Orjinal yazı sahibi: smack that
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Canı sıkılan var mı?
Collapse
X
-
sıkılmanın sebebi ben şahsen hayatı cok hızlı yaşadım herşeyi fazlasıyla gördüm artık bazı şeylere merak duymuyorum hatta cogu şeyi elde ettim sayılır herşeyi yaptım yaşım 20 olmasına ragmen şimdi canım hiç bişey istemiyor öylesine bakınıyorum etrafa var sigaramı iciyorum
İşin en kötü yanıdaaa bıraktığınn yerdeyim...
hayat bana boş olmayan birşeyler söyleeee
anlamaz kii hiçbiriii hiç bişeyyy....
Yorum
-
hayatda her zaman yaşanıcak ve öğrenicek şeyler var görmeyi bil yeterOrjinal yazı sahibi: Selbst View Postsıkılmanın sebebi ben şahsen hayatı cok hızlı yaşadım herşeyi fazlasıyla gördüm artık bazı şeylere merak duymuyorum hatta cogu şeyi elde ettim sayılır herşeyi yaptım yaşım 20 olmasına ragmen şimdi canım hiç bişey istemiyor öylesine bakınıyorum etrafa var sigaramı iciyorum
Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!
Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .
Yorum
-
-
dostum özgüven eksikligi benımde kendime güvenim tam taaaa kiii param cebimde olmayınca maddi olarak bir insan benden üstün ise vede mevkii olarak çevremde insanlara güvenim yoksa ailem bana destek değilse bunlar özgüveni alıp götürüyo geçrekten bende arada gidip geliyorum ama şunu bilki cebinde paran varsa bütün insanların özgüveni senindir .) gerçek ve netOrjinal yazı sahibi: sosyalfobik24ardarda iki olumsuz cvp alınca sıkılıyorum, özgüvenim azalıyor, kendimi değersiz hissediyorum...İşin en kötü yanıdaaa bıraktığınn yerdeyim...
hayat bana boş olmayan birşeyler söyleeee
anlamaz kii hiçbiriii hiç bişeyyy....
Yorum
-

bu espriyi keşke icat etmeselerdi 
Yorum