Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Bayanlar yakişiklilik mi yoksa güven mi arar erkekte

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • koç_umbenim
    replied
    bayanlara sorulmuş bu soru ama nedense hep erkekler yorum yapmış.Siz nerden biliyonuzbi bayanın neyden hoşlandığını ya da ne istediğini.Bırakın da kızlar yazsın

    Leave a comment:


  • Obsesif_Fatihi
    replied
    serseri adamların tercih edilme nedenleri, ne yapacaklarının kestirilememesi.

    Yani, önceden kestirilemeyen karakter yapısı kadınların çoğuna çekici geliyor. Sanırım binlerce yıldan bu yana gelen genlerle alakalı bir durum.Kontrol altında tutulmayan, tutulamayan erkek çekici geliyor.

    Kadınlar bunu inkar etse de bu böyle. Hatta, bu söylediklerime karşı çıkan bayanların sonradan bu tarz erkeklerle çıktıklarını da gördüm. Ağızdan çıkan farklı, genlerin zorlaması ise bundan da farklı.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Hatunların efendi adam yerine serseri tercihi diye bir gerçek vardır bu memlekette.

    Leave a comment:


  • koç_umbenim
    replied
    Merhametli ve ağır başlı bi erkek her zaman iyidir..Yakışıklılık da neymiş ya

    Leave a comment:


  • bagurel
    replied
    Orjinal yazı sahibi: asperger View Post
    Ben sana analizimi sunayim sen biseyler cikar hocam..

    Genelde tipsiz erkekler hayatta guvenilir erkek rolunu ustlenmek zorunda kalir.
    Guvenilir rolu ustlenen erkek istese de fazla capkin olamaz, dogal olarak disilerle arasi pek iyi olmaz hani su havali cocuklar gibi olamaz bu hafta biriyle obur hafta baska biriyle flortler falan .

    Yakisikli erkek capkin olur, hele bir de alfa erkegiyse disilerin cogusunu kapar.
    Disileri miknatis gibi ceker kendine tipis tipis gelirler bu tip erkege..

    Guvenilir erkek disiler icin evlenilecek erkektir ve para kaynagidir.
    Yakisikli erkek disiler icin hayatin her alaninda vazgecilmezdir, evli bayanlar icin flort yaptigi yakisikli erkegin parasinin pek onemi yoktur sadece onunla flort etsin arzularini dindirsin yeterdir..


    Hayata yenik baslamisiz deme hocam ohoo sen bunu kabullendiysen daha ne diyeyim sana, karizma degilsen degilsindir olmazsa bi cay koyar mutluluklar dilersin
    Bir erkek gözüyle yazılmış bu. Yani olması gereken böyledir diye bir hayal. Bunda da erkek beyninin çalışmasındaki faktörler etken. Louann Brizendine'nin "Kadın Beyni" ve "Erkek Beyni" adında iki kitabı var, zevkle okumuştum. Kadın Beyni olanını incelemeni öneririm; bahse girerim bu yazdıkların kendine de inandırıcı gelmeyecek.

    Leave a comment:


  • Obsesif_Fatihi
    replied
    Yakışıklığın olmamasını anlarım da, karizma sonradan elde edilebilecek bir şey.

    Leave a comment:


  • govinda
    replied
    Orjinal yazı sahibi: zeytin. View Post
    göze sokmamış halin buysa
    ahahahaa eyvallah

    Leave a comment:


  • zeytin.
    replied
    Orjinal yazı sahibi: govinda View Post
    google la baksam kitap gibi yazarım , hayatta üşenip de bakıp araştırıp sonra cümleleştirmem , böyle bişey yapsam bu kadar hızlı yazmazdım.. Ego değil , eğlenmek aslında tam da yaptığım bu ama sen benim yaptığım esprileri bir hakimiyet olarak düşünüyorsun.. Evet tarihim , dilim ve genel kültürüm çok iyidir bunları yeri gelince kullanırım ama göze sokmadan Burda forum ortamında karşıdakini ezmek ya da yerin dibine girmek arasında pek fark görmem ben sadece gülerim ve zamanın tadını çıkartırım.. Anladın mı şimdi
    göze sokmamış halin buysa

    Leave a comment:


  • govinda
    replied
    Orjinal yazı sahibi: zeytin. View Post
    neyi ıspatlamaya çalışıyorsun hala anlamıyorum çok garipsin herşeyi bilemezsin az önce sümerleri öne atan sen şimdi dilin kökenini söyledin sonrada goy goy ikileme değil dedin sonrada beni google bakmakla itham ettin iki saattir bakıyorsun yapma şunu hı şunu dememi mi bekliyorsun tamam en çok sen biliyorsun ama ego tatminine girer bunun tanımınıda yapacak mısın
    google la baksam kitap gibi yazarım , hayatta üşenip de bakıp araştırıp sonra cümleleştirmem , böyle bişey yapsam bu kadar hızlı yazmazdım.. Ego değil , eğlenmek aslında tam da yaptığım bu ama sen benim yaptığım esprileri bir hakimiyet olarak düşünüyorsun.. Evet tarihim , dilim ve genel kültürüm çok iyidir bunları yeri gelince kullanırım ama göze sokmadan Burda forum ortamında karşıdakini ezmek ya da yerin dibine girmek arasında pek fark görmem ben sadece gülerim ve zamanın tadını çıkartırım.. Anladın mı şimdi

    Leave a comment:


  • zeytin.
    replied
    neyi ıspatlamaya çalışıyorsun hala anlamıyorum çok garipsin herşeyi bilemezsin az önce sümerleri öne atan sen şimdi dilin kökenini söyledin sonrada goy goy ikileme değil dedin sonrada beni google bakmakla itham ettin iki saattir bakıyorsun yapma şunu hı şunu dememi mi bekliyorsun tamam en çok sen biliyorsun ama ego tatminine girer bunun tanımınıda yapacak mısın

    Leave a comment:


  • govinda
    replied
    Orjinal yazı sahibi: zeytin. View Post
    filoloji dil bilimi demektir ki okuduğum bölümü benden iyi bilemezsin alan alan ayrılır bu ) o yuzden birşey bilmediğini idda ettim google herzaman doğru bilemez
    google amcaya soran sensin ben hafızamdan konuşuyorum Filoloji diller tarihidir aslında atıyorum ingiliz filolojisi gibi o dilin köklerini inceler.. Goy goy tarihini ordan çıkartamazsın , argodur bunlar, kelime hazinesidir ama ikileme olarak da değerlendirmek komik olur.. Bilmişlik taslamak değil tabi ki hafıza insanı yanıltabilir, eğlenmek ve öğrenmektir asıl olan demi ama

    Leave a comment:


  • zeytin.
    replied
    Orjinal yazı sahibi: govinda View Post
    ahahha bak bak bak Eski dil bilimidir filoloji , sümerlerle bağlantısı eski dilleri incelediği içindir, epigrafi ile çalışır bu bağlamda . Dipnot : hepsi arkeolojinin yardımcılarıdır , tarihe hizmet ederler
    filoloji dil bilimi demektir ki okuduğum bölümü benden iyi bilemezsin alan alan ayrılır bu ) o yuzden birşey bilmediğini idda ettim google herzaman doğru bilemez

    Leave a comment:


  • govinda
    replied
    Orjinal yazı sahibi: zeytin. View Post
    bence sen birşey bilmiyorsun filoloji sümer yazısıyla uğraşmaz neyse konudan çıkman iyi olacak gibi
    ahahha bak bak bak Eski dil bilimidir filoloji , sümerlerle bağlantısı eski dilleri incelediği içindir, epigrafi ile çalışır bu bağlamda . Dipnot : hepsi arkeolojinin yardımcılarıdır , tarihe hizmet ederler

    Leave a comment:


  • zeytin.
    replied
    Orjinal yazı sahibi: govinda View Post
    Eski dil bilimi goy goy la uğraşmaz ya Sümer yazısı okur onlar. Hayır değilim de hala goy goy dönüyor.. Konudan çıkıyorum ben
    bence sen birşey bilmiyorsun filoloji sadece sümer yazısıyla uğraşmaz neyse konudan çıkman iyi olacak gibi
    Last edited by zeytin.; 26-05-2013, 07:09 PM.

    Leave a comment:


  • schrödingerinkedisi
    replied
    goy goy kelimesi. gondol kelimesinden gelir. lunaparklardaki gondolun hareketlerinden esinlenip bu kelime ortaya cıkarılmıstır. anlamı ise geyikten ziyade ciddi konulardaki aksak noktalara temas etmek icin kullanılagelmis bir ikileme vazifesindedir. yani yanlıs bir kullanım soz konusuydu. neyse. forumca ogrenmis olduk sayemde.

    Leave a comment:

İşleniyor...
X