Orjinal yazı sahibi: SebnemEroglu
View Post
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Biri var .. mailleşiyoruz .. öyle işte.
Collapse
X
-
yok ki şekerim gezecek erkek , birini bulduk kız arkilerimle kavga ettim . verdim ellerine geri postaladım işte.Orjinal yazı sahibi: kitap View Postcanım yaz ayında gezip tozmicaksak ölelim..yaz askı lazım bizim kafalara şeboş.
bir tane yakışıklı güçlü paralı bir kek bulmam lazım bu yaz beni gezdirecek
Yorum
-
ortalık kek dolu sebnemcim..bi iki gune kalmaz kucagındadır biri..uzulmek yok canım.Orjinal yazı sahibi: SebnemEroglu View Postyok ki şekerim gezecek erkek , birini bulduk kız arkilerimle kavga ettim . verdim ellerine geri postaladım işte.
bir tane yakışıklı güçlü paralı bir kek bulmam lazım bu yaz beni gezdirecek
Yorum
-
sen çok yanlış gelmişsin genç.çık sokağa kimi çevirsen sevişmek isteyecektir.taliplerini başka yerde aramanı tavsiye ederim.ayrıca kız taklidi yapmayı beceremiyorsun notun sıfırOrjinal yazı sahibi: SebnemEroglu View Postyok ki şekerim gezecek erkek , birini bulduk kız arkilerimle kavga ettim . verdim ellerine geri postaladım işte.
bir tane yakışıklı güçlü paralı bir kek bulmam lazım bu yaz beni gezdirecek
Yorum
-
sanaldan bulursun canım..mesela bu forumda ,kız var dediler geldik, diyen pek çok sevgili kardeşimiz var..illa olcak..yaz yaz kızlar boş kalmicak inslh şeboşum.Orjinal yazı sahibi: SebnemEroglu View Posthepsini kız arkilerim kaptı bana bişi kalmadıki , okulda bitti , evden de dışarı çıkamıyorum nasıl bulucam bu yaz beni gezdirecek birini
Yorum
-
İşte budurOrjinal yazı sahibi: tesla91 View Postsen çok yanlış gelmişsin genç.çık sokağa kimi çevirsen sevişmek isteyecektir.taliplerini başka yerde aramanı tavsiye ederim.ayrıca kız taklidi yapmayı beceremiyorsun notun sıfır
İki saattir diyecem diyecem yeniyim diye tuttum kendimi noluyor dedim inci saldırısı mı diye düşündüm bulaşmayayım dedim
Ağzımın ucundan aldın lafı
Yorum
-
arkadasımızın uzerine gitmeyelim. kız nickiyle uyelik almak yasak mı. arkadasımız kendini nasıl hissediyor ve ifade etmek istiyorsa, saygı duymalıyız diye dusunuyorum.Orjinal yazı sahibi: tesla91 View Postsen çok yanlış gelmişsin genç.çık sokağa kimi çevirsen sevişmek isteyecektir.taliplerini başka yerde aramanı tavsiye ederim.ayrıca kız taklidi yapmayı beceremiyorsun notun sıfır
Yorum
-
Konumu ne hale getirmişsiniz ya
Şebnem git başka yerde ara talipleri hadi naş
Foruma mı üye yapayım onu? Yapma etme abi .. Adam hakkımda ne düşünür sonra ?
Bilmiyorum ya.. 1 mail daha yazmış. Açana kadar bende kalp malp kalmadı valla.
Yazdıklarına bakılırsa insan duygularına önem vermeyen biri..sanırım..
Kendini aradıgı yolda herkesi feda ediyor gibi geldi bana.
Ya bilmiyorum. Son mailimi yazıcam. Daha da onunla karşılaşacagım yerlere gelmeyeceğim.
Yine acı çekmek istemiyorum.
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: derinnnnnnnetten tanışıp evlendiler mi hadi ya nasıllll
vallaha evlendiler ne bilim geldiler istediler bizimkinlerde vermedi derken ab türkiye müzakereleri gibi gel gitler yaşandı sonunda damat hala kızını aldı ama hala kızıda damadı memleketimizde tuttu gurbete gitti nasıl baya komedi dizisi gibi dimi
Yorum

Yorum