Orjinal yazı sahibi: badee
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Yardim edin çaresizim
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Orjinal yazı sahibi: sevda83 View Postoda yok kardeş.gidiş gidiş değil biyerlerde başına bişi gelcek diyede korkuyorum
korkmamaya çalış 33 yaşında ki bir insan boş değildir senin tahmin ettiğin gibi illaki onunda bir savunma mekanizması vardır ..... birşeyleri öngördüğü için birşeyler yapıyodur rahat ol sen.......kimse canının yanmasını istemez......
Yorum
-
bence sen daha fazla sıyır. kafayı yemiş gibi yap. onu öldürecek gibi tavırlara bürün. sonra bigün mesela uykusundan boğazına bıçak dayayıp uyandır. keseymmi lan seni kafam bozuldu akşam akşam et yeriz oturur falan deliliğe vur. bak nası kuzu oluyo gör
Yak bi sigara...
Yorum

Yorum