Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Biri var .. mailleşiyoruz .. öyle işte.

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Biri var .. mailleşiyoruz .. öyle işte.

    Biri var. Karşı cinsten yani erkek. Bendn 1 yaş büyük.
    Bir forumda takılıyorum arada. Oradan tanıdıgım bir arkadaşla konuşurken x kişisinin msn sini versene diye öyle şakayla karışık bir deneme yaptım. Niye istiyorsun vs derken verdi ama msn kullanmıyormuş. Facebook dedi. O da bende yok Nyse bi yolunu bulduk mailleşiyoruz o X kişisiyle.
    Yaklaşık 2 gün oldu. Bu 3.gün. Ben ne kadar kısa yazıyorsam o da o kadar uzun yazıyor. Maillerini beklerken çok tuhaf hissediyorum. Yani mesela bu sabah kalkar kalkmaz , gözlerimi açar açmaz aklıma gelen ilk şey ' mail ' oldu. Öyle özel şeyler paylaşmıyoruz. Sadece nasıl hissettiğimizi , iç dünyamızı , hayallerimizi filan anlatıyoruz. Onu hiç görmedim. Ama mailleşiyoruz dedigim gibi. Bilmiyorum herkesle bu kadar uzun konuşuyor mu ? Konuşuyordur belki niye konuşmasın ki?!..
    Bana noluyor? 2 gündür pc nin başından uzaklaşamıyorum. Forumda dün hiç takılmadıgım kadar çok kaldım. Kalbim deli gibi çarpıyor. Yerinden fırlıcakmış gibi oluyordu maili açana kadar. Şimdi eski haline döndü
    2 Günde 10 mail mi ne olmuş. Saymadım şimdi ama yaklaşık öyle.
    Aşık filan degilimdir degil mi Yan gözle bakmayam çocuga şimdi
    Ha bi de bir arkadaş daha var. O da feysini istedi çocugun. Kafayı yiyorum he. Ya bu kız X imi tavlarsa :/
    Neyse bana noluyor sizce? Kafayı mı tırlatıyorum?

  • #2
    ayy çok güldüm yaa..
    olur böyle şeyler, gelip geçici hislere sahipsin şu anda. aşk değil tabii ki.
    önemsendiğini bilmek elbette iyi hissettirir.
    fakat bir şekilde artık önemsenmediğini anlarsan, üzmeyeceksin kendini
    buna şartlanmalısın
    sen işini kış tut, yaz çıkarsa ne ala
    Kendine yapılmasını istemediğin şeyi başkasına yap; çok zevkli oluyor.

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: hande-1983 View Post
      ayy çok güldüm yaa..
      olur böyle şeyler, gelip geçici hislere sahipsin şu anda. aşk değil tabii ki.
      önemsendiğini bilmek elbette iyi hissettirir.
      fakat bir şekilde artık önemsenmediğini anlarsan, üzmeyeceksin kendini
      buna şartlanmalısın
      sen işini kış tut, yaz çıkarsa ne ala
      sen işini kış tut, yaz çıkarsa ne ala güzel laf sevdim bunu

      Yorum


      • #4
        seni tavlamaya calısıyo, bildigin ergen, ama kotu bisi demiyom tabi, bu ergen yaslarda erkekler boyle, kız tavlamaya calısır, duygusallık pek yok, zırt pırt mail atıyo pıfff, kızlar da ayy aşkım prensim benim yirim seni derler..olagan gelismeler bunlar.

        Yorum


        • #5
          Dalga geçmeyin ya

          Kalbim nasıl atıyor bilmiyorsunuz

          Yerinden çıkacak sanki..

          Ben hiç böyle hissetmedim.

          Tavlayan erkekleri biliyorum Yaşadım , igrendim hepsinden.

          Ama bu çok farklı , başka..

          Bambaşka ya..

          Ama bilmiyorum o benim gibi hissetmiyor olabilir..

          Belki de ..Ben onun için sadece 'onunla tanışmak isteyen sıradan bir kızım. '

          Yorum


          • #6
            yaz geldi hormonlar tavan yapmış sizde hadi bakalım

            Yorum


            • #7
              foruma uye yap onu, biraz inceleyelim. daha net seyler soyleyebiliriz o zaman.

              Yorum


              • #8
                Bende erkek arkadasımı postaladım. Lisede bitti. Yaz geldi canım sıkılıyor : (

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: SebnemEroglu View Post
                  Bende erkek arkadasımı postaladım. Lisede bitti. Yaz geldi canım sıkılıyor : (
                  merhaba sebnem, yenimisin sen, daha once gormemistim

                  Yorum


                  • #10
                    heyecanın güzel, ama çok kaptırıp sonra kendini alıştırmışken yaşanacak olası bir kötülük kalbini acıtmasın. iyi heyecanlar
                    ÖMÜR, UMUTTAN ÖNCE BİTMELİ...

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: derinnnnnn
                      nasibinde varsa gelir Çin'den Yemenden, nasibinde yoksa kayar gider elinden.. nasibinse X senin olur
                      nasipse gelir bağdattan yemenden nasip değilse ne gelir elden olmasın o ata sözü netten olan aşklara pek güvenme derim zira çevremde 2 kişi evlendi netten ama evlenene kadar ne çektiler ben bilirim izlemek güzeldi komedi dizisi gibi

                      Yorum


                      • #12
                        Güven konusunda hassas ol. Benimkisi de benzeri şekilde başladı . Yani ben okuluma gitmeden önce bi forumda tanıştık . Aynı şekilde bi arkadaştan istedim daha doğrusu . Aynı olaylar aynı durumlar . Sonuç hüsran bi senede beni yıprattı. Şimdi onun yüzünden ben okulumu bırakıyorum . Düşün Ama yine de hayırlısı olur umarım canım.

                        Yorum


                        • #13
                          nette tanıstıgım kızların bir çoğu bana deli gibi aşık olmustur..hatta bazılarına fotomu gostermememe ragmen benim için delirmişlerdir..bunları olagan karsılamak lazım..

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: kitap View Post
                            merhaba sebnem, yenimisin sen, daha once gormemistim
                            okullar vardı şekerim okul bitti yaz tatilindeyiz artık. gezmek dolaşmak istiyorum.

                            Yorum


                            • #15
                              Orjinal yazı sahibi: kitap View Post
                              nette tanıstıgım kızların bir çoğu bana deli gibi aşık olmustur..hatta bazılarına fotomu gostermememe ragmen benim için delirmişlerdir..bunları olagan karsılamak lazım..
                              Katıldım hee ehe )) ben de fotosuz aşık olmuştum çünkü . Siz erkekler işinizi biliyosunuz ))))

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X