istediğini ve böyle olmaktan gayet memnun olduğunu kendine söyle. Bakalım takıntın ne tepki verecek?
                ne saçma bi öneri. gitsin o zaman suratını jiletlesin allah allah çirkin olmak kim ister. aklı başında öneri yapın arkadaşlar. benim konumada galiba siz yazdınız böyle bişey. uyuyamıyorum diyorum hiç uyumamak istiyorum de kendine diyorsun. adam canım ölmek çekiyor dediğinde ne diyecen? git şu adresteki köprüden atla mı diyecen.

                Yorum


                • #23
                  Yüzünü sen seçmedin. Allah böyle bir yüz nasip etmiş sana..Hem de full paket. İçine koku alabildiğin bir burun, tat alabilen bir dil, duyargalar, iki adet de göz koymuş. Bu opsiyonların bir tanesinin olmadığını düşün ve çok güzel/yakışıklısın. Ne işe yarar. Full paketsin kardeşim unutma bunu Aynaya her bakışında bu "full paket" tabiri aklına gelsin ve yüzünde hafif bir tebessüm oluşsun.

                  Yorum


                  • #24
                    Dreamer8 çok anlamlı bir konuşma yaptın.Bende aynısını söylüyorum

                    Yorum


                    • #25
                      Orjinal yazı sahibi: dreamer8 View Post
                      Yüzünü sen seçmedin. Allah böyle bir yüz nasip etmiş sana..Hem de full paket. İçine koku alabildiğin bir burun, tat alabilen bir dil, duyargalar, iki adet de göz koymuş. Bu opsiyonların bir tanesinin olmadığını düşün ve çok güzel/yakışıklısın. Ne işe yarar. Full paketsin kardeşim unutma bunu Aynaya her bakışında bu "full paket" tabiri aklına gelsin ve yüzünde hafif bir tebessüm oluşsun.
                      anladım.unutmam full paket)Ayrıca teşekkürler
                      Kişi hayatı ne denli derinligine görürse o nispette ızdırap çeker.

                      Yorum


                      • #26
                        Orjinal yazı sahibi: pavingstone View Post
                        Merhaba arkadaşlar 4 yıldır okb var bende bir sürü takıntı vardı bi kısmı geçti ama son 1 yıldır çirkin miyim deegilmiyim diye devamlı kendıme soruyorum,aynaya bakıyorum devamlı,başkalarına soruyorum ddevamlı ne yapabilirim nasıl atlatabilirim bu takıntı mı bi fikir verirseniz sevinirim.
                        Devamlı sorduğuna göre bir cevap da geliyordur. Her kes seni üzmemek için yalan söylemeyeceğine göre aşağı yukarı sağlamasını yapar sonuca varırsın Bu takıntı mı bilinmez ama kendine güveni olmayan insanların dış görünüşe taktığı gerçektir. Eksikliğini bu yönde kapatmaya çalışır..
                        ........

                        Yorum


                        • #27
                          Orjinal yazı sahibi: MoRbİd View Post
                          Devamlı sorduğuna göre bir cevap da geliyordur. Her kes seni üzmemek için yalan söylemeyeceğine göre aşağı yukarı sağlamasını yapar sonuca varırsın Bu takıntı mı bilinmez ama kendine güveni olmayan insanların dış görünüşe taktığı gerçektir. Eksikliğini bu yönde kapatmaya çalışır..
                          aynen saglamasını yapıyorum dedigin gibi ama tatmin etmiyo yada o anlık oluyo.çok kişiden duydumda özgüvenle alakalı olmasını da şu düşündürüyo beni kızlarla konuşurken bi problem yaşamıyorum,tanışırken yaşamıyorum,abartılı olmasada sosyalimde,iyi giyinmeyede çalışıyorum ama devamlı red ediliyorum benimde aklıma sadece çirkinim herhalde diye geliyo aklıma başka bişey gelmiyo.Bi de şey sorcam bu takıntıdan kurtulmak için ne yapabilirim bi fikrin var mı?
                          Kişi hayatı ne denli derinligine görürse o nispette ızdırap çeker.

                          Yorum


                          • #28
                            Bu önerdiğim sadece zihinsel bir şey. Çirkin olmak için bir davranışta bulunsun, yüzünü boyasın vb. demiyorum. Zihninden bu düşünceyi geçirmekten sözediyorum. Bu mevcut durumu zihinde kabullenmek anlamına geliyor. Çoğu kaygı ve takıntıda işe yarıyor. Viktor Emil Frankl adlı çok ünlü bir nörolojist ve psikiyatrist, "paradoksal niyet" adını verdiği bu yöntemi takıntı, kaygı ve uyku bozukluğu şikayetlerinde deneyen kişilerin sorunlarından kurtulduğunu belgelemiş. (ilgili kitap: On the Theory and Therapy of Mental Disorders: An Introduction to Logotherapy and Existential Analysis). Uyuyamamak da uyku isteğiyle ilgili takıntı veya kaygıdan kaynaklanıyor. Bir şeyin olması veya olmamasını takıntı haline getirirseniz, istediğiniz sonucu elde edememeyi garantilersiniz. İntihar ayrı bir konu, kimse "canı çektiği için" intiharı düşünmez zaten.

                            Yorum


                            • #29
                              .........................
                              Last edited by hale46; 04-07-2015, 02:18 AM.

                              Yorum


                              • #30
                                Orjinal yazı sahibi: hale46 View Post
                                Beyninde bir tümör olduğunu düşün ya da farklı bir organında kötü huylu bir tümör . Doktora gittiğini ve sana kanserin çok ilerlediğini tedavi için geç kalındığını söylediğini düşün en fazla 5 6 ayın var dediğini . Çirkin olmak ne kadar umrunda olurdu ??? Böyle saçma şeyleri takıntı yapma eğer okb isen daha mantıklı ve yaşamsal takıntılar bul kendine . Üzüldüğüne kafa yorduğuna değsin
                                onlarda vardıda su an etkısi azaldı mesela allah var mı yok mu?,sevdiklerime zarar verir miyim?çok şükür azaldı onlar şimdi de işte çirkinlik takıntısı canı mı sıkıyo
                                Kişi hayatı ne denli derinligine görürse o nispette ızdırap çeker.

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X