Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Canı sıkılan var mı?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    Orjinal yazı sahibi: smack that
    Aslında hayatı dolu dolu yaşayan adam daha fazla sıkılır , Hayatı zaten moron gibi olan adam ne diye sıkılacakki zaten normaldede bişey yapmıyor

    Örnek ben hiç sıkılmıyorum , Çünkü yaşayan bir ölü sıkılmazki
    bazıları 18 de ölür 80 de gömülür o mesele diyosun hiç farkımız yok

    Yorum


    • #17
      sıkılmıyorum genelde ama benimde bazen sıkıldığım oluyo
      Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
      sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!

      Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .

      Yorum


      • #18
        sıkılmanın sebebi ben şahsen hayatı cok hızlı yaşadım herşeyi fazlasıyla gördüm artık bazı şeylere merak duymuyorum hatta cogu şeyi elde ettim sayılır herşeyi yaptım yaşım 20 olmasına ragmen şimdi canım hiç bişey istemiyor öylesine bakınıyorum etrafa var sigaramı iciyorum
        İşin en kötü yanıdaaa bıraktığınn yerdeyim...
        hayat bana boş olmayan birşeyler söyleeee
        anlamaz kii hiçbiriii hiç bişeyyy....

        Yorum


        • #19
          Orjinal yazı sahibi: koc_burcu
          sıkılan can iyidir,diye bir espri vardır bu espriyi keşke icat etmeselerdi
          küçükken dışarı çıkıp oyun oynamak için canım sıkılıyor mızmızlanırdım annem çok derdi
          Sahte kalabalıkların olacağına, kaliteli bir yalnızlığın olsun..

          Yorum


          • #20
            gidin euro 2012 yi izleyin

            Yorum


            • #21
              Orjinal yazı sahibi: Selbst View Post
              sıkılmanın sebebi ben şahsen hayatı cok hızlı yaşadım herşeyi fazlasıyla gördüm artık bazı şeylere merak duymuyorum hatta cogu şeyi elde ettim sayılır herşeyi yaptım yaşım 20 olmasına ragmen şimdi canım hiç bişey istemiyor öylesine bakınıyorum etrafa var sigaramı iciyorum
              hayatda her zaman yaşanıcak ve öğrenicek şeyler var görmeyi bil yeter
              Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
              sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!

              Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .

              Yorum


              • #22
                Orjinal yazı sahibi: koc_burcu
                annenin kulaklarını çınlattık
                evet bi arıyım bugun 2 gündür görüşemedim
                Sahte kalabalıkların olacağına, kaliteli bir yalnızlığın olsun..

                Yorum


                • #23
                  deme arkadaşım biz seni seviyoruz çağrışımdan yakma kendini please
                  Sahte kalabalıkların olacağına, kaliteli bir yalnızlığın olsun..

                  Yorum


                  • #24
                    Orjinal yazı sahibi: serena View Post
                    hayatda her zaman yaşanıcak ve öğrenicek şeyler var görmeyi bil yeter
                    eevet ve daima obir gerçekk ne yazıkkı bende tesiri yok
                    İşin en kötü yanıdaaa bıraktığınn yerdeyim...
                    hayat bana boş olmayan birşeyler söyleeee
                    anlamaz kii hiçbiriii hiç bişeyyy....

                    Yorum


                    • #25
                      Orjinal yazı sahibi: sosyalfobik24
                      ardarda iki olumsuz cvp alınca sıkılıyorum, özgüvenim azalıyor, kendimi değersiz hissediyorum...
                      dostum özgüven eksikligi benımde kendime güvenim tam taaaa kiii param cebimde olmayınca maddi olarak bir insan benden üstün ise vede mevkii olarak çevremde insanlara güvenim yoksa ailem bana destek değilse bunlar özgüveni alıp götürüyo geçrekten bende arada gidip geliyorum ama şunu bilki cebinde paran varsa bütün insanların özgüveni senindir .) gerçek ve net
                      İşin en kötü yanıdaaa bıraktığınn yerdeyim...
                      hayat bana boş olmayan birşeyler söyleeee
                      anlamaz kii hiçbiriii hiç bişeyyy....

                      Yorum


                      • #26
                        Şu an benimde canım sıkıldı anasayfada sürekli konunun başlığını görünce hgfdsd
                        ''People who don't know me think I'm quiet, people who do wish I was.''

                        Yorum


                        • #27
                          burası sıkılmamış uçmuş gibi , bağlantısız sohbet dönmekte..
                          Sahte kalabalıkların olacağına, kaliteli bir yalnızlığın olsun..

                          Yorum


                          • #28
                            Benim keyfim yerinde...Değmeyin keyfime....

                            Yorum


                            • #29
                              benimde canım sıkılıyo yalnızım ve hiç bişeyden zevk almıyorum.
                              <div><strong>Bir g&uuml;n d&uuml;nyaya ait b&uuml;y&uuml;k bir derdin olursa</strong><br /><strong>rabbine d&ouml;n&uuml;p, &laquo; benim b&uuml;y&uuml;k derdim var ! &laquo; deme</s

                              Yorum


                              • #30
                                Orjinal yazı sahibi: romantikserseri15 View Post
                                benimde canım sıkılıyo yalnızım ve hiç bişeyden zevk almıyorum.
                                Merhaba seni görmek ne güzel romantikserseri sen nerelerdeydin hiç görmüyordum hoşgeldin ....... (beste)
                                GİDENE DUR DEMEM ....

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X