Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Biri var .. mailleşiyoruz .. öyle işte.

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #46
    Orjinal yazı sahibi: tesla91 View Post
    önce tanı sonra kararını ver önyargılı olma
    Önyargılı degilim. Sadece kararsızım.

    Yorum


    • #47
      Orjinal yazı sahibi: Poison23 View Post
      Demek ıstedıgım ıllakı sanal dunya dısında yuz yuze gorusuceksın bı sekılde onu ınternette resmını falan bul ıste dısarda bulustugunda begenmezsen tum konusmaların cope gıder dıyorum
      Görmek istemiyorum Ya daha fena olursam :/

      Yorum


      • #48
        Orjinal yazı sahibi: katherine
        yyooo ciddiyim daha hiç görmediğin birinden (resmini görmek görmek değildir arkadaşlar)sevgili olmaz ancak kullanma kullanılma olur!
        Ben kimseyi kullanmıyorum.
        Hem onunla sevgili olmak için mailleşmiyorum. Mailleşmedimde.

        Yorum


        • #49
          Olursan olucagı vardır hıc denememekden ıyıdır onun merakı ıcındemı yasıcaksın baskaların hayatına bakıp mutlu olucagına dene belkı sende onlar gıbı olursun.

          Yorum


          • #50
            Katherıne ınsanların kısmetlerını kaçırma Arkandayım ayşe

            Yorum


            • #51
              kismet bulma netemi kaldı ya gençler valla alemsiniz

              Yorum


              • #52
                O ısın esprısıde eger her sabah onun hayalıyle kalkıyosa mutludur demekkı bı denemesınden ne zarar gelır ayrıca kımın nerden tanıstıgı ne onemı var?

                Yorum


                • #53
                  Ya kısmet demeyin gaza geliyorum valla

                  Ya gelmez ondan daha mail biliyorum. Gelirse de naparım bilmiyorum :/

                  Yorum


                  • #54
                    Kafanı karıstırma akısına bırak o an canın ne ısterse onu yap aysegul hersey yakısıklılıkmı senın ıcın?

                    Yorum


                    • #55
                      Orjinal yazı sahibi: ayseglk
                      bak yakışıklı olsa senle bu kadar uğraşmazdı kesin çirkindir şutla onu
                      Ugraştıgı söylenemez zaten (:

                      Mail hala gelmedi

                      Yorum


                      • #56
                        dikkatli ol boşlukta olduğun için böyle hissediyor olabilirsin...

                        Yorum


                        • #57
                          Orjinal yazı sahibi: ayseglk
                          bak yakışıklı olsa senle bu kadar uğraşmazdı kesin çirkindir şutla onu

                          bir insan sırf yakışıklı olduğu için mi uğraşılır................
                          AŞK ISLAK DUVARLARIN ARDINA ÇEKİLMİŞ AĞLIYOR.........

                          Yorum


                          • #58
                            Orjinal yazı sahibi: ayseglk
                            bence de iyi biri mutlaka görüş onunla..iyi olduğu kadar da öğretici bi kimliği var hissediyorum..sana dünyanın kaç bucaktan oluştuğunu öğretcektir
                            valla bişi diyim
                            güzel cevap olmuş
                            Kendine yapılmasını istemediğin şeyi başkasına yap; çok zevkli oluyor.

                            Yorum


                            • #59
                              last post bölümüne ne oldu arkadaşlar

                              Yorum


                              • #60
                                Orjinal yazı sahibi: Aişem View Post
                                Ya kısmet demeyin gaza geliyorum valla

                                Ya gelmez ondan daha mail biliyorum. Gelirse de naparım bilmiyorum :/
                                bu iş olacak içime doğuyor

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X