Orjinal yazı sahibi: Denek
View Post
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
bipolar olduğumu saklamalımıydım?
Collapse
X
-
[QUOTE=Denek;245736]Orjinal yazı sahibi: safkan25 View Postbide ben rahatsızlığı tamamen gecsin demedim,azda olsa düzelse o bile bana yeterdi ama ne yaptıysam çabalamasını sağlayamadım[/QUOTE
inanın ama gerçekten inanın çabalamak bile zor, çünkü insan kişiliği zannettiği tüm davranışların, aslında kişiliği olmadığını bu davranışlarının hepsinin sebebinin hastalıktan kaynaklandığını anlamıyor,düşünsenize şimdi birisi size dese ki bütün davranışlarınız yanlış ve bu sen değilsin, kendinizin ne olduğunu ve ne hissetmeniz gerektiğini bile bilemiyorsunuz. Herşey karışıyor kendinizden şüphe ediyorsunuz gerçekten ben çok neşeli miyim yoksa çok mutsuz umutsuz iri miyim bu bile karışıyor.Tabi bu bir örnek bunun gibi kafanızı karıştıran bir sürü şey var. Bakın olabildiğince örneklerle somutlaştırmaya çalışıyorum ki anlamak kolay olsun, düşünün - 35 derece bir dolaba girdiğinizi düşünün ve biri size diyor ki üşüme peki nasıl ve ne zamana kadar inanç ve sabır bir yere kadar sonuçta buna dayanamayan vücudunuz...
seni cok iyi anlıyorum ama dediğim gibi sadece bu rahatsızlığından dolayı karar vermedım,daha baska etkenler var,bana bırkaç kelimesi vardı,suan o kelımlererın nekadar doğru ve nekadar yanlış olduğunu bekleyerek göreceğim,eğer istemıyerek dediyse benı er yada gec arayıp duygularını söyler,herzaman kötü olacağını sanmıyorum,ıllaki düşünebıldığı zamanlar vardır,zaman en güzel ilaçtır benceAKLIMIN ODALARINDA MUHEBBETE MAHKUM PRANGALI DÜŞÜNCELERİM VAR........
Yorum
-
[QUOTE=safkan25;246045]evet zaman en iyi ilaç, bekle bence de eminim fark edecektir yanlışlarını bazen bizim söylediğimiz sözler gerçekten düşündüklerimiz olamıyor zaman içince anlıyoruz, umarım herşey düzelir mutlu bir yaşam sürersiniz senden isteğim biraz hoşgörü eşine karşı unutma saçmalama riski en fazla olan insanlarız.Orjinal yazı sahibi: Denek View Post
seni cok iyi anlıyorum ama dediğim gibi sadece bu rahatsızlığından dolayı karar vermedım,daha baska etkenler var,bana bırkaç kelimesi vardı,suan o kelımlererın nekadar doğru ve nekadar yanlış olduğunu bekleyerek göreceğim,eğer istemıyerek dediyse benı er yada gec arayıp duygularını söyler,herzaman kötü olacağını sanmıyorum,ıllaki düşünebıldığı zamanlar vardır,zaman en güzel ilaçtır bence
Yorum
-
elimden baska bırsey gelmıyor suan,sadece beklemek ve sabretmekten baska cıkıs yolum yok,eğer ararsa ozaman anlarımki sevıyor,yok aramazsa eğer hakkaten dediklerı doğruymş,sende kafana takma rahatsızlığını,alışmaya calış,boşver bu dunya kımseye kalmadı,eninde sonunda ölücez,herseyın hayırlısıAKLIMIN ODALARINDA MUHEBBETE MAHKUM PRANGALI DÜŞÜNCELERİM VAR........
Yorum
-
yok takmıyorum hastalığımı, sadece bazı günler daha duygusal oluyorum o kadar, ben sadece yeni yeni söyle bir düşünceye kapıldım galiba bipolarlar evliliği yürütemiyor,evlenmesek dahamı iyi olur karşımızdakilere de çok acımı çektiriyoruz,evlenip bencillik mi yapıyoruz, o yüzden bende evli olan bipolarların mutlu olduğunu görmek istiyorum karamsarlığa kapılmak istemiyorumOrjinal yazı sahibi: safkan25 View Postelimden baska bırsey gelmıyor suan,sadece beklemek ve sabretmekten baska cıkıs yolum yok,eğer ararsa ozaman anlarımki sevıyor,yok aramazsa eğer hakkaten dediklerı doğruymş,sende kafana takma rahatsızlığını,alışmaya calış,boşver bu dunya kımseye kalmadı,eninde sonunda ölücez,herseyın hayırlısı
Yorum
-
Ben yeni tanıdığım insanlara bile anlatıyorum hastalığımı. Kendime saygımı kaybetmemin ve insanların bana acımasını istememin bir sonucu bu belki de. Yani uzunca düşündükten sonra bu kanıya vardım.Bu aralar iyiyim ve bunda azalma var fakat depresyon dönemlerinde aşırıya kaçıyorum. Her anlatıştan sonra çok pişman oluyorum ama ne çare. Sonra yine aynı. Artık bunu takmıyorum,en azından bir sonraki depresyona kadar:laughing:
Yorum
-
ben kendime aiy hçbişeyi gizli tutamıyorum.saklamak zaten başka da,kendi içimde hapsedemiyorum yani.yoksa zeten saklamam!!!moral bozan,küçük düşüren olayları hemen anlatıveririm.anlamını merak ediyorum.neden herşeyi anlatıyorum.tabi zararı çok oldu.ulaşabileceğim dereceye ulaşamıyorum,saygınlık yani.
ben herşeyi anlatırım yani,kimden korkacam ki?
Yorum
-
Nedenini ben de çok merak ediyorum,neden anlatıyorum?Çoğu kişi bende bir tuhaflık olduğunu farketmiyor bile ama ben illa anlatacam.Bu bence rahatsızlığı kabul ettirmek adına ve ona göre davransınlar diye oluyor.Ben de kendimi küçük düşürme konusunda yeteneğe sahibim.Bunu şu ana kadar yendiğim çok nadirdir.Sonumuz hayrola.
Yorum
-
Allahım sana şükürler olsun iyiki bipolarım.çok mutluyum bu hastalık hakkında çok bilgiliyim beni eğlendiriyor mutlu ediyor bipolar olmak ayrıcalık olduğunu düşünüyorum.ilaçlarımı düzenli içiyor her ay kontrole gidiyorum.aklımdayken bakırkö hastanesinin içinde bipolara bakan bir hastane var RAŞİT TAHSİN DUYGUDURUM MERKEZİ doktorunuza söyleyin oraya sevk etsin sizi doktorlardan tutta temizliğe ilgiye kadar herşey var
Yorum
-
Benim de bipolarlığıma şükrettiğim çok oluyor.Ama unutmayalım hastalığımızın bir de depresyon boyutu var.O zaman da şükretmeyi sürdürebiliyorsanız gerçekten kutlarım.Orjinal yazı sahibi: angelstoocry View PostAllahım sana şükürler olsun iyiki bipolarım.çok mutluyum bu hastalık hakkında çok bilgiliyim beni eğlendiriyor mutlu ediyor bipolar olmak ayrıcalık olduğunu düşünüyorum.ilaçlarımı düzenli içiyor her ay kontrole gidiyorum.aklımdayken bakırkö hastanesinin içinde bipolara bakan bir hastane var RAŞİT TAHSİN DUYGUDURUM MERKEZİ doktorunuza söyleyin oraya sevk etsin sizi doktorlardan tutta temizliğe ilgiye kadar herşey var
Yorum


Yorum