Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Bu böyle bir hayat hayal etmemiştim!

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Bu böyle bir hayat hayal etmemiştim!

    İnsanlara bakıyorum da herkes belli başlı sorunlarla uğraşıyor. Sıradan hayatın sıradan sorunları tuzu biberi bence. Mesela ben isterdim ki sevgili problemlerim olsun, derslerim problem olsun yani hayatım sıradan olsun. Benim dertlerim hayatımın tuzu biberi değil. Hayatımı mahvediyor. Günden güne geçmek yerine yeni sorunları beraberinde getiriyor. Günden güne hayatın anlamı kalmıyor. Problemim sorunum ne mi? Ben bir eşcinselim. 13 yaşımda farkettim bunu. İlk zamanlarda anlam veremiyordum. Herkesin başına gelmiştir zamanla geçer erkeklere olan ilgim dedim. Geçmedi günden güne hayatımı daha çok sıkan bir hal aldı. Zaten hayatım hiç güzel geçmemişti. Çocukluğumda hatırlıyorumda mahallenin çocukları futbol oynardı. Abimin kardeşim oynarsa ben oynamam diyerek beni dışlayan sözlerini dün gibi hatırlıyorum. İnsanlar onu tercih ederlerdi. Çocukluğumda hiç erkeklerle futbol oynamadım. Tek başıma hayvanlarla arkadaşlık kuruyordum. Bazen bir köpek bazense karıncalar. Karıncalara yiyeceklerini taşıması için yardımcı oluyordum. Çocukluğumun temiz kalbi işte. Bazende mahallenin kızları oyunlarına dahile derdi beni. Olayların bu şekli okul çağına geldiğimde erkeklerle futbol oynamak yerine kızlarla ip atlamayı tercih etmeme neden olmuştu. Babam zaten benimle vakit geçirmezdi. Şuanda 21 yaşındayım babamla bir kez karşılıklı sohbet ettiğimi hatırlamıyorum. Varlığı, yokluğu belli değildi. Okul çağımın bu şekilde geçmesi erkekler tarafından dışlanmama sebep olmuştu. İlkokul, ortaokul, lise. Hepsinde dışlandım. Kadınsı gibi bir izlenim yarattıgımdan değil ama eşcinsel olduğumu bilmemelerine rağmen lakabım TOP olarak koyulmuştu. Okul hayatım boyunca acı çektim. İnsanların işkence tahtasıydım adeta. Ben öldürdüğüm sinekler için pişmanlık duyarken insanlar kolayca bir başka insanın kalbini kırabiliyorlardı. Hatta bundan zevk alıyorlardı. Başkasına acı vermek nasıl bir zevk verebilir. Hiç anlamadım. Hala daha anlamıyorum. Okul hayatım boyunca hiç arkadaşım olmadı. Bugünü pas geçip mutluluğu gelecekte bulacağıma inandım. Üniversite bana o mutluluğu verecekti diye düşünüyordum. 21 yaşındayım. Üniversite 1. sınıfa başladım. Hiç bir şey değişmedi. Bugün dünü miras almaya devam edip aynı olayları yarına devrediyordu. Tamam yalnızım arkadaşım yok. Onca insan tarafından dışlandım. Hala dışlanmaya devam ediyorum. Bunlar beni yeterince bezdirmişken bir de eşcinsel olmak! Yıkım üzerine yıkım... Başka bir şey değil. Eşcinsel olmayı ben seçmedim. Üzerimde olan bir lanet sadece. Dini kitaplar hislerim yüzünden sanki cehennemlik olduğumu söylüyordu. Bu nasıl olabilirdi. Kendi iradem dışında günah işlemek. Sanki günahkar yaratılmıştım. Varlığım günahtı. Kitaplar bile rehber olamadı bana. Televizyonlarda hocalara eşcinsellikle ilgili soru geldiğinde merakla cevaplarını bekliyordum. Benim çıkışım bu olabilirdi. Ama her hoca aynıydı nereden geldi bu soru dercesine renkleri değişiyor, soruyu geçiştiriyorlardı. Bazı hocalarsa bu Allah'ın imtihanıdır günümüzde tedaviler cıktı tedavi olsunlar diyorlardı. Hangi psikiyatrist ve psikologa gitsem bunun hastalık olmadıgını bu sekilde yasamam gerektigini söylüyorlardı. Hani tedavileri cıkmıstı nerede bu tedavi. İstabnbulda tedavi ettigini söyleyen bir psikologa tedavi oldum 2 yıl. Sonuç neticesiz.
    Hayatımın en güzel anısı diyebileceğim bir şey yaşadım üniversitede. Aşık oldum. Delicesine sevdim. Hala seviyorum. Ama ben eşcinselim. O ise kızlardan hoşlanıyor. Gerçi erkeklerden hoşanmasını, onun da benim gibi acı çekmesini istemezdim. Onunla konuşurken, onu dinlemek tarifsiz bir mutluluk. Gülümsemesi tüm negatif enerjiyi ortadan kaldırıp pozitif enerji yayıyor. O gülümseme kesinlile sihirli. O agzındaki basit kıvrımın yarattıgı mucizeler inanılası değil. Ama sevdiğimi asla söyleyemeyeceğim. Ne kadar isterdim seni seviyorum demeyi. Kız olsaydım ilk gördügüm yerde söylerim onu sevdiğimi. Cevabı olumlu olsun olumsuz olsun savşabilirdim. Ama eşcinsel olarak savaşamam. Savaş daha başlamadan bitmişti. Kaybetmiştim. Öylece oturup onu kaybetmeyi bekliyorum. Üstelik onu severken arkadaş gibi yaklaştığım için birde kendimi sucluyorum. Onu sevmek sucmuydu. Acı cekmek bile suc sanki benim icin. Escinsel olmak umrumda değil artık. Yalnız olmak umrumda değil. Bunlar sorun değil. Tek sorun sana sahip olamamak. Tek sorun sensizlik. Allah bana bu imtihanı verdi. Hic isyan etmedim. Daima sabrettim. Ama artık gücüm kalmadı. Son noktama geldim. Daha fazla yaşamaya dayanamıyorum.

  • #2
    çok güzel yazmışsın hepsini okudum . duygusal bir insan olarak gördüm seni . eşcinsellik konusunda malesef oldukça kötü bir ülkede yaşıyorsun ama bu ülkede tek sorun bu değil genel olarak her şey zor . annen , eğer varsa kardeşin peki bunlarla aran nasıl ? benim yaşım sana yakın ve benim de genel olarak fazla arkadaşım olmaz . yani arkadaşsızlık ya da yalnızlık çoğu kişinin sorunu özellikle günümüzde . bir insanı sevmek suç değil hatta iyi bir şey . çok güvendiğin biri değilse o kişiye bunu söylememen en iyisi olacak aslında keşke söyleyebilsen ama şartlar böyle . hayatta kimsen yoksa bu gerçekten kötü fakat 1 kişi bile olsa onunla hayata tutunmaya çalış . işin dini boyutunu tamamen sil ve o hocaları boşver . eğer mümkünse insanları , hayatı fazla ciddiye alma ve umursama .
    ego sum qui sum ...

    Yorum


    • #3
      Selam, yazdıklarının hepsini okudum.Niyetim kesinlikle seni kırmak veya yargılamak değil. Ben eşcinselliği iki guruba ayırıyorum. Biri hastalık diğeri sapkınlık. Hastalık kısmında aslında kişi dört dörtlük erkektir. Karakteri sağlamdır. Ben onları Allaha çok yakın insanlar olarak görürüm. Fakat beyinlerindeki kimyasal yapılarından dolayı insi ve cinni şeytanların kendilerine verdikleri vesveseler ve içlerine üfledikleri sapkın hislere mağlup düşüyorlar. Aslında kendileri kesinlikle eşcinsel değilllerdir. Sanki esas benliklerine dönmek için sadece sihirli bir dokunuşa ihtiyaçları varmış gibidir. Ben seni bu ilk gurupta görüyorum. Sakın bu dürtülerine yenilme. Mücadele et. Tek farkına varman gereken şeyin senin aslında gerçek iradeli sağlam bir erkek olduğun. İnançlı bir profesör pisikiyatriste gitmeni öneririm. Biri olmuyorsa öbürü , öbürü olmuyorsa öteki. Bu işler kolay değil mücadele ister. Doğru ilacı bulmak doğru doktoru bulmak zaman ister, vazgeçme. Ben de piskoz var. 15 yıldır tedavi görüyorum hala kendime gelemedim. Ama vazgeçmedim. Bu işler hemen olmuyor. Bu işin sapkınlık kısmına diyecek bir şey yok zaten. Sende az çok dini kitapları araştırıp biliyorsun zaten. O konuda fazla bahsetmeye gerek yok.

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: raindrop View Post
        Selam, yazdıklarının hepsini okudum.Niyetim kesinlikle seni kırmak veya yargılamak değil. Ben eşcinselliği iki guruba ayırıyorum. Biri hastalık diğeri sapkınlık. Hastalık kısmında aslında kişi dört dörtlük erkektir. Karakteri sağlamdır. Ben onları Allaha çok yakın insanlar olarak görürüm. Fakat beyinlerindeki kimyasal yapılarından dolayı insi ve cinni şeytanların kendilerine verdikleri vesveseler ve içlerine üfledikleri sapkın hislere mağlup düşüyorlar. Aslında kendileri kesinlikle eşcinsel değilllerdir. Sanki esas benliklerine dönmek için sadece sihirli bir dokunuşa ihtiyaçları varmış gibidir. Ben seni bu ilk gurupta görüyorum. Sakın bu dürtülerine yenilme. Mücadele et. Tek farkına varman gereken şeyin senin aslında gerçek iradeli sağlam bir erkek olduğun. İnançlı bir profesör pisikiyatriste gitmeni öneririm. Biri olmuyorsa öbürü , öbürü olmuyorsa öteki. Bu işler kolay değil mücadele ister. Doğru ilacı bulmak doğru doktoru bulmak zaman ister, vazgeçme. Ben de piskoz var. 15 yıldır tedavi görüyorum hala kendime gelemedim. Ama vazgeçmedim. Bu işler hemen olmuyor. Bu işin sapkınlık kısmına diyecek bir şey yok zaten. Sende az çok dini kitapları araştırıp biliyorsun zaten. O konuda fazla bahsetmeye gerek yok.
        Çok ama çok uzun zaman önce eşcinsel olduğumun farkına vardım. Hayatım bundan ibaretti. Bununla yatıp bununla kalktım. Eçcinsellik nedir, ne değildir hakkında pek çok araştırma ve bilgi edindim. Eşcinsel olduğumu sanmıyorum, öyle olduğumu çok iyi biliyorum. Sanmak ve böyle olmak. İkisi arasındaki farkı gayet ayırt edebilirim. Bende sizin düşüncenizi yargılamıyorum ancak bence siz eşcinsellik ve dindarlığı yakıştıramadığınızdan daha çok eşcinsellik ve sapkınlık kelimelerini daha çok yakıştırdığınızdan böyle düşünüyorsunuz. Hiçbir toplumu insan belirli kategoriye koymamalı. Eşcinsel olmak demek dinsizlik demek değil. Allah'a çok şükür inancım var. Hayatta karşılaştığım sıkıntıların çözümünü dualarda aradım. Şüphesiz benim gibi başka eşcinsellerin olduğunada inanıyorum. Aynı zamanda haklısın çok fazla batakta olan eşcinsellerde var. Ama sırf eşcinsel oldukları içi batak kısmına özel bir parantez açılmamalı. Karşı cinsten hoşlanıpta batağa batan, eşini aldatan türlü türlü günaha batmış insanlar yok mu? Gayet var, hemde oldukça fazla.

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: valar.morghulis View Post
          çok güzel yazmışsın hepsini okudum . duygusal bir insan olarak gördüm seni . eşcinsellik konusunda malesef oldukça kötü bir ülkede yaşıyorsun ama bu ülkede tek sorun bu değil genel olarak her şey zor . annen , eğer varsa kardeşin peki bunlarla aran nasıl ? benim yaşım sana yakın ve benim de genel olarak fazla arkadaşım olmaz . yani arkadaşsızlık ya da yalnızlık çoğu kişinin sorunu özellikle günümüzde . bir insanı sevmek suç değil hatta iyi bir şey . çok güvendiğin biri değilse o kişiye bunu söylememen en iyisi olacak aslında keşke söyleyebilsen ama şartlar böyle . hayatta kimsen yoksa bu gerçekten kötü fakat 1 kişi bile olsa onunla hayata tutunmaya çalış . işin dini boyutunu tamamen sil ve o hocaları boşver . eğer mümkünse insanları , hayatı fazla ciddiye alma ve umursama .
          Merhaba. Öncelikle yazım şeklimi beğendiğin için teşekkür ederim. Günlük gibi bir şeyim var da kimseye anlatamadığım sıkıntılarımı oraya yazıyorum. Yazma konusunda zaten yetenekliydim bu da yeteneklerimi geliştirmişti. Annemle aram iyi ancak çok fazla bunaltabiliyor beni. Babamın varlığı yokluğu belli olmadığından her şey de annemin sözü geçer. Her şeyi sorun yapar. Üniversiteye hazırlandığım dönemde sürekli ders çalış baskısı beni delirtiyordu. Hem ders çalışmamı istiyor sürekli hem de dışarı çıkıp sosyalleşmediğime yakınıyordu. 1 lira bile harçlığı hayatı boyunca çok görmüş annem para olmadan sosyalleşmemi bekliyordu. Dertlerim yüzünden, sıkıntılarım artınca kendimi yemek yemeğe iten bir insan olmuşumdur. Liseden sonra kilo aldım. Annem tabiki kilolarımı benden daha çok sorun etti. Sanki diyete ben girersem o zayıflayacak. Bunların hepsi iyiliğimi istediği için her annenin dediği aynı. Ama artık kendi iyiliğimi kendim düşünmeliyim. İyiliğimi düşünürken ne kadar zarar verdiğinin farkında değil. Bunun dışında kendimden küçük bir kardeşim yok. Kendimden büyük 2 kardeşim var. Yaş farklarımız çok fazla olduğu için pek bir yakınlaşma söz konusu olmadı. Zaten lise 1de kendimden büyük kardeşlerim üniversite kazanmış, meslek sahibi olmuş, evlenmiş oldukları için. Lise 1den itibaren hep yalnızdım. Tek çocuk gibi büyüdüm.

          Yorum


          • #6
            tüm dinleri kafandan sil . hiçbir dindar sana normal bir insan gözüyle bakmayacak .
            ego sum qui sum ...

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: valar.morghulis View Post
              tüm dinleri kafandan sil . hiçbir dindar sana normal bir insan gözüyle bakmayacak .
              Dindarların bana nasıl baktıkları umrumda değil. Ben kendimi biliyorum yanlış bir şey yapmadım. Allah'a inancım sonsuz. Ettiğim dualar bazen karşılık buldu. Allah'a inanmasam beni bağlayan hiçbir şey kalmayacak zaten hayata. Zamanında isyanda ettim. İnanmadığım bir dönemde oldu. Kıyaslamasını yaptığım zaman şüphesiz inanmak daha iyi. İsyan çözüm değil çözüm olan dua. Allah'ın bana verdiği bir imtihan. Benim görevim bunun üstesinden gelmek. Tüm dünya normal gözüyle bakmasın sadece sevdiğim baksın gerisi önemli mi?

              Yorum


              • #8
                eğer butun dinler bize zarar verecek bir noktaya geliyorsa hepsini yıkıp geçmek lazım

                Yorum


                • #9
                  şöyle bir düşünüyorum da türkiye de eşcinsel olmak gerçekten çok zor ya hem senin için zor hem ailen için zor..... en son tanıstıgım bir arkadaş eşcinsellerin hep bir arada olarak beraber vakit geçirdiklerini eşcinsellerin takıldıgı cafelere barlara felan gittiklerini söyledi sende kendini bu tip bir grup oluşturabilirsin kendini yanlız hissetmemen açısından birde belli bir olgunluga eriştiğin zaman artık hiçbirşey umrunda olmaz pek sallamasın yani olgun değilsin demiyorum yanlış anlama her dönemin ayrı bir hissiyatı oluyor o bakımdan kendine iyi bak......birde en son bir sitede bir gay beraber oldugu kişilerle beraber çekildiği resimleri twetter da paylaşmış iyide olmuş artık şu eşcinsellik su memlekette tabu olmasın normalleşsin artık gına geldi.........
                  Last edited by hamilton10; 11-02-2015, 10:20 PM.

                  Yorum


                  • #10
                    Çoğu insan savunduğunu iddia ettikleriyle takılmak yerine karşı olduklarıyla uğraşmakla meşgul, bu yüzden bir yere varamıyoruz. Dışarıdan çok saçma görünüyoruz galiba ya!

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: hamilton10 View Post
                      eğer butun dinler bize zarar verecek bir noktaya geliyorsa hepsini yıkıp geçmek lazım
                      Pek çok insanın yaptığı şeyi yapıyorsun. Kendi görüşlerini genelleştiriyorsun. Din belki sana zarar verdi senin açından, bir başkasına zarar verdi senin açından veya onun açısından. Ama bana verdiği şey kesinlikle zarar değildi. Gayet iyi hatırlıyorum. Bir keresinde hayatımın en kötü dediğim bir anı yaşıyordum. Herkesin yaptıgı gibi kendime uykuya verdim. Uyandıgımda daha iyi hissediyordum ama yinede kötüydüm. İsyan etmek bir çözüm yolu değildi. Hatta yarama tuz basmak gibiydi sanki. Namaz kıldım. Tüm sıkıntılarımı Allah'a anlatmayı sectim. Duadan 2 dk sonra benim icin gün degisti. Hayatımın en kötü günü en iyi günüm olmaya dogru ilerliyordu. Asla gerceklesmeyecek dedigim seyler gerceklesmis. Tesadüf olması imakansız olan bir cok sey aynı gün icinde tesadüf etmisti. 2 ay önce oldu bunlar. Baslangıcında hayatımın en kötü günü diye adlandırdıgım günü suanda hayatımın en mutlu günü diye anıyorum. Sana göre belki sans ve tesadüftü. Bence degildi. Din bana zarar vermiyor beni hayata baglıyor.

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: hamilton10 View Post
                        şöyle bir düşünüyorum da türkiye de eşcinsel olmak gerçekten çok zor ya hem senin için zor hem ailen için zor..... en son tanıstıgım bir arkadaş eşcinsellerin hep bir arada olarak beraber vakit geçirdiklerini eşcinsellerin takıldıgı cafelere barlara felan gittiklerini söyledi sende kendini bu tip bir grup oluşturabilirsin kendini yanlız hissetmemen açısından birde belli bir olgunluga eriştiğin zaman artık hiçbirşey umrunda olmaz pek sallamasın yani olgun değilsin demiyorum yanlış anlama her dönemin ayrı bir hissiyatı oluyor o bakımdan kendine iyi bak......birde en son bir sitede bir gay beraber oldugu kişilerle beraber çekildiği resimleri twetter da paylaşmış iyide olmuş artık şu eşcinsellik su memlekette tabu olmasın normalleşsin artık gına geldi.........
                        Escinsellerle takılmak toplumun bazı seyleri kabullenmesini saglamayacak. Evet escinselim bunu kabul ediyorum. Ama hayattaki en büyük yanlıs genelleme yapmaktır. Her insanı belirli kategoriye koyamayız. Her escinselin arzusu ve toplumdan beklentileri aynı olacak diye bir kural yok. Mesela pek cok escinsel erkek erkege sevgili olmak toplum tarafından baskı görmesin. Escinsellerin evlenme kanunu cıksın gibi istekleri var olabilir. Saygı duyarım. Ama benim beklentilerim diger escinsellerle aynı degil. Ben farklıyım. Kendimi escinsellerin arasında bile farklı hissediyorum.

                        Yorum


                        • #13
                          eşcinsellik doğal da karşılıksız aşk kötü aı çekmene üzüldüm. eşcinsellerden oluşan bir çevre edinirsen rahatlatıcı olur.

                          Yorum


                          • #14
                            .................................................. ....................
                            Last edited by macabre; 12-03-2015, 09:34 PM.

                            Yorum


                            • #15
                              seni anlıyorum ama yine de erkek gibi hissetmen gerekir. her insanda erkeklik ve kadınlık hormonları salgılanır sende erkeklik hormonu az salgılanıyor olabilir. doktor kontrolunde testesteron hormonu alarak belki erkek gibi hissedebilirsin. bu halde sıkıntı çekersin eşcinselleri kötü görmüyorum onlarda insan ama eşcinselliği tasvip etmiyorum.tam olarak kadın gibi hissetmek isteseler anatomik açıdan anne olmaya uygun değiller annelik duygusunu yaşayamazlar. lezbiyen olanlarda bi erkek gibi olamaz.
                              bende çok sıkıntı çektim sevdiğim çok kadınlar oldu hep hayal kırıklığı oldu sonu erkek olmak ta zor bu hayatta.

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X