Duyuru

Collapse
No announcement yet.

sahtelikten nefret ediyorum!

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • sahtelikten nefret ediyorum!

    İnsanlar neden "olduğu gibi" olamaz?Neden kendisi şeffaf olmayı beceremediği gibi karşısındaki kişinin "mükemmel" olmasını isterler?

    Sıkıldım ikiyüzlülükten ve ikiyüzlülerden..Açık açık konuşmayı bilmeyen insanların,arkamdan ah kam kesmelerine sinir oluyorum!İki cümleyi biraraya getiremeyip,hayat dersi vermeye çalışmalarına şaşırıyorum!Daha dün can ciğer olduğum insanların,bugün türlü bahanelerle bana tavır almalarını kınıyorum..

    Ya "açık" ol,ya da hiç konuşma..

    Etrafımızdaki kişilerin düşünceleri bu kadar mı önemli?Bizim için değerli ve önemli olan insanların düşünceleri tabi ki önemli ama ya bizim için bir şey ifade etmeyenlerinki?

    Sizi ne derecede etkiliyor kendi dünyanızda gerekli-gereksiz kişlerin düşünceleri?Paylaşımlarınızı bekliyorum..

  • #2
    benim fikrim bu ama gereksiz düşünce diye bi şey yoktur.neden varolduğu anlaşılamamış düşünce vardır.mesela kimin açık konuşmasını istiyorsunuz.açık konuşun.

    Yorum


    • #3
      gereksiz düşünce demedim,sizin için gereksiz kişilerin düşünceleri dedim.He şimdi gereksiz insan da yoktur diceksin,senin için herkes mi önemlidir,herkesin mi yeri aynıdır sende?

      Yorum


      • #4
        can damarıma bastı bu konu bende bundan muzdaribim...daha yolda nasıl yürüyeceğini bilmeyen toplumda nasıl konuşacağını bilmeyen insanlar bana ahkam kesmeye kalkıyolar...

        bide benden mükemmellik bekliyolar ya bide tuhaf olan taraflarıda oluyo aileye birbirini tutuyolar hesapta sanki ben idiotumda anlamıyorum...

        çok sinir bozucu

        kafaya takıyoruz çünkü onları önemsiyoruz...hata bizde yani birazda

        bide aslında kendimize kızıyoruz onlara kızarken bunu yapabileceği kadar nasıl yakın oldum ona diye yada onlara

        Yorum


        • #5
          herkesin yeri aynı değil tabi ama herkes insan.insan olan çevresindeki hastalıklarıda iyi etmez mi sence...

          Yorum


          • #6
            Bunun çeşitli nedenleri olabilir. Özgüven eksikliği bunlardan birisi yani kişi söyleyeceğini direkt muhatabına iletecek cesarete sahip olmadığından genel bir tabirle arkasından konuşmak işine geldiğinden ikiyüzlü davranabiliyor.

            Bir diğer etmen de ego tatmini kişi bir başkasıyla konuşurken 3. kişiler hakkında rahatça atıp tutabilir. Nasıl olsa bir ispat ya da doğrulama gayesi yoktur. Anlatır da anlatır..

            Yorum


            • #7
              Evet haklısın sanırım gokche..Benim için önemli değil desem de,önemli demek ki önemsiyorum düşüncelerini de..Ama bunu istemiyorum işte ben

              dert,bu konuda o kadar dertliyim ki =) Bir noktadan sonra benim yapabileceğim bir şey kalmıyor,elimden geleni yapıyorsam ve karşımdaki hala aynıysa diyecek bir şeyim yok..

              Yorum


              • #8
                dert, çok iyi düyosun güzel diyosun ama
                düzelmesi gereken insanın önce kendi yanlışının yanlış olduğunu kabul etmeli ama mesela benim çevremdekiler bunu asla ama asla kabul etmeyip bide bunu kendilerine hakaret sayacak insanlar oyüzden onlare içn böyle gelmiş böyle gider örneğin ben 2 senedir bi adım dahi atamadım...olmayınca olmuyo

                hasta hasta olduğunu bildiği için doktora gider doktor ona giderse hasta inanmazsa iyileşmez

                Yorum


                • #9
                  herkesin bir anahtarı vardır.ben buna inanırım.ama açmak.işte gözlere su serpmek bu işte.
                  öteki türlü hayat çekilmez.

                  Yorum


                  • #10
                    o anahtar bazen ilahi bi anahatar oluyo bize verilmiyo mesela sana yaşattığı kendi başına gelince kötü bir kaza atlatınca yalnız kalınca...ama bunlar bizim elimizde değil...gerçi ben pes etmiyorum o beklediğim ilahiadalet zamanı gelince devreye girecek Yüce Rabbim görüyor eğriyi doğruyu O, bilir ancak...

                    Yorum


                    • #11
                      Bir insanda özeleştiri yeteneği oluşmadıysa o insanın kendisini geliştirmesi beklenemez.

                      Eğer bir insan hakkında yüzüne değilde arkasından konuşuyorsa birisinin onu uyarması şarttır. Kimse uyarmazsa kişi bu yaptığını normal kabul eder ve yıllarca da bu tavrını sürdürür.

                      Aradan 10 yıl sonra bunu söylerseniz de inanmaz ona. Der ki:

                      ''10 senedir doğruydu da şimdi mi yanlış?''

                      Haklıdır. Yanlış yolda ilerlemiştir ama artık doğru yola sapması zordur.

                      Yorum


                      • #12
                        gerçi öyle insanlar varki cezalarını bu dünyada çekmesinler istiyosun..çekmesinlerki öbür dünyadaki cezaları hafiflemesin...

                        hapis yatmicamı bilsem canı bana haktır. ama Allâh'a havale ediyorum

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: firedance
                          Bunun çeşitli nedenleri olabilir. Özgüven eksikliği bunlardan birisi yani kişi söyleyeceğini direkt muhatabına iletecek cesarete sahip olmadığından genel bir tabirle arkasından konuşmak işine geldiğinden ikiyüzlü davranabiliyor.

                          ..
                          Çok doğru bir noktaya değinmişsin.Aslında biz çevremizdeki kişileri önemsediğimiz için onların düşüncelerine sinirlenmiyoruz.Özgüvenimiz biraz eksik olduğu için takılmayacak kişilerden aldığımız, olumsuz yorumlardan bile moralimiz bozulabiliyor, kendimizi kötü hissediyoruz.

                          Yorum


                          • #14
                            iyi geceler arkadaşlar..ben bi grup açtım group20996@groupsim.com sorunlarımızı paylaşmak adına katılırsanız buyrun... saygılar

                            Yorum


                            • #15
                              Orjinal yazı sahibi: gokche
                              gerçi öyle insanlar varki cezalarını bu dünyada çekmesinler istiyosun..çekmesinlerki öbür dünyadaki cezaları hafiflemesin...

                              hapis yatmicamı bilsem canı bana haktır. ama Allâh'a havale ediyorum
                              Çok güldüm gokche..

                              Bana da canı haktır.. :evil: hadi birlikte temizleyelim şunları.. :twisted:

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X