Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Bayanlar yakişiklilik mi yoksa güven mi arar erkekte

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • govinda
    replied
    Gözüme ve gönlüme hitap etmeli.

    Leave a comment:


  • Obsesif_Fatihi
    replied
    Orjinal yazı sahibi: valar.morghulis View Post
    önceden belirleyip mi konuşacakmışız kelime seçmek çok tehlikeli evet beden dili de ayrı bir yetenek
    Yani karşı tarafa daha hoş görünmek için ya da onun hoşlanabileceği tarzda konuşmak için azami çaba sarfederler.
    Halbuki, dünya yansa umrumda olmaz tarzında bir beden dili, karşı tarafın ilgisini daha çok çeker.
    Karşı tarafa muhtaç olmadığını gösterir. Diğer türlü, muhtaç erkek, acınasıdır ve iticidir.

    Leave a comment:


  • valar.morghulis
    replied
    Orjinal yazı sahibi: Obsesif_Fatihi View Post
    Aslında bizim türk erkeğini anlayamıyorum.

    Kızlara karşı hangi kelimeleri seçsem vb.. cümleleri çok sık kullanıyorlar.

    Önemli olan beden dilidir. Beden dilinin yanında, kelimeler önemsiz kalır. Yani, beden dilini iyi kullanırsan, bir bayanı azarlayarak da elde edebilirsin, ama beden dilini iyi kullanmazsan, binlerce güzel kelimede ortaya döksen sonuç almamama ihtimalin yüksek.
    önceden belirleyip mi konuşacakmışız kelime seçmek çok tehlikeli evet beden dili de ayrı bir yetenek

    Leave a comment:


  • Obsesif_Fatihi
    replied
    Aslında bizim türk erkeğini anlayamıyorum.

    Kızlara karşı hangi kelimeleri seçsem vb.. cümleleri çok sık kullanıyorlar.

    Önemli olan beden dilidir. Beden dilinin yanında, kelimeler önemsiz kalır. Yani, beden dilini iyi kullanırsan, bir bayanı azarlayarak da elde edebilirsin, ama beden dilini iyi kullanmazsan, binlerce güzel kelimede ortaya döksen sonuç almamama ihtimalin yüksek.

    Leave a comment:


  • krasnayakrov
    replied
    evde kalma kıvamına gelene kadar yakışıklılıktan başka birşeye bakmaz

    Leave a comment:


  • NicholaiHel
    replied
    Bence bayanın olgunluguna göre değişir.Örneğin okuyan bi kişiden örnek vermek gerekirse daha lisede ve üniversitenin başında okuyan bi kız yakışıklılığa önem verir ama zaman geçtikçe olgunlaşır ve üniversitenin sonundan itibaren "güven"e önem vermeye başlarlar.Ama tabi bazı bayanlar daha erken olgunlasır ve bu dediklerim daha erken olur.Tabi bu benim kendi görüşüm.

    Leave a comment:


  • schopenhauer_
    replied
    Orjinal yazı sahibi: BurcuAydoğdu View Post
    En anlamlı cevap bu gerçekten öyle
    teşekürlerrr

    Leave a comment:


  • BurcuAydoğdu
    replied
    Orjinal yazı sahibi: schopenhauer_ View Post
    bugün bi kitaptan okudumm aşağı yukarı şöyleydi(tam olarak cümleyi bulmaya çalıştım ama bulamadım), biz erkekler kadınları kendimize sunulan bir mal gibi gördük,sonra da kadınlar bizi öyle gördü.
    sanırım sorunun yanıtı bu...insan kendini oluşturan parçaların toplamından daha büyüktür, birini gerçekten severseniz onda neyi sevdiğinizi kendiniz de bilmezsinizzz
    En anlamlı cevap bu gerçekten öyle

    Leave a comment:


  • schopenhauer_
    replied
    bugün bi kitaptan okudumm aşağı yukarı şöyleydi(tam olarak cümleyi bulmaya çalıştım ama bulamadım), biz erkekler kadınları kendimize sunulan bir mal gibi gördük,sonra da kadınlar bizi öyle gördü.
    sanırım sorunun yanıtı bu...insan kendini oluşturan parçaların toplamından daha büyüktür, birini gerçekten severseniz onda neyi sevdiğinizi kendiniz de bilmezsinizzz

    Leave a comment:


  • BeyZade
    replied
    güven duygusu karşı cinslerin ilişkisiyle alakalı değil. her türlü iletişim ve etkileşimde güven duygusu aranır bu doğamızla alakalı.

    Leave a comment:


  • lllll
    replied
    Orjinal yazı sahibi: bade sultan
    yakışıklıyı ne yapacaksın yüzü güzele 40 günde doyarsın ama huyu güzele 40 yılda doyamazsın
    güven olmadıktan sonra yakışık ne işe yarayacak birde yanıma yakışsın diyenlere uyuz oluyorum sanki aksesuar taşıyolar
    gönlüne yakışsın gönlüne.........!!!
    Yahu ne diyeyim sana ben? Helal helal.

    Leave a comment:


  • BurcuAydoğdu
    replied
    Yakışıklılık mı para mı diye sorsan düşünülürdü ama yakışıklılık mı güven mi sorusunun cevabı çok kesin: Güven

    Leave a comment:


  • teykmibektudıstart
    replied
    kızlar çok gerizekalı kim acı çektiriyorsa ona koşuyor acı çektirin kıymetlenirsiniz beyler

    Leave a comment:


  • Obsesif_Fatihi
    replied
    Oldukça gereksiz...
    Last edited by Obsesif_Fatihi; 10-09-2014, 10:51 PM. Reason: Gereksiz

    Leave a comment:


  • koç_umbenim
    replied
    Niyet de önemli aslında.Çıkmalık bi erkek arıyosan ,milletin yanında küçük düşmemek için eli yüzü düzgün bi adamla flört edersin.Allahın gücüne gitmesin de yukarıdaki resimdeki biriyle değil gezmek yanından geçmek istemezdim...Ancaaak konu evliliğe geldi mi iş değişir..Yakışıklı olmasın ,kıskanırız.Çirkin de olmasın normal standartlarda olsa yeter.AMa olmazsa olmaz lardan biri güveniilir olması,Ailesinin anlayışlı iyi biri olmasına da dikkat etmek lazım.Aileler önemli!!!Asgari ücret almalı en azından ki aç kalmamalı çocuklarımız.

    Leave a comment:

İşleniyor...
X