Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Bayanlar yakişiklilik mi yoksa güven mi arar erkekte
Collapse
X
-
bence yok ya ne kadın için ne de erkek için , dış görünüş bir dönemlik hazlara hizmet ediyor sadece her iki taraf için de ha bu da kötü bir şey değil bence her insan istediğini yaşamalı , çünkü örneklerini gördüm cillop gibi oğlan yanındaki alaka yok , kadında da aynı şekilde , mesela ben de yakışıklı erkeğe bakarım , hoşuma gider ama biri vardır ki kısa fodul hafif şişman göbekli ama öyle bir şeytan tüyü vardır ki adamda bağlar seni istesen de kaçamazsın yani bir kaide yok moruk olur yakışıklı erkek-güzel kadın , çirkin erkek-çirkin kadın , yakışıklı erkek- çirkin kadın , çirkin erkek-güzel kadın .. şimdi de demeyin yok çirkin insan yoktr sınıflama yanlış diye var aga bu sıfatlar canlı-cansız herkesi nitelemek için var , herkes de kendi görüşüne göre niteler ..
-
Orjinal yazı sahibi: Obsesif_Fatihi View PostBayanların cevapları klasik geyikler üzerine kuruludur ve gerçeği yansıtmaz
güvenilir olsun, dürüst olsun,saygılı olsun, beni çok sevsin geyikleri..Halbuki önce erkekten hoşlanır, sonra bunları ararlar.Ama önce bunlara bakarlamış gibi bir hava estirmeleri klasik geyikler. Başka bir şey yok.
Şu adam çok güvenilir o halde onunla çıkmalıyım demez kimse.Bunlar giriş kısmının değil sonuç kısmının anahtarlarıdır.
Bayanların palavralar sıkıp erkek arkadaşları yanlış yönlendirmemeleri için yardımcı olmaya çalışıyoruz.Bayanlar yüzünden, garibim erkekler de, türk filmlerindeki gibi bir tane çiçek almakla kadınları kendine aşık edeceğini ya da iyi çocuk olursa kendisini sevdireceğini sanıyor.Kusura bakmayın ama kadınların yakışıklı erkeklere koştuğu görüşünün arkasında, dünyayı algılama şeklimizi kadınlara projekte hatamız var. Biz erkekler güzel kadınları tercih ederiz ya kesin kadınlar da böyledirOrjinal yazı sahibi: delin-quency View PostDobra dobra yazip kimsenin kalbini kirmak istemem fakat bence ilk etapta mutlaka yakisikliliga yada guzellige bakilir. Kimse dis guzellik onemli degil esas olan ic guzelliktir masalini okumasin cunku cok kiz taniyorum icleri cok guzel, universite mezunu ama yasi gelmis otuzbes kirka ve hala bekarlar. Ama guzellik varsa daha ilkokulu bitirmeden kizinda oglaninda etrafinda pervane olan coktur. Ha guven ne zaman devreye girer, begenirsin, cikmaya baslarsin, ya da birilerinden duyarsin adamin karakteri karakter degil o zaman guzellik devreden cikar. Tabi bir de su var ki, guzellik gorecelidir, birinin cok cirkin gordugunu digeri cok yakisikli yada guzel bulabilir. Ornegin lise yillarimda begendigim cocuklarin resimlerine bakinca bazan midem kalkiyor,ne gozle gormussem artik, sukrediyorum ki o cahillikle cikmaya ve ya evlenmeye kalkmamisimn diye.
Kadınların duygularını okumayı beceremeyiz çünkü beynimiz buna müsait değil kadınlar da böyledir sanırız
konuşmaktan, duyguları paylaşmaktan haz almayız öyleyse kadınlar da böyledir sanırız. Gerçekte kadınların saatlerce konuşabilmesinin arkasında müthiş bir dopamin salgısı desteği yatar. Özetle beyler iyi dinleyen, kadının ruhunu anlayan ve güzel konuşan bir erkek çirkin kral da olsa yakışıklı birisinden her zaman daha çok tercih edilir. Her türlü bahisler açılır
Leave a comment:
-
yakışıklı artist boş konuşan aynı anda birkaç kızı idare edebilen
Leave a comment:
-
Dobra dobra yazip kimsenin kalbini kirmak istemem fakat bence ilk etapta mutlaka yakisikliliga yada guzellige bakilir. Kimse dis guzellik onemli degil esas olan ic guzelliktir masalini okumasin cunku cok kiz taniyorum icleri cok guzel, universite mezunu ama yasi gelmis otuzbes kirka ve hala bekarlar. Ama guzellik varsa daha ilkokulu bitirmeden kizinda oglaninda etrafinda pervane olan coktur. Ha guven ne zaman devreye girer, begenirsin, cikmaya baslarsin, ya da birilerinden duyarsin adamin karakteri karakter degil o zaman guzellik devreden cikar. Tabi bir de su var ki, guzellik gorecelidir, birinin cok cirkin gordugunu digeri cok yakisikli yada guzel bulabilir. Ornegin lise yillarimda begendigim cocuklarin resimlerine bakinca bazan midem kalkiyor,ne gozle gormussem artik, sukrediyorum ki o cahillikle cikmaya ve ya evlenmeye kalkmamisimn diye.
Leave a comment:
-
Guest repliedehuahah aOrjinal yazı sahibi: govinda View PostAllah iyiliğini versin senin emi.. tam bilgisayarı kapatıp yatacakken , dünya erkeğinden tiksindirdin beni.. O değil rüyalarıma da girer hacı bu adam benim
Yalnız şaka bir yana adamın gözlerinedeki ışığa bak, hanginiz gülebilir bu içtenlikle, ve dikkatimi arkadaki tahta çekti, talabe len bu , Diyarbakır'ın hangi okulu acep
uyu bakalım hadi
Leave a comment:
-
Allah iyiliğini versin senin emi.. tam bilgisayarı kapatıp yatacakken , dünya erkeğinden tiksindirdin beni.. O değil rüyalarıma da girer hacı bu adam benimOrjinal yazı sahibi: cemetery View Postyakışıklı olucak elbet ama parada varsa ooohh agaaa bi ortaköy yapıyoruz bakıyorum kıza afeti derya " dertli biri yazdıklarımı sakın düzeltme yapma bende okb dim bi ara
" neyse yanında krem peynir suratlı erkeğe bakıyorsun öyle bir tipi görünce memleket bile değiştirir insan o derece ama kız onla taklıyor demekki ki ayrı
bazen konuşmaz sadece susarsın ve

Yalnız şaka bir yana adamın gözlerindeki ışığa bak, hanginiz gülebilir bu içtenlikle, ve dikkatimi arkadaki tahta çekti, talabe len bu , Diyarbakır'ın hangi okulu acep
Leave a comment:
-
Guest repliedyakışıklı olucak elbet ama parada varsa ooohh agaaa bi ortaköy yapıyoruz bakıyorum kıza afeti derya " dertli biri yazdıklarımı sakın düzeltme yapma bende okb dim bi ara
" neyse yanında krem peynir suratlı erkeğe bakıyorsun öyle bir tipi görünce memleket bile değiştirir insan o derece ama kız onla taklıyor demekki ki ayrı
bazen konuşmaz sadece susarsın ve
Leave a comment:
-
Bayanların cevapları klasik geyikler üzerine kuruludur ve gerçeği yansıtmazOrjinal yazı sahibi: koç_umbenim View Postbayanlara sorulmuş bu soru ama nedense hep erkekler yorum yapmış.Siz nerden biliyonuzbi bayanın neyden hoşlandığını ya da ne istediğini.Bırakın da kızlar yazsın
güvenilir olsun, dürüst olsun,saygılı olsun, beni çok sevsin geyikleri..Halbuki önce erkekten hoşlanır, sonra bunları ararlar.Ama önce bunlara bakarlamış gibi bir hava estirmeleri klasik geyikler. Başka bir şey yok.
Şu adam çok güvenilir o halde onunla çıkmalıyım demez kimse.Bunlar giriş kısmının değil sonuç kısmının anahtarlarıdır.
Bayanların palavralar sıkıp erkek arkadaşları yanlış yönlendirmemeleri için yardımcı olmaya çalışıyoruz.Bayanlar yüzünden, garibim erkekler de, türk filmlerindeki gibi bir tane çiçek almakla kadınları kendine aşık edeceğini ya da iyi çocuk olursa kendisini sevdireceğini sanıyor.
Leave a comment:
-
Guest repliedAslında güzel bi'tespit').. en azından karşı taraf üzerinden kendi tarafını temize çekme çabası sarfedilmeden kurulmuş cümleler..Orjinal yazı sahibi: Leonnn View Postkıza göre değişir çekingen biriyse daha rahat insanlara karşı bişeyler hisseder eğer rahat biriyse bu sefer efendi birisini seçer aslında karmaşık değil insan hep olamadığı kişi olmak ister bu yüzden karşı tarafı buna göre seçeriz
Leave a comment:
-
kıza göre değişir çekingen biriyse daha rahat insanlara karşı bişeyler hisseder eğer rahat biriyse bu sefer efendi birisini seçer aslında karmaşık değil insan hep olamadığı kişi olmak ister bu yüzden karşı tarafı buna göre seçeriz
Leave a comment:
-
Guest repliedİlişki dediğinde; önce kafaların uyması lazım... tamamlanabilmek... tamamlayabilmek önemli... Gerisi teferruat... Zeka bana çok çekici gelir ... yakışıklı bi'adam ağzını açtığında iki lafı biraraya getiremiyorsa... tamamen umrum dışıdır..') o bi'araya gelen iki laf da flörtöz olmanın ötesine geçemiyorsa; tamamen fiyasko')Last edited by ELizz; 03-08-2013, 02:34 AM.
Leave a comment:
-
Orjinal yazı sahibi: dertli biri
çünkü buradaki erkeklerin tecrübeleri bulunmakta..... bayanlara ne zaman çıkma teklif etseler, bir şekilde reddedildiler. sebebi bazen utangaç olmalarıydı bazen takıntılı kısaca hasta olmaları... ama bu kadınlar nerede anormal bir erkek varsa onu sevmişlerdir. tecrübeyle sabittir. isteyen inkar edebilir.
Dünya kötüler dünyası ne yazık ki erkekler aşırı fazla iyi aşırı ilgi teklif peşinden koşmalar kızlarımızın psikolojisini bozuyor... Erkek biraz sert olacak biraz kötü çok iyiyiz biz ya ben biraz kötüyüm galiba.. İyiki rus kızlarını tanıdım bu hayatta gerçek insanı gördüm bizimkiler eziyetmiş onu anladım ama yinede yerli malı diyorum..
Leave a comment:

Leave a comment: