Biri var. Karşı cinsten yani erkek. Bendn 1 yaş büyük.
Bir forumda takılıyorum arada. Oradan tanıdıgım bir arkadaşla konuşurken x kişisinin msn sini versene diye öyle şakayla karışık bir deneme yaptım. Niye istiyorsun vs derken verdi ama msn kullanmıyormuş. Facebook dedi. O da bende yok
Nyse bi yolunu bulduk mailleşiyoruz o X kişisiyle.
Yaklaşık 2 gün oldu. Bu 3.gün. Ben ne kadar kısa yazıyorsam o da o kadar uzun yazıyor. Maillerini beklerken çok tuhaf hissediyorum. Yani mesela bu sabah kalkar kalkmaz , gözlerimi açar açmaz aklıma gelen ilk şey ' mail ' oldu. Öyle özel şeyler paylaşmıyoruz. Sadece nasıl hissettiğimizi , iç dünyamızı , hayallerimizi filan anlatıyoruz. Onu hiç görmedim. Ama mailleşiyoruz dedigim gibi. Bilmiyorum herkesle bu kadar uzun konuşuyor mu ? Konuşuyordur belki niye konuşmasın ki?!..
Bana noluyor? 2 gündür pc nin başından uzaklaşamıyorum. Forumda dün hiç takılmadıgım kadar çok kaldım. Kalbim deli gibi çarpıyor. Yerinden fırlıcakmış gibi oluyordu maili açana kadar. Şimdi eski haline döndü
2 Günde 10 mail mi ne olmuş. Saymadım şimdi ama yaklaşık öyle.
Aşık filan degilimdir degil mi
Yan gözle bakmayam çocuga şimdi
Ha bi de bir arkadaş daha var. O da feysini istedi çocugun. Kafayı yiyorum he. Ya bu kız X imi tavlarsa :/
Neyse bana noluyor sizce? Kafayı mı tırlatıyorum?
Bir forumda takılıyorum arada. Oradan tanıdıgım bir arkadaşla konuşurken x kişisinin msn sini versene diye öyle şakayla karışık bir deneme yaptım. Niye istiyorsun vs derken verdi ama msn kullanmıyormuş. Facebook dedi. O da bende yok
Nyse bi yolunu bulduk mailleşiyoruz o X kişisiyle. Yaklaşık 2 gün oldu. Bu 3.gün. Ben ne kadar kısa yazıyorsam o da o kadar uzun yazıyor. Maillerini beklerken çok tuhaf hissediyorum. Yani mesela bu sabah kalkar kalkmaz , gözlerimi açar açmaz aklıma gelen ilk şey ' mail ' oldu. Öyle özel şeyler paylaşmıyoruz. Sadece nasıl hissettiğimizi , iç dünyamızı , hayallerimizi filan anlatıyoruz. Onu hiç görmedim. Ama mailleşiyoruz dedigim gibi. Bilmiyorum herkesle bu kadar uzun konuşuyor mu ? Konuşuyordur belki niye konuşmasın ki?!..
Bana noluyor? 2 gündür pc nin başından uzaklaşamıyorum. Forumda dün hiç takılmadıgım kadar çok kaldım. Kalbim deli gibi çarpıyor. Yerinden fırlıcakmış gibi oluyordu maili açana kadar. Şimdi eski haline döndü
2 Günde 10 mail mi ne olmuş. Saymadım şimdi ama yaklaşık öyle.
Aşık filan degilimdir degil mi
Yan gözle bakmayam çocuga şimdi
Ha bi de bir arkadaş daha var. O da feysini istedi çocugun. Kafayı yiyorum he. Ya bu kız X imi tavlarsa :/
Neyse bana noluyor sizce? Kafayı mı tırlatıyorum?

güzel laf sevdim bunu
Yorum