Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Sevdiğim kıza alabileceğim doğum günü hediyesi (Özellikle bayanlar)

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #31
    Orjinal yazı sahibi: MoRbİd View Post
    Eylül bir sene geçmiş üstünden hediyesini almıştır adam
    çoktan ikisi de farklı kişilerle evlendiler bile
    ego sum qui sum ...

    Yorum


    • #32
      Orjinal yazı sahibi: valar.morghulis View Post
      çoktan ikisi de farklı kişilerle evlendiler bile

      Umarım çağdaş ve aydınlık düşüncelere sahip Atatürkçü çocuklar doğururlar..!!
      ........

      Yorum


      • #33
        Orjinal yazı sahibi: eylülbasak
        hadi yaa:RpS_blink: ne bilim ben yaa tühh :RpS_blink:
        şaşkın
        ........

        Yorum


        • #34
          Orjinal yazı sahibi: MoRbİd View Post
          Umarım çağdaş ve aydınlık düşüncelere sahip Atatürkçü çocuklar doğururlar..!!
          ihtimal düşük ama bende öyle umuyorum
          ego sum qui sum ...

          Yorum


          • #35
            Orjinal yazı sahibi: eylülbasak
            umarım o çocuklar da benim öğrencilerim olur
            ve umarım öğrencilerin sen gibi olmayıp tarihlere dikkat eder
            ego sum qui sum ...

            Yorum


            • #36


              Bu da benden çağdaş ve Atatürkçü tüm öğretmenlerimize..!

              Ayrıca Forumumuzun öğretmenleri govinda ve Eylül için

              Orjinal yazı sahibi: eylülbasak
              umarım o çocuklar da benim öğrencilerim olur
              ........

              Yorum

              İşleniyor...
              X