Orjinal yazı sahibi: Searos
View Post
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Dikkatimi veremiyorum hiç bir şeye.
Collapse
X
-
Elizz, unutkanlik sunlari sunlari unutayim kotu, bunlari aklimda tutayim isime yarar gibi birsey degil malesef. Kotu anilar hep en ince ayrintilarina kadar duruyor yerli yerinde, yapilmasi gereken isler, kullandigin esyalar, isimler, yerler kisacasi gunluk hayatta sana lazim olacak seyler unutuluyor, yani yeni anilara yer falan aiclmiyor malesef.Orjinal yazı sahibi: ELizz View PostHayır hiç yaşamadım...Çok şükür.. bence unutmak da bi'hediye') yeni anılara yer açılsın istemez misin?..
Yorum
-
Bilmediğin şu ki; insanlar unutuyor olmaktan şikayet ederken; benim hafızam gerekli gereksiz her şeyi ama her şeyi arşivliyor...şu saydığın isim , eşya, edebiyata dair bi'sürü şey, doğum günü, telefon numaraları, birinin arkadaşının adı, hatta doğum günü..10 yıl önceki bi müzik grubunun albüm parçaları... daha sayayım mıOrjinal yazı sahibi: delin-quency View PostElizz, unutkanlik sunlari sunlari unutayim kotu, bunlari aklimda tutayim isime yarar gibi birsey degil malesef. Kotu anilar hep en ince ayrintilarina kadar duruyor yerli yerinde, yapilmasi gereken isler, kullandigin esyalar, isimler, yerler kisacasi gunluk hayatta sana lazim olacak seyler unutuluyor, yani yeni anilara yer falan aiclmiyor malesef.
bu beni yoruyor') hem mutluyum Allahın bana verdiği bu akıl için şükrediyorum') biraz ajanda muamelesi görsem de
şaka bi'yana akıl en büyük nimet! o yüzden bence unutabilmek de hediye') gerçi güzel anılara sahip olabilmek için iyi bir hafızadan fazlası gerek')
Yorum
-
-
benim hayatımın her döneminde oldu o sorun. şimdilerde reklam ve film müziği yaptığım için sadece iş geldiği zaman alıyorum. Doktorum azalta bileceğimi söyledi ama birden kesme dedi. Kullandığım ilaç etkili , enerji de veriyor. Sen danış doktoruna , doktor yazmadan alamıyorsun.Orjinal yazı sahibi: Searos View Posthayatının sonuna kadar şkaçlamı yaşıcaksın . Doktor ne diyor ?........
Yorum
-

Yorum