merhaba arkadaşlar,yaklaşık bir aydır psikyatrik ilaç alıyorum.ilacın etkisinden mi bilmiyorum zaman zaman boş boş gülüyorum.konuşurken saçmalıyorum,düşünmeden konuşuyorum.sizde de oluyor mu?
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
İlaçlar saçmalatıyo mu?
Collapse
X
-
Bu dediklerin daha önce yoktu herhalde. Belki ilacın seni rahatlatması neticesinde yan etkiler olmuş olabilir.Orjinal yazı sahibi: minik21 View Postmerhaba arkadaşlar,yaklaşık bir aydır psikyatrik ilaç alıyorum.ilacın etkisinden mi bilmiyorum zaman zaman boş boş gülüyorum.konuşurken saçmalıyorum,düşünmeden konuşuyorum.sizde de oluyor mu?Şuna inanmak lazımdır ki, Dünya yüzünde gördüğümüz her şey kadının eseridir (Mustafa Kemal Atatürk)
Yorum

çok ve boş konuşuyorum,durup dururken gülüyorum anmam veremedim
Yorum