Duyuru

Collapse
No announcement yet.

internet evlilikleri

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #91
    tabiki temkinli olmakta fayda var gözü kapalı bi şekilde inanıp sürüklenmemek en iyisi bu şekilde evlenip mutlu olunabilir ben gayet mutluydum dışardan müdahaleler olmasaydı tek tesellim eşimle bire bir alakalı olmayan yani onun yaptığı şeylerden kaynaklanmaması sıkıntıların

    Yorum


    • #92
      Orjinal yazı sahibi: savato View Post
      tabiki temkinli olmakta fayda var gözü kapalı bi şekilde inanıp sürüklenmemek en iyisi bu şekilde evlenip mutlu olunabilir ben gayet mutluydum dışardan müdahaleler olmasaydı tek tesellim eşimle bire bir alakalı olmayan yani onun yaptığı şeylerden kaynaklanmaması sıkıntıların
      Evlenip mutlu olunabilir tabii bu şekilde. Daha önce yazdığım yorumda da anlattım tanıdığım insanlar var bu şekilde evlenip mutlu olan. Eşinle sorunların var sanırım. Üzüldüm. Ama dışardan müdahaleler her evlilikte var maalesef. Kayınvalide kayınpeder sorunu,arkadaşların karışması vs. Bunları çok görüyorum çevremdeki evli insanlardan. Sizin probleminiz ne bilmiyorum ama umarım düzelir.
      Sevgileri yarınlara bıraktınız;çekingen,tutuk,saygılı...

      Yorum


      • #93
        keşke kayın valide yada arkadaş sorunu falan olsaydı eşimin eski eşiyle ilgili bazı sıkıntılar var bu beni çok etkiledi sanırım paranoyak oldum artık o kanıdayım aşırı sinir ve saldırganlıkta cabası

        Yorum


        • #94
          Orjinal yazı sahibi: savato View Post
          keşke kayın valide yada arkadaş sorunu falan olsaydı eşimin eski eşiyle ilgili bazı sıkıntılar var bu beni çok etkiledi sanırım paranoyak oldum artık o kanıdayım aşırı sinir ve saldırganlıkta cabası
          Oovv. Gerçekten çok sıkıntılı bir konu. Aşırı saldırganlık ve paranoya hallerini çok iyi anlıyorum. Evli değilim ama sevgilimin eski sevgili muhabbetleri açıldığında ya da düşündüğümde bile çıldırcak derecede sinirlenen ve kıskanan bir insanım. Konuyu net olarak bilmediğim için sana pek öneride bulunamıyorum kusura bakma.
          Sevgileri yarınlara bıraktınız;çekingen,tutuk,saygılı...

          Yorum


          • #95
            eski eşi keske karşıma çıkıp kaba kuvvet kullansa inan gocunmam ama işi başka şeylere döktü örnek olarak gerdek gecesi ve benzeri durumları dvd yapıp eşe dosta hatta iş yerime yollamak gibi yasal yola başvurduk ama bi sonuç çıkmadı bu gidişle zaten bi yerde elime geçirip öldürücem sonrada kendimi olay bitecek profesyonel yardımda aldım ama i faydası olmadı insanı dinleyip dinleyi p bi reçete veriyorlar hadi güle güle verdikleri ilaçları önerdikleri dozuda üzerinide kullandım hiç faydasını görmedim olan tek şey yan etkisiydi bronşitim olduğu için nefes alış verişimde düzensizlikler yada nefessiz kalma gibi içinden çıkamıyorum bi türlü

            Yorum


            • #96
              Senin açtığın konuya yorum yazdım. Zaten bu sıkıntılarından muzdarip olduğun bir konu. Ordan devam edelim
              Sevgileri yarınlara bıraktınız;çekingen,tutuk,saygılı...

              Yorum


              • #97
                Orjinal yazı sahibi: Dramaturg View Post
                Senin açtığın konuya yorum yazdım. Zaten bu sıkıntılarından muzdarip olduğun bir konu. Ordan devam edelim
                sonuçta internette karşılaşacağınız insanlar da, bu toplumdan, bu şehirden, bu şehirden.....
                sizin toplumunuz, yaşadığınız şehirdeki insanlar ne kadar tutarlı, güvenilir ise, internet te en fazla o kadar güvenilir olacaktır.
                Mevlananın dediği gibi testide ne varsa, dışına da ondan sızar...
                iyi tarafı, işlerin kolay olması. Karşı tarafta sizde aynı şeyi arıyorsunuz. Utanmak, sıkılmak, heyecan yapmak durumunda değilsiniz.
                Ancak, günlük hayatta karşımıza çıkan insanları önce görüp sonra tanıyoruz.
                internet te, bu sıra da ters çevriliyor. Önce tanışıp, daha sonra görüşüyorsunuz.
                Dolayısıyla, insanların bu tip bir tanışma şekline daha temkinli yaklaşmasını normal karşılamak gerek.

                Yorum


                • #98
                  internetten televizyonda evlilik olmaz o şekiklde evlene kişier 2 gün sonra boşanır demedi demeyin...

                  Yorum


                  • #99
                    Orjinal yazı sahibi: MAVİ_80 View Post
                    internetten televizyonda evlilik olmaz o şekiklde evlene kişier 2 gün sonra boşanır demedi demeyin...
                    evli misiniz? ya da internetten mi evlendiniz? nereden bilebilirsiniz...

                    Yorum


                    • Orjinal yazı sahibi: .Özge. View Post
                      evli misiniz? ya da internetten mi evlendiniz? nereden bilebilirsiniz...
                      hayır evli değilim bekarım. ama o tip şeyler hiç mantıklı değil görüyoruz yani tvlerde adam nişanlanacak zırt bir telefon geliyor ben ahmedin eski sevgilisiyim ahmetten hamileyim ..sizce böyle bir evlilik ne derece sağlıklı olur söylermisiniz acaba ?????

                      Yorum


                      • Orjinal yazı sahibi: MAVİ_80 View Post
                        hayır evli değilim bekarım. ama o tip şeyler hiç mantıklı değil görüyoruz yani tvlerde adam nişanlanacak zırt bir telefon geliyor ben ahmedin eski sevgilisiyim ahmetten hamileyim ..sizce böyle bir evlilik ne derece sağlıklı olur söylermisiniz acaba ?????
                        intenetten tanışıp güzel evlilik kuranlarda var ama siz kırk yıllık evli gibi konuşmuşsunuz...bence fazla bilginiz olmayan konularda kesin konuşmalar yapmayın

                        Yorum


                        • Orjinal yazı sahibi: MAVİ_80 View Post
                          hayır evli değilim bekarım. ama o tip şeyler hiç mantıklı değil görüyoruz yani tvlerde adam nişanlanacak zırt bir telefon geliyor ben ahmedin eski sevgilisiyim ahmetten hamileyim ..sizce böyle bir evlilik ne derece sağlıklı olur söylermisiniz acaba ?????
                          ben internet yoluyla evlendim ve su anda inanılmaz derecede mutluyum. buna ne diyeceksiniz?

                          Yorum


                          • Orjinal yazı sahibi: schrödingerinkedisi View Post
                            ben internet yoluyla evlendim ve su anda inanılmaz derecede mutluyum. buna ne diyeceksiniz?
                            tebrik ederim schrödingerinkedisi uzun süreli olmasını dilerim

                            Yorum


                            • Orjinal yazı sahibi: .Özge. View Post
                              tebrik ederim schrödingerinkedisi uzun süreli olmasını dilerim
                              teşekkur ederim.

                              Yorum


                              • bn internet deil ama ona bnzer bisekilde evlilik yaptım. .
                                Bu sekilde evlenip mutlu olan bir iki nadir kişi biliyorum. ..
                                Ama bn tecrübe etmiş biri olarak asla onaylamiyorm

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X