Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Bayanlar yakişiklilik mi yoksa güven mi arar erkekte

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • zeytin.
    replied
    Orjinal yazı sahibi: govinda View Post
    cıııks.. Kaz dır O.. Çoğu insan çevir gaz ı yanmasın olduğunu iddia eder , ordaki gaz ı ocak gibi düşünür ama burdaki bahis, kıvırmak anlamında kullanılır ve gerçeği yazdığım gibidir
    çok bilgesiniz

    Leave a comment:


  • govinda
    replied
    Orjinal yazı sahibi: zeytin. View Post
    Tabi tabi Çevir kazı (gaz)yanmasın
    cıııks.. Kaz dır O.. Çoğu insan çevir gaz ı yanmasın olduğunu iddia eder , ordaki gaz ı ocak gibi düşünür ama burdaki bahis, kıvırmak anlamında kullanılır ve gerçeği yazdığım gibidir

    Leave a comment:


  • zeytin.
    replied
    Tabi tabi Çevir kazı (gaz)yanmasın

    Leave a comment:


  • govinda
    replied
    Orjinal yazı sahibi: schrödingerinkedisi View Post
    ben siz normal standartta insanlar icin bir analiz yapmıstım:PPPPPPP ben de zor begenirim ama begendigimle de evlenirim sorun yok benim içinDDDD
    Tabi tabi Çevir kazı yanmasın

    Leave a comment:


  • schrödingerinkedisi
    replied
    Orjinal yazı sahibi: govinda View Post
    Ben kadındarın adına bektentilerini yüksek tutarken.... Erkekler adına kendini o kadar umutsuz görüyosun yani ve mesele şu ki , her koşulda böyle birileri var çok şükür
    ben siz normal standartta insanlar icin bir analiz yapmıstım:PPPPPPP ben de zor begenirim ama begendigimle de evlenirim sorun yok benim içinDDDD

    Leave a comment:


  • govinda
    replied
    Orjinal yazı sahibi: schrödingerinkedisi View Post
    sen de evde kalcan........
    Ben kadındarın adına bektentilerini yüksek tutarken.... Erkekler adına kendini o kadar umutsuz görüyosun yani ve mesele şu ki , her koşulda böyle birileri var çok şükür

    Leave a comment:


  • zeytin.
    replied
    zeki ve güvenilir olması yeterli güzellik yakışıklılık ise göreceli kavramlardır.

    Leave a comment:


  • schrödingerinkedisi
    replied
    Orjinal yazı sahibi: govinda View Post
    Bayanların istediği şeyleri yakışıklılık ve güven arasında sıkıştıran sığ mantığa karşılık bayanlar çok şey ister diyorum.. Bu katagorize edilmiş tercih dışında bayanlar herşeyi tek bir adamda görmek isterler .. Akıllı hiç bir bayan sırf yakışıklı diye bir adamın peşine takılmaz ya da sadece güvenilir diye kendini bir erkeğe adamaz.. Bayanlar herşeyden önce anlaşılmak ister, önemsenmek ister , ilgi ister ama bunları istiyor diye de hiç bir kadını boğmamak gerekir.. Nezaket ve zerafeti seven bayan yanında tertemiz bir erkeği görmek ister, pis kokan bir adam kendine değil bayana edilmiş bir hakarettir. Bayanlar cesaretli ve cömert adamı sever kendini güldüren komik adam ister ama cıvık adam değil.. Hiç bir bayan tek başına çiçeği sevmez onların sevdiği şey onlara o çiçeği verecek romantik erkeğe sahip olmaktır ve yine hiç bir bayan karışak adam istemez hayatına, zaten karmakarışık olan biz kadınların hayatında erkek net olmalı , dik durmalı ve adam gibi adam kalıbına uymalıdır
    sen de evde kalcan........

    Leave a comment:


  • govinda
    replied
    Bayanların istediği şeyleri yakışıklılık ve güven arasında sıkıştıran sığ mantığa karşılık bayanlar çok şey ister diyorum.. Bu katagorize edilmiş tercih dışında bayanlar herşeyi tek bir adamda görmek isterler .. Akıllı hiç bir bayan sırf yakışıklı diye bir adamın peşine takılmaz ya da sadece güvenilir diye kendini bir erkeğe adamaz.. Bayanlar herşeyden önce anlaşılmak ister, önemsenmek ister , ilgi ister ama bunları istiyor diye de hiç bir kadını boğmamak gerekir.. Nezaket ve zerafeti seven bayan yanında tertemiz bir erkeği görmek ister, pis kokan bir adam kendine değil bayana edilmiş bir hakarettir. Bayanlar cesaretli ve cömert adamı sever kendini güldüren komik adam ister ama cıvık adam değil.. Hiç bir bayan tek başına çiçeği sevmez onların sevdiği şey onlara o çiçeği verecek romantik erkeğe sahip olmaktır ve yine hiç bir bayan karışak adam istemez hayatına, zaten karmakarışık olan biz kadınların hayatında erkek net olmalı , dik durmalı ve adam gibi adam kalıbına uymalıdır

    Leave a comment:


  • schrödingerinkedisi
    replied
    Orjinal yazı sahibi: meva_ View Post
    he olur sallayayım ..sonrada sallar boşanırım..
    boyle düşünsem yuz kere evlenirdim..elimi sallasam ellisi ..(en azından bir zamanlar )
    neyse bosver. evlenmemek de guzel aslında. onemli olan istedigini yapmak. bu saatten sonra da evlenmene de pek ihtimal vermiyorum zaten.......evlilik cok da matah bi sey degil....forumdaki genclere de tavsiyem evliligi o kadar takmayın kafaya........

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    he olur sallayayım ..sonrada sallar boşanırım..
    boyle düşünsem yuz kere evlenirdim..elimi sallasam ellisi ..(en azından bir zamanlar )

    Leave a comment:


  • schrödingerinkedisi
    replied
    Orjinal yazı sahibi: meva_ View Post
    amin..ama ben ilk ve son aynı kişi olsun diyorum..
    demeye devam et......cok beklersin daha......sana tavsiyem salla......iyi bi şey buldun mu evlen gitsin.......bu secicilikle evde kalcan......

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Orjinal yazı sahibi: schrödingerinkedisi View Post
    kendini kandırıyorsun. bne son evliligimde mutlulugu yakaladım. darısı basına.
    amin..ama ben ilk ve son aynı kişi olsun diyorum..

    en sonunda mutluluğu bulmana sevindim..daim olur inş..mezara kadar gitsin bu..aile mahkemelerinde ömür geçmez yoksa

    Leave a comment:


  • schrödingerinkedisi
    replied
    Orjinal yazı sahibi: meva_ View Post
    sen dert etme..
    kendine bak..evlenip boşanmakla geçmiş yaşların.. benimki daha iyi..
    kendini kandırıyorsun. bne son evliligimde mutlulugu yakaladım. darısı basına.

    Leave a comment:


  • Negatif
    replied
    ben bi erkek olarak konuya yorum yapacam ama biraz konuyu saptırabilirim açıkcası ilk önce bence kızlar bi erkekte güven ararlar yani yaşadığım tecrübelerimle konuşuyorum birde meva sen sorumluluk sahibi olsun istemişşin mesela bu günümüz insanlarında pek yoktur anca işini başkalarına yaptırmakta üstlerinden sorumluluk atmada ustalar lakin bende tam tersiyim fazlasıyla sorumluluk alırım o işi yada sorumluluğu yerine getiremezsem acayip sıkılırım ama günümüz kızlarınada bakıyorum hiçbirinde sorumluluk göremiyorum hepsi afedersin lay lay lom yiyip içim gezim havasında sonrada ne bilim güvenden bahsediliyor ilk önce insanın sorumluluk sahibi olması olgun olması ve öncelikle birlikte yaşanılacak bir eşle evlenecekken bunun ciddiyeti içinde olması lazımdır

    Leave a comment:

İşleniyor...
X