Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Canı sıkılan var mı?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Canı sıkılan var mı?

    çok canım sıkılıyo tatil olmasına rağmen kendimi iş yerine attım tek başıma ofisteyim arkadaş olmak isteyen olurmu acaba?

  • #2
    ofise bir kedi al bahar

    KuzuZade
    Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
    BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
    Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

    Yorum


    • #3
      canın sıkılmasın... Bizim büyük forum ailesi var... hoşgeldin aramıza...
      Mutluluk;paylaşmaktır...

      Yorum


      • #4
        Sıkılıyosa bence dışarı çık gez ofiste napabilirsin ki tek başına. o.O
        ''People who don't know me think I'm quiet, people who do wish I was.''

        Yorum


        • #5
          Kendimden sıkılıyorum çoğu zmn
          3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen 2 kuruşa seni satar.

          When you lose small mind, you free your life..

          Yorum


          • #6
            bu ara ruhum sıkıntıdan boğuluyo
            Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
            sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!

            Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .

            Yorum


            • #7
              geçen konunuzu takip ettim.hastalığınız ne durumda.

              Yorum


              • #8
                Ben de çok sıkıldım.

                Yorum


                • #9
                  Sıkılan can iyidir derler.
                  Bakış açısı önemlidir.

                  Yorum


                  • #10
                    yooo, hiç de canım sıkılmıyo, zaten vakit hızlı geçiyo, zaman kalmıyo sıkılmaya
                    Üzülme der Mevlana ..! İstediğin bir şey olmuyorsa ya daha iyisi olacağı için ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur. . .

                    Yorum


                    • #11
                      yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar. ofise kedi değil ama evime kuş aldım

                      Yorum


                      • #12
                        oh ne güzel senin adına sevindim

                        Yorum


                        • #13
                          bende cok sıkılıorum ne yapsam yapıyım bir an önce işim bitsin diyorumm nedendir acabaaaa
                          İşin en kötü yanıdaaa bıraktığınn yerdeyim...
                          hayat bana boş olmayan birşeyler söyleeee
                          anlamaz kii hiçbiriii hiç bişeyyy....

                          Yorum


                          • #14
                            aynen daralıyorum

                            Yorum


                            • #15
                              Hiç sıkılmıyorum her dakikam güzel geçiyor
                              GİDENE DUR DEMEM ....

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X