Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Biri var .. mailleşiyoruz .. öyle işte.

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    Orjinal yazı sahibi: SebnemEroglu View Post
    okullar vardı şekerim okul bitti yaz tatilindeyiz artık. gezmek dolaşmak istiyorum.
    canım yaz ayında gezip tozmicaksak ölelim..yaz askı lazım bizim kafalara şeboş.

    Yorum


    • #17
      Orjinal yazı sahibi: diazepam View Post
      Katıldım hee ehe )) ben de fotosuz aşık olmuştum çünkü . Siz erkekler işinizi biliyosunuz ))))
      ya ama ben hangi kızla konusuyosam dank aşık oluyo. foto vermemek de fayda etmiyo. napcam bilmiyom.

      Yorum


      • #18
        Orjinal yazı sahibi: kitap View Post
        canım yaz ayında gezip tozmicaksak ölelim..yaz askı lazım bizim kafalara şeboş.
        yok ki şekerim gezecek erkek , birini bulduk kız arkilerimle kavga ettim . verdim ellerine geri postaladım işte.
        bir tane yakışıklı güçlü paralı bir kek bulmam lazım bu yaz beni gezdirecek

        Yorum


        • #19
          Orjinal yazı sahibi: SebnemEroglu View Post
          yok ki şekerim gezecek erkek , birini bulduk kız arkilerimle kavga ettim . verdim ellerine geri postaladım işte.
          bir tane yakışıklı güçlü paralı bir kek bulmam lazım bu yaz beni gezdirecek
          ortalık kek dolu sebnemcim..bi iki gune kalmaz kucagındadır biri..uzulmek yok canım.

          Yorum


          • #20
            Orjinal yazı sahibi: kitap View Post
            ortalık kek dolu sebnemcim..bi iki gune kalmaz kucagındadır biri..uzulmek yok canım.
            hepsini kız arkilerim kaptı bana bişi kalmadıki , okulda bitti , evden de dışarı çıkamıyorum nasıl bulucam bu yaz beni gezdirecek birini

            Yorum


            • #21
              Orjinal yazı sahibi: SebnemEroglu View Post
              yok ki şekerim gezecek erkek , birini bulduk kız arkilerimle kavga ettim . verdim ellerine geri postaladım işte.
              bir tane yakışıklı güçlü paralı bir kek bulmam lazım bu yaz beni gezdirecek
              sen çok yanlış gelmişsin genç.çık sokağa kimi çevirsen sevişmek isteyecektir.taliplerini başka yerde aramanı tavsiye ederim.ayrıca kız taklidi yapmayı beceremiyorsun notun sıfır

              Yorum


              • #22
                Orjinal yazı sahibi: tesla91 View Post
                sen çok yanlış gelmişsin genç.çık sokağa kimi çevirsen sevişmek isteyecektir.taliplerini başka yerde aramanı tavsiye ederim.ayrıca kız taklidi yapmayı beceremiyorsun notun sıfır
                hı hı .....

                Yorum


                • #23
                  Orjinal yazı sahibi: SebnemEroglu View Post
                  hepsini kız arkilerim kaptı bana bişi kalmadıki , okulda bitti , evden de dışarı çıkamıyorum nasıl bulucam bu yaz beni gezdirecek birini
                  sanaldan bulursun canım..mesela bu forumda ,kız var dediler geldik, diyen pek çok sevgili kardeşimiz var..illa olcak..yaz yaz kızlar boş kalmicak inslh şeboşum.

                  Yorum


                  • #24
                    Forum ne hale gelldi

                    Yorum


                    • #25
                      Orjinal yazı sahibi: tesla91 View Post
                      sen çok yanlış gelmişsin genç.çık sokağa kimi çevirsen sevişmek isteyecektir.taliplerini başka yerde aramanı tavsiye ederim.ayrıca kız taklidi yapmayı beceremiyorsun notun sıfır
                      %100 katılıyorum.
                      FOREVER ALONE!

                      Yorum


                      • #26
                        Orjinal yazı sahibi: tesla91 View Post
                        sen çok yanlış gelmişsin genç.çık sokağa kimi çevirsen sevişmek isteyecektir.taliplerini başka yerde aramanı tavsiye ederim.ayrıca kız taklidi yapmayı beceremiyorsun notun sıfır
                        İşte budur İki saattir diyecem diyecem yeniyim diye tuttum kendimi noluyor dedim inci saldırısı mı diye düşündüm bulaşmayayım dedim Ağzımın ucundan aldın lafı

                        Yorum


                        • #27
                          Orjinal yazı sahibi: tesla91 View Post
                          sen çok yanlış gelmişsin genç.çık sokağa kimi çevirsen sevişmek isteyecektir.taliplerini başka yerde aramanı tavsiye ederim.ayrıca kız taklidi yapmayı beceremiyorsun notun sıfır
                          arkadasımızın uzerine gitmeyelim. kız nickiyle uyelik almak yasak mı. arkadasımız kendini nasıl hissediyor ve ifade etmek istiyorsa, saygı duymalıyız diye dusunuyorum.

                          Yorum


                          • #28
                            Orjinal yazı sahibi: kitap View Post
                            arkadasımızın uzerine gitmeyelim. kız nickiyle uyelik almak yasak mı. arkadasımız kendini nasıl hissediyor ve ifade etmek istiyorsa, saygı duymalıyız diye dusunuyorum.
                            gitsin başka yerde eğlensin

                            Yorum


                            • #29
                              Konumu ne hale getirmişsiniz ya

                              Şebnem git başka yerde ara talipleri hadi naş

                              Foruma mı üye yapayım onu? Yapma etme abi .. Adam hakkımda ne düşünür sonra ?

                              Bilmiyorum ya.. 1 mail daha yazmış. Açana kadar bende kalp malp kalmadı valla.

                              Yazdıklarına bakılırsa insan duygularına önem vermeyen biri..sanırım..

                              Kendini aradıgı yolda herkesi feda ediyor gibi geldi bana.

                              Ya bilmiyorum. Son mailimi yazıcam. Daha da onunla karşılaşacagım yerlere gelmeyeceğim.

                              Yine acı çekmek istemiyorum.

                              Yorum


                              • #30
                                Orjinal yazı sahibi: derinnnnnn
                                netten tanışıp evlendiler mi hadi ya nasıllll

                                vallaha evlendiler ne bilim geldiler istediler bizimkinlerde vermedi derken ab türkiye müzakereleri gibi gel gitler yaşandı sonunda damat hala kızını aldı ama hala kızıda damadı memleketimizde tuttu gurbete gitti nasıl baya komedi dizisi gibi dimi

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X