selam milleti ahaliyee...
eskı forumdan kım kaldı bılmıyorum.kafayı toplayan burayı terketmiş bellii..
eskilerdenim...uzun zamandır yoktum...gene geldimm..
bende yıllardır olan hıperaktıf ve dıkkat eksıklıgı rahatsızlgını heeep salladım.ta kı 3 yıldır calıstıgım sırkette artık fırca ustune fırca yiyene kadar.
doktora gittim concerta verdi..zaten biliyordum ilaç vereceğini
aman allahımmm....
suan concerta kafasıyla yazıyorumm
bu ne b.ktan bi ilaç yaa..
ilacı içtiğim gibi agresıflık tavan yapıyor..normalde muhabbet çene o biçim ama bunu içince bi mendebur bişey oluyorum ki tövbe yarabbim evlerden ırak..
yemeğe düşkün değil
eşim de zaten karşı ..bu arada hala ikizlerimi emziriyorum...
ama aldıgım gun emzırmıyorum
ılaclara ınanan bi tip değilim...hatta şöyle ki herseyi yarıda bırakan bi tip olduğumdan (hastalığımın etkilerinden sanırım) her hangı bı sebepten doktora gıtsem dahı hıc bır ılacı adam akıllı içemıyorum..
bunu da oyle yapıcam kesın
artık hayatım basıt bı rolantiye dogru gıdıyor...
herseyım yarım yamalak..
bır tek bebeklerıme karsı sorumlulularımda tavız vermem..
biri bana care bulsun..bu ılac hep böyle agresıf ve istahsızlık yapar mı??
eskı forumdan kım kaldı bılmıyorum.kafayı toplayan burayı terketmiş bellii..
eskilerdenim...uzun zamandır yoktum...gene geldimm..
bende yıllardır olan hıperaktıf ve dıkkat eksıklıgı rahatsızlgını heeep salladım.ta kı 3 yıldır calıstıgım sırkette artık fırca ustune fırca yiyene kadar.
doktora gittim concerta verdi..zaten biliyordum ilaç vereceğini
aman allahımmm....
suan concerta kafasıyla yazıyorumm
bu ne b.ktan bi ilaç yaa..
ilacı içtiğim gibi agresıflık tavan yapıyor..normalde muhabbet çene o biçim ama bunu içince bi mendebur bişey oluyorum ki tövbe yarabbim evlerden ırak..
yemeğe düşkün değil eşim de zaten karşı ..bu arada hala ikizlerimi emziriyorum...
ama aldıgım gun emzırmıyorum
ılaclara ınanan bi tip değilim...hatta şöyle ki herseyi yarıda bırakan bi tip olduğumdan (hastalığımın etkilerinden sanırım) her hangı bı sebepten doktora gıtsem dahı hıc bır ılacı adam akıllı içemıyorum..
bunu da oyle yapıcam kesın
artık hayatım basıt bı rolantiye dogru gıdıyor...
herseyım yarım yamalak..
bır tek bebeklerıme karsı sorumlulularımda tavız vermem..
biri bana care bulsun..bu ılac hep böyle agresıf ve istahsızlık yapar mı??

kafa yapıyorsa tek başına konser vermek işten bile değil hapı olsaydı paramla gider alırdım
Yorum