Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Bayanlar yakişiklilik mi yoksa güven mi arar erkekte
Collapse
X
-
Yani karşı tarafa daha hoş görünmek için ya da onun hoşlanabileceği tarzda konuşmak için azami çaba sarfederler.Orjinal yazı sahibi: valar.morghulis View Postönceden belirleyip mi konuşacakmışız kelime seçmek çok tehlikeli evet
beden dili de ayrı bir yetenek
Halbuki, dünya yansa umrumda olmaz tarzında bir beden dili, karşı tarafın ilgisini daha çok çeker.
Karşı tarafa muhtaç olmadığını gösterir. Diğer türlü, muhtaç erkek, acınasıdır ve iticidir.
Leave a comment:
-
önceden belirleyip mi konuşacakmışız kelime seçmek çok tehlikeli evetOrjinal yazı sahibi: Obsesif_Fatihi View PostAslında bizim türk erkeğini anlayamıyorum.
Kızlara karşı hangi kelimeleri seçsem vb.. cümleleri çok sık kullanıyorlar.
Önemli olan beden dilidir. Beden dilinin yanında, kelimeler önemsiz kalır. Yani, beden dilini iyi kullanırsan, bir bayanı azarlayarak da elde edebilirsin, ama beden dilini iyi kullanmazsan, binlerce güzel kelimede ortaya döksen sonuç almamama ihtimalin yüksek.
beden dili de ayrı bir yetenek
Leave a comment:
-
Aslında bizim türk erkeğini anlayamıyorum.
Kızlara karşı hangi kelimeleri seçsem vb.. cümleleri çok sık kullanıyorlar.
Önemli olan beden dilidir. Beden dilinin yanında, kelimeler önemsiz kalır. Yani, beden dilini iyi kullanırsan, bir bayanı azarlayarak da elde edebilirsin, ama beden dilini iyi kullanmazsan, binlerce güzel kelimede ortaya döksen sonuç almamama ihtimalin yüksek.
Leave a comment:
-
evde kalma kıvamına gelene kadar yakışıklılıktan başka birşeye bakmaz
Leave a comment:
-
Bence bayanın olgunluguna göre değişir.Örneğin okuyan bi kişiden örnek vermek gerekirse daha lisede ve üniversitenin başında okuyan bi kız yakışıklılığa önem verir ama zaman geçtikçe olgunlaşır ve üniversitenin sonundan itibaren "güven"e önem vermeye başlarlar.Ama tabi bazı bayanlar daha erken olgunlasır ve bu dediklerim daha erken olur.Tabi bu benim kendi görüşüm.
Leave a comment:
-
teşekürlerrrOrjinal yazı sahibi: BurcuAydoğdu View PostEn anlamlı cevap bu gerçekten öyle
Leave a comment:
-
En anlamlı cevap bu gerçekten öyleOrjinal yazı sahibi: schopenhauer_ View Postbugün bi kitaptan okudumm aşağı yukarı şöyleydi(tam olarak cümleyi bulmaya çalıştım ama bulamadım), biz erkekler kadınları kendimize sunulan bir mal gibi gördük,sonra da kadınlar bizi öyle gördü.
sanırım sorunun yanıtı bu...insan kendini oluşturan parçaların toplamından daha büyüktür, birini gerçekten severseniz onda neyi sevdiğinizi kendiniz de bilmezsinizzz
Leave a comment:
-
bugün bi kitaptan okudumm aşağı yukarı şöyleydi(tam olarak cümleyi bulmaya çalıştım ama bulamadım), biz erkekler kadınları kendimize sunulan bir mal gibi gördük,sonra da kadınlar bizi öyle gördü.
sanırım sorunun yanıtı bu...insan kendini oluşturan parçaların toplamından daha büyüktür, birini gerçekten severseniz onda neyi sevdiğinizi kendiniz de bilmezsinizzz
Leave a comment:
-
güven duygusu karşı cinslerin ilişkisiyle alakalı değil. her türlü iletişim ve etkileşimde güven duygusu aranır bu doğamızla alakalı.
Leave a comment:
-
Yahu ne diyeyim sana ben? Helal helal.Orjinal yazı sahibi: bade sultanyakışıklıyı ne yapacaksın
yüzü güzele 40 günde doyarsın ama huyu güzele 40 yılda doyamazsın
güven olmadıktan sonra yakışık ne işe yarayacak birde yanıma yakışsın diyenlere uyuz oluyorum sanki aksesuar taşıyolar
gönlüne yakışsın gönlüne.........!!!
Leave a comment:
-
Yakışıklılık mı para mı diye sorsan düşünülürdü ama yakışıklılık mı güven mi sorusunun cevabı çok kesin: Güven
Leave a comment:
-
kızlar çok gerizekalı kim acı çektiriyorsa ona koşuyor acı çektirin kıymetlenirsiniz beyler
Leave a comment:
-
Oldukça gereksiz...
Leave a comment:
-
Niyet de önemli aslında.Çıkmalık bi erkek arıyosan ,milletin yanında küçük düşmemek için eli yüzü düzgün bi adamla flört edersin.Allahın gücüne gitmesin de yukarıdaki resimdeki biriyle değil gezmek yanından geçmek istemezdim...Ancaaak konu evliliğe geldi mi iş değişir..Yakışıklı olmasın ,kıskanırız.Çirkin de olmasın normal standartlarda olsa yeter.AMa olmazsa olmaz lardan biri güveniilir olması,Ailesinin anlayışlı iyi biri olmasına da dikkat etmek lazım.Aileler önemli!!!Asgari ücret almalı en azından ki aç kalmamalı çocuklarımız.
Leave a comment:

Leave a comment: