Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Bayanlar yakişiklilik mi yoksa güven mi arar erkekte
Collapse
X
-
bayanlara sorulmuş bu soru ama nedense hep erkekler yorum yapmış.Siz nerden biliyonuzbi bayanın neyden hoşlandığını ya da ne istediğini.Bırakın da kızlar yazsın
-
serseri adamların tercih edilme nedenleri, ne yapacaklarının kestirilememesi.
Yani, önceden kestirilemeyen karakter yapısı kadınların çoğuna çekici geliyor. Sanırım binlerce yıldan bu yana gelen genlerle alakalı bir durum.Kontrol altında tutulmayan, tutulamayan erkek çekici geliyor.
Kadınlar bunu inkar etse de bu böyle. Hatta, bu söylediklerime karşı çıkan bayanların sonradan bu tarz erkeklerle çıktıklarını da gördüm. Ağızdan çıkan farklı, genlerin zorlaması ise bundan da farklı.
Leave a comment:
-
Guest repliedHatunların efendi adam yerine serseri tercihi diye bir gerçek vardır bu memlekette.
Leave a comment:
-
Merhametli ve ağır başlı bi erkek her zaman iyidir..Yakışıklılık da neymiş ya
Leave a comment:
-
Bir erkek gözüyle yazılmış bu. Yani olması gereken böyledir diye bir hayal. Bunda da erkek beyninin çalışmasındaki faktörler etken. Louann Brizendine'nin "Kadın Beyni" ve "Erkek Beyni" adında iki kitabı var, zevkle okumuştum. Kadın Beyni olanını incelemeni öneririm; bahse girerim bu yazdıkların kendine de inandırıcı gelmeyecek.Orjinal yazı sahibi: asperger View PostBen sana analizimi sunayim sen biseyler cikar hocam..
Genelde tipsiz erkekler hayatta guvenilir erkek rolunu ustlenmek zorunda kalir.
Guvenilir rolu ustlenen erkek istese de fazla capkin olamaz, dogal olarak disilerle arasi pek iyi olmaz hani su havali cocuklar gibi olamaz bu hafta biriyle obur hafta baska biriyle flortler falan
.
Yakisikli erkek capkin olur, hele bir de alfa erkegiyse disilerin cogusunu kapar.
Disileri miknatis gibi ceker kendine tipis tipis gelirler bu tip erkege..
Guvenilir erkek disiler icin evlenilecek erkektir ve para kaynagidir.
Yakisikli erkek disiler icin hayatin her alaninda vazgecilmezdir, evli bayanlar icin flort yaptigi yakisikli erkegin parasinin pek onemi yoktur sadece onunla flort etsin arzularini dindirsin yeterdir..
Hayata yenik baslamisiz deme hocam ohoo sen bunu kabullendiysen daha ne diyeyim sana, karizma degilsen degilsindir olmazsa bi cay koyar mutluluklar dilersin
Leave a comment:
-
Yakışıklığın olmamasını anlarım da, karizma sonradan elde edilebilecek bir şey.
Leave a comment:
-
göze sokmamış halin buysaOrjinal yazı sahibi: govinda View Postgoogle la baksam kitap gibi yazarım , hayatta üşenip de bakıp araştırıp sonra cümleleştirmem , böyle bişey yapsam bu kadar hızlı yazmazdım.. Ego değil , eğlenmek aslında tam da yaptığım bu ama sen benim yaptığım esprileri bir hakimiyet olarak düşünüyorsun.. Evet tarihim , dilim ve genel kültürüm çok iyidir bunları yeri gelince kullanırım ama göze sokmadan
Burda forum ortamında karşıdakini ezmek ya da yerin dibine girmek arasında pek fark görmem ben sadece gülerim ve zamanın tadını çıkartırım.. Anladın mı şimdi

Leave a comment:
-
google la baksam kitap gibi yazarım , hayatta üşenip de bakıp araştırıp sonra cümleleştirmem , böyle bişey yapsam bu kadar hızlı yazmazdım.. Ego değil , eğlenmek aslında tam da yaptığım bu ama sen benim yaptığım esprileri bir hakimiyet olarak düşünüyorsun.. Evet tarihim , dilim ve genel kültürüm çok iyidir bunları yeri gelince kullanırım ama göze sokmadanOrjinal yazı sahibi: zeytin. View Postneyi ıspatlamaya çalışıyorsun hala anlamıyorum
çok garipsin herşeyi bilemezsin az önce sümerleri öne atan sen şimdi dilin kökenini söyledin sonrada goy goy ikileme değil dedin
sonrada beni google bakmakla itham ettin iki saattir bakıyorsun yapma şunu hı şunu dememi mi bekliyorsun tamam en çok sen biliyorsun ama ego tatminine girer bunun tanımınıda yapacak mısın 
Burda forum ortamında karşıdakini ezmek ya da yerin dibine girmek arasında pek fark görmem ben sadece gülerim ve zamanın tadını çıkartırım.. Anladın mı şimdi
Leave a comment:
-
neyi ıspatlamaya çalışıyorsun hala anlamıyorum
çok garipsin herşeyi bilemezsin az önce sümerleri öne atan sen şimdi dilin kökenini söyledin sonrada goy goy ikileme değil dedin
sonrada beni google bakmakla itham ettin iki saattir bakıyorsun yapma şunu hı şunu dememi mi bekliyorsun tamam en çok sen biliyorsun ama ego tatminine girer bunun tanımınıda yapacak mısın
Leave a comment:
-
google amcaya soran sensin ben hafızamdan konuşuyorumOrjinal yazı sahibi: zeytin. View Postfiloloji dil bilimi demektir ki okuduğum bölümü benden iyi bilemezsin alan alan ayrılır bu
) o yuzden birşey bilmediğini idda ettim google herzaman doğru bilemez
Filoloji diller tarihidir aslında atıyorum ingiliz filolojisi gibi o dilin köklerini inceler.. Goy goy tarihini ordan çıkartamazsın , argodur bunlar, kelime hazinesidir ama ikileme olarak da değerlendirmek komik olur.. Bilmişlik taslamak değil tabi ki hafıza insanı yanıltabilir, eğlenmek ve öğrenmektir asıl olan demi ama
Leave a comment:
-
filoloji dil bilimi demektir ki okuduğum bölümü benden iyi bilemezsin alan alan ayrılır buOrjinal yazı sahibi: govinda View Postahahha bak bak bak
Eski dil bilimidir filoloji , sümerlerle bağlantısı eski dilleri incelediği içindir, epigrafi ile çalışır bu bağlamda . Dipnot : hepsi arkeolojinin yardımcılarıdır , tarihe hizmet ederler
) o yuzden birşey bilmediğini idda ettim google herzaman doğru bilemez
Leave a comment:
-
ahahha bak bak bakOrjinal yazı sahibi: zeytin. View Postbence sen birşey bilmiyorsun
filoloji sümer yazısıyla uğraşmaz
neyse konudan çıkman iyi olacak gibi 
Eski dil bilimidir filoloji , sümerlerle bağlantısı eski dilleri incelediği içindir, epigrafi ile çalışır bu bağlamda . Dipnot : hepsi arkeolojinin yardımcılarıdır , tarihe hizmet ederler
Leave a comment:
-
bence sen birşey bilmiyorsunOrjinal yazı sahibi: govinda View PostEski dil bilimi goy goy la uğraşmaz ya
Sümer yazısı okur onlar. Hayır değilim de hala goy goy dönüyor.. Konudan çıkıyorum ben
filoloji sadece sümer yazısıyla uğraşmaz
neyse konudan çıkman iyi olacak gibi
Last edited by zeytin.; 26-05-2013, 07:09 PM.
Leave a comment:
-
goy goy kelimesi. gondol kelimesinden gelir. lunaparklardaki gondolun hareketlerinden esinlenip bu kelime ortaya cıkarılmıstır. anlamı ise geyikten ziyade ciddi konulardaki aksak noktalara temas etmek icin kullanılagelmis bir ikileme vazifesindedir. yani yanlıs bir kullanım soz konusuydu. neyse. forumca ogrenmis olduk sayemde.
Leave a comment:

Leave a comment: