Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Sevdiğim kıza alabileceğim doğum günü hediyesi (Özellikle bayanlar)

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Sevdiğim kıza alabileceğim doğum günü hediyesi (Özellikle bayanlar)

    Sevdiğim kızın doğum günü yaklaşıyor ve ona güzel bir doğum günü hediyesi almayı düşünüyorum.Fazla bir bütçem yok.Ucuza kaçmak zorundayım ancak öyle bir hediye olmalı ki kızı mutlu etmeliyim.DÜşünüyorum ama öyle bir hediye bulamadım.Çiçek almak çok klasiğe kaçar ondan çiçek almak istemiyorum.Sİzce ne almalıyım?Bayanlardan yardımlarını bekliyorum.Benim yaş 24. kız 23 e girecek.Bu yaşa uygun neler tavsiye edersiniz?

  • #2
    sigara kullanıyorsa tabla alabilirsin.. pasajlarda çok da pahalı olmayan ama güzel tablalar var..
    "sen hiçbir işe yaramaz değilsin. Seni senden çalan toplumdur."
    Tezer


    http://www.sinirda-hareket-var.blogspot.com/

    Yorum


    • #3
      hiçbi şey alma..içimden gelmedi de..kız bu samimiyetin karşısından mutlu olacaktır..

      Yorum


      • #4
        Fazla bir bütçem yok cümlesindeki bütçeyi söylemelisin. Hangi fiyat aralığında bir hediye?



        Yaşam ard arda gelen mevsimlerden oluşur.
        Her insan mükemmel yazların ihtişamına ulaşmak için
        birkaç şiddetli kışa katlanmak zorundadır.
        Ve unutmamak gerekir ki, kışlar asla kalıcı değildir

        Yorum


        • #5
          Çiçek olmak sence çok klasik olabilir ama onca nasıl olur? Bence bayanlar dış görünüşü ve kokusu güzel olan çiçeklerden her zaman hoşlanırlar yine de sen bilirsin. : )
          Her şey güzel olacak...

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: enerji528 View Post
            Çiçek olmak sence çok klasik olabilir ama onca nasıl olur? Bence bayanlar dış görünüşü ve kokusu güzel olan çiçeklerden her zaman hoşlanırlar yine de sen bilirsin. : )
            Çiçek geçici bir şey. Kadınlar sevdikleri kişinin, her zaman yanında olabilecek bir şey almasını isterler. Hep sevdikleri kişiyi hissedebilmek için. Güzel bir notla ya da gözlerine bakılarak verilen bu tarz bi hediye çok değerli olur. Bir kolye mesela. Verirken '' Hep yanında olamam ama benim yerime yanında olacak bir şey vermek istedim sana. '' diyebilir kişi.



            Yaşam ard arda gelen mevsimlerden oluşur.
            Her insan mükemmel yazların ihtişamına ulaşmak için
            birkaç şiddetli kışa katlanmak zorundadır.
            Ve unutmamak gerekir ki, kışlar asla kalıcı değildir

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: schrödingerinkedisi View Post
              hiçbi şey alma..içimden gelmedi de..kız bu samimiyetin karşısından mutlu olacaktır..
              Kediye katılıyorum

              __________________

              Ulen, biz "hiç sevgilimiz olmadı" diye kafaya takarken, eloğlu da sevgilisine ne hediye alacağına karar veremediği için sıkıntı halinde

              Dünya çok garip arkadaş.

              ______________________________

              Burda bir Goladko var. Goladko klasik [ve çokbilmiş] bir kız. Anında bulur ne hediye alacağını. Goladko'ya başvur özellikle
              Last edited by İNSANİ; 27-01-2013, 09:20 PM.

              Yorum


              • #8
                Teşekkürler yorumlar için fiyat aralığım 50 ile 100 arası.Daha yukarıya çıkamıyorum.

                @İNSANİ kız sevgilim değil başlıkta da belirttiğim gibi ben onu seviyorum ama onun beni sevip sevmediğini henüz çözemediğim için birşey yapamıyorum.Ondan dolayı da güzel bir jest ile gönlünü kazanmak istiyorum.

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: ruhsuz_birisi View Post
                  Teşekkürler yorumlar için fiyat aralığım 50 ile 100 arası.Daha yukarıya çıkamıyorum.

                  @İNSANİ kız sevgilim değil başlıkta da belirttiğim gibi ben onu seviyorum ama onun beni sevip sevmediğini henüz çözemediğim için birşey yapamıyorum.Ondan dolayı da güzel bir jest ile gönlünü kazanmak istiyorum.
                  Dostum ben sana bişey söyliyeyim. Beni yanlış anlama sakın.

                  Eğer kalbinde ki ses "bu kız sana bakar, yani senin sevgine karşılık verir" diyorsa bu iş tamamdır. Ama kalbin "bu kız sana bakmaz, yani senin sevgine karşılık vermez" diyorsa, kıza gene hediyeni al lakin gidip açılma kıza.

                  He bu arada hediyeyle gönlünü çalma peşindeysen bırak 50-100 tl'lik hediyeyi, 50 bin tl'lik hediye alsan gene gönlünü çalamazsın.

                  Sakın yanlış anlama dostum. Diyeceklerim bunlar.

                  Kalbinin sesini dinle. Kalp yalan söylemez.

                  Mesela benim kalbim bana diyor ki; "Şu ana kadar sana hep sakın açılma dedim ama sen yaptın, gittin salak gibi açıldın, açıldında ne oldu sap gibi reddedildin. 4 kıza teklif ettin 4'ü de reddetti seni. Yani dediklerim çıktı görüyorsun bir kızın seni sevebilmesi için manyak olması lazım Çünkü 28 yaşına kadar seni seven tek bir tane kız olmamış, bırak sevmeyi hoşlanan bir kız bile olmamış, bırak hoşlananı tek bir tane flörtün dahi olmamış. Bırak bu saatten sonra zerre kadar umut taşıma kalbinde. Ayvayı yemişsin sen. Bu saatten sonrada daha sittin sene bir sevgilin olmaz"

                  Kalbim bana aynen bunları söyler hep, doğruda söyler.
                  Last edited by viraj; 27-01-2013, 10:35 PM.

                  Yorum


                  • #10
                    Gümüş güzel bir kolye al sen.



                    Yaşam ard arda gelen mevsimlerden oluşur.
                    Her insan mükemmel yazların ihtişamına ulaşmak için
                    birkaç şiddetli kışa katlanmak zorundadır.
                    Ve unutmamak gerekir ki, kışlar asla kalıcı değildir

                    Yorum


                    • #11
                      hediyeye gerek yok birkerecik sarıl öp yeter

                      şeker jelibon çikolata çokomel filanda al yesin
                      minik minik minik kelebek
                      minik kelebek ,minik kelebek
                      dur sakince uçmak ne demek
                      uçmak ne demek,uçmak ne demek
                      fazla gezinme git bir dalda dur
                      git bir dalda dur,git bir dalda dur
                      kanat çırpmadan yerinde otur
                      yerinde otur sen otur....

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: Goladka View Post
                        hediyeye gerek yok birkerecik sarıl öp yeter

                        şeker jelibon çikolata çokomel filanda al yesin
                        Goladko, kızın bu çocuğun aşkından haberi yok

                        Yani çocuk kıza sarılıp öperse tokat yeme ihtimali çok yüksek

                        Goladko sana güzel bir fikir verirsin diye güvendim lakin sende berbat ettin, batırdın işi ya

                        Yorum


                        • #13
                          Kol saati veyatta mp4 alırsan güzel olur

                          Yorum


                          • #14
                            Recep seni seviyorum kardeş ya

                            Gene çok uzun ve çok doyurucu ve çok detaylı ve çok çok analizli bir yorumla karşımızdasın

                            Yorum


                            • #15
                              Orjinal yazı sahibi: Goladka View Post
                              hediyeye gerek yok birkerecik sarıl öp yeter

                              şeker jelibon çikolata çokomel filanda al yesin

                              bu oneri guzel boyle yap

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X