Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Canı sıkılan var mı?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #31
    canı sıkılıan var
    herşey nasıl başladıysa öyle biter,bir gün gelir herkes kendi yoluna gider........

    yavuz hilmi çetin...

    Yorum


    • #32
      şuanki durumum bu:/ sigra içemiyorum öyle 8 civarı olmasını bekliyorum..
      3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen 2 kuruşa seni satar.

      When you lose small mind, you free your life..

      Yorum


      • #33
        şu an sıkıntıdan ölüyorum

        Yorum


        • #34
          daima heppp
          İşin en kötü yanıdaaa bıraktığınn yerdeyim...
          hayat bana boş olmayan birşeyler söyleeee
          anlamaz kii hiçbiriii hiç bişeyyy....

          Yorum


          • #35
            Orjinal yazı sahibi: shondes View Post
            Kendimden sıkılıyorum çoğu zmn
            aynen yav forumlardayım tüm gün
            ALL COPS ARE BASTARDS !

            Yorum


            • #36
              az önce sıkıntıdan patladım iç organlarım etrafa dagıldı, onları toplamakla ugrasıyorum ama karacigeri bulamıyorum şu koltukların altına da bakayım geçenlerde de patlamıstım sıkıntıdan iç organlar dagılmıstı yine, ama balkondaydım o zaman hepsi asagıya fırlamıstı toplayana kadar nerdeyse ölüyordum ama allahtan o sırada çocuklar orada oynuyordu bi zahmet toplayın diye bagırmıstım biri karacigeri biri kalbi biri bagırsakları falan alıp kosa kosa yukarı getirmislerdi de ölmemistim.

              Yorum


              • #37
                Orjinal yazı sahibi: asalsayı View Post
                az önce sıkıntıdan patladım iç organlarım etrafa dagıldı, onları toplamakla ugrasıyorum ama karacigeri bulamıyorum şu koltukların altına da bakayım geçenlerde de patlamıstım sıkıntıdan iç organlar dagılmıstı yine, ama balkondaydım o zaman hepsi asagıya fırlamıstı toplayana kadar nerdeyse ölüyordum ama allahtan o sırada çocuklar orada oynuyordu bi zahmet toplayın diye bagırmıstım biri karacigeri biri kalbi biri bagırsakları falan alıp kosa kosa yukarı getirmislerdi de ölmemistim.
                Ben de sıkıntıdan patlicam!!! İşin kötüsü etrafta beni toplayacak adam yok...

                Yorum


                • #38
                  Can sıkıntısına daimi abone olanlardanim bende... Ah yalnızlık ah...

                  Yorum


                  • #39
                    Orjinal yazı sahibi: hkayac View Post
                    Ben de sıkıntıdan patlicam!!! İşin kötüsü etrafta beni toplayacak adam yok...
                    çok yazık.

                    bu arada beni de toplayan kimse yok canım sıkıntıdan patladıgında. yani mesajımda mecaz falan yapmadım.

                    Yorum


                    • #40
                      Orjinal yazı sahibi: koc_burcu
                      canı sklan var
                      bir gündür değişik bi insanla konuşmadım,sanki yıllar olmuş gibi,ne garippp.
                      Havalardan kaynaklı galiba, bendede 2 saat önce girdim, 1 yıldır dışarı çıkmamış gibiyim:/
                      3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen 2 kuruşa seni satar.

                      When you lose small mind, you free your life..

                      Yorum


                      • #41
                        yapacak çok işi olup aynı zamanda hiç bir şey yapamamak... Bu nasıl gçer bilen var mı?

                        Yorum


                        • #42
                          Sacmalamaktan da sacmalamak sacmalıyoruz .....

                          Yorum


                          • #43
                            Benimde canım sıkılıyor şuan.. o.O
                            ''People who don't know me think I'm quiet, people who do wish I was.''

                            Yorum


                            • #44
                              Orjinal yazı sahibi: Lacrymosa. View Post
                              Benimde canım sıkılıyor şuan.. o.O
                              sıkılmıyorum bir kaç günün aksıne hayırdır senin neden sıkılıyo sıcaklardanmı
                              Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
                              sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!

                              Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .

                              Yorum


                              • #45
                                Orjinal yazı sahibi: serena View Post
                                sıkılmıyorum bir kaç günün aksıne hayırdır senin neden sıkılıyo sıcaklardanmı
                                Sanırım öyle ya bende bilmiyorum senin sıkılmamasına sevindim, umarım hep böyle olursun o zaman.. =)
                                ''People who don't know me think I'm quiet, people who do wish I was.''

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X