arkadaşlar bi yakınım akıl hastası tedaviyi kesinlikle kabul etmiyor.bizleri öldürmek istiyor başkalarının yanında normal.ne yapacağımı şaşırdım.ne yapabilirim.akıl verin nolur
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Yardim edin çaresizim
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tehdit varsa, bunu adli makamlara iletin, kendisi istese de istemese de, kolluk kuvvetleri yardimiyla (zorla) hastaneye yatirabilirsiniz. Olumle tehdit etmek, ciddi suctur. Rastgele bir avukatlik burosuna bile gitseniz sizi yonlendirirler.Orjinal yazı sahibi: sevda83 View Postarkadaşlar bi yakınım akıl hastası tedaviyi kesinlikle kabul etmiyor.bizleri öldürmek istiyor başkalarının yanında normal.ne yapacağımı şaşırdım.ne yapabilirim.akıl verin nolurso you're saying there's a chance ?
-
böyle birşey olamaz akıl sağlığı yerinde olsa tamam kendi isteğiyle yatsında oda yok sanırım ya da başkalarına akıllı gibi davranıyor bence sizi öldürmekle tehdit ettiği anda kayıt filan yapın delil olarak kullanın yatırın hastaneyeOrjinal yazı sahibi: sevda83 View Postkendi isteğiyle hastaneye yatması gerekiyormuş.yoksa hastanede tutamazlarmış 30 yaşında insan.ya kendine yada bize zarar vericek.kafam hiç çalışmıyo.çıldırcam.Allah razı olsun cevap verdiğiniz için.minik minik minik kelebek
minik kelebek ,minik kelebek
dur sakince uçmak ne demek
uçmak ne demek,uçmak ne demek
fazla gezinme git bir dalda dur
git bir dalda dur,git bir dalda dur
kanat çırpmadan yerinde otur
yerinde otur sen otur....
Yorum
-
çok haklısın kardeş polis bile bişi yapmıyor.Orjinal yazı sahibi: longines View Postbu memleket böyle işte arkadaşlar herşey görüntü ve prosüdür olarak var fakat uygulama yok devlette girdiğiniz her işte böyledir bu !!!!! yürümez işler yani sakına devlete işiniz düşmesin yoksa kalırsınız böyle ortada !!!!!
Yorum
-
ilaç kullanmayı ve tedaviyi reddediyorsa rahatlatıcı ve bilinç altını yatıştırıcı müzikler mevcut bu müziklerden dinletebilirsiniz. belki bir etkisi olur.Orjinal yazı sahibi: sevda83 View Postarkadaşlar bi yakınım akıl hastası tedaviyi kesinlikle kabul etmiyor.bizleri öldürmek istiyor başkalarının yanında normal.ne yapacağımı şaşırdım.ne yapabilirim.akıl verin nolur
saygılar.
Yorum

Yorum