Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Yardim edin çaresizim

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Yardim edin çaresizim

    arkadaşlar bi yakınım akıl hastası tedaviyi kesinlikle kabul etmiyor.bizleri öldürmek istiyor başkalarının yanında normal.ne yapacağımı şaşırdım.ne yapabilirim.akıl verin nolur

  • #2
    Orjinal yazı sahibi: sevda83 View Post
    arkadaşlar bi yakınım akıl hastası tedaviyi kesinlikle kabul etmiyor.bizleri öldürmek istiyor başkalarının yanında normal.ne yapacağımı şaşırdım.ne yapabilirim.akıl verin nolur
    Tehdit varsa, bunu adli makamlara iletin, kendisi istese de istemese de, kolluk kuvvetleri yardimiyla (zorla) hastaneye yatirabilirsiniz. Olumle tehdit etmek, ciddi suctur. Rastgele bir avukatlik burosuna bile gitseniz sizi yonlendirirler.
    so you're saying there's a chance ?

    Yorum


    • #3
      yaka paca tedaviye goturun zor kullanın

      Yorum


      • #4
        kendi isteğiyle hastaneye yatması gerekiyormuş.yoksa hastanede tutamazlarmış 30 yaşında insan.ya kendine yada bize zarar vericek.kafam hiç çalışmıyo.çıldırcam.Allah razı olsun cevap verdiğiniz için.

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: sevda83 View Post
          kendi isteğiyle hastaneye yatması gerekiyormuş.yoksa hastanede tutamazlarmış 30 yaşında insan.ya kendine yada bize zarar vericek.kafam hiç çalışmıyo.çıldırcam.Allah razı olsun cevap verdiğiniz için.
          böyle birşey olamaz akıl sağlığı yerinde olsa tamam kendi isteğiyle yatsında oda yok sanırım ya da başkalarına akıllı gibi davranıyor bence sizi öldürmekle tehdit ettiği anda kayıt filan yapın delil olarak kullanın yatırın hastaneye
          minik minik minik kelebek
          minik kelebek ,minik kelebek
          dur sakince uçmak ne demek
          uçmak ne demek,uçmak ne demek
          fazla gezinme git bir dalda dur
          git bir dalda dur,git bir dalda dur
          kanat çırpmadan yerinde otur
          yerinde otur sen otur....

          Yorum


          • #6
            evet kardeş ona göre biz hastayız başkalarına normal davranıyor.ses kaydı delil değilmiş.onuda sordum

            Yorum


            • #7
              bu memleket böyle işte arkadaşlar herşey görüntü ve prosüdür olarak var fakat uygulama yok devlette girdiğiniz her işte böyledir bu !!!!! yürümez işler yani sakına devlete işiniz düşmesin yoksa kalırsınız böyle ortada !!!!!

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: longines View Post
                bu memleket böyle işte arkadaşlar herşey görüntü ve prosüdür olarak var fakat uygulama yok devlette girdiğiniz her işte böyledir bu !!!!! yürümez işler yani sakına devlete işiniz düşmesin yoksa kalırsınız böyle ortada !!!!!
                çok haklısın kardeş polis bile bişi yapmıyor.

                Yorum


                • #9
                  insanlar boşuna anarşist olup dağa çıkmıyor be kardeş iyi düşünmek lazım bunları her yasak kendi isyancısını yaratıyor ........

                  Yorum


                  • #10
                    ben intihar edecem sonunda

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: badee
                      akıl sağlığının yeriinde olmadığına dair rapor varmı elinizde
                      yok canım hiç tedavi olmadı zaten

                      Yorum


                      • #12
                        hareketlerinden belli apaaçık ortada kendi kendine bağırıyor ediyor konuşuyor.5 dakka görsen sen bile dersin

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: sevda83 View Post
                          arkadaşlar bi yakınım akıl hastası tedaviyi kesinlikle kabul etmiyor.bizleri öldürmek istiyor başkalarının yanında normal.ne yapacağımı şaşırdım.ne yapabilirim.akıl verin nolur
                          ilaç kullanmayı ve tedaviyi reddediyorsa rahatlatıcı ve bilinç altını yatıştırıcı müzikler mevcut bu müziklerden dinletebilirsiniz. belki bir etkisi olur.
                          saygılar.

                          Yorum


                          • #14
                            malesef o kadar basit bu durum değil kardeş

                            Yorum


                            • #15
                              hiç ilaç yokmu evde.....bu kişi neyin oluyor senin.......

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X