Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Ölüm ile yaşam arasındayım

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Ölüm ile yaşam arasındayım

    Merhaba,

    Sitedeki ilk mesajım 'ölüm' üzerineydi, ikinci mesaj da pek farklı olmayacak.

    Bursa'dan yazıyorum. 34 yaşındayım. Bir Banka'da çalışıyorum. Evim, arabam, param var. Ama 'nedenim' yok. Yaşamak için bir neden bulamıyorum kendime.

    Çocukluğu hastalıklarla, tedavilerle, unutulmaya çalışılan acılarla geçen biri olarak intihar, hep aklımın bir köşesinde kaldı. Ama direndim. Allah'a olan inanç ve O'na duyulan korku, beni hep frenledi. Ama son 1 yıldır aynı Şube'de çalıştığım ve beni açıkça reddeden bir mesai arkadaşıma aşık olduğumdan beri huzursuz günler yaşıyorum. Son 1 yıldır intihar etmeye 'çalışıyorum.' Siteyi de bu şekilde keşfettim ve bir süredir takip ediyorum. İnsanın yalnız olmadığını bilmesi güzel ama aynı zamanda moral de bozucu.

    Bugün intiharın eşiğinden döndüm. Kimseye zarar vermeden aracımla kaza yapmayı planladım. Şarampole yuvarlanmak istedim. Ama son 2 aydır tanıştığım ve bu hafta sonu ailesiyle tanışacağım kızı düşünerek vazgeçtim. Kendimi düşündüğümden değil, onun umutlarını yıkacağımdan korkarak vazgeçtim. Belki bu yaz nişanlanacağız ve hatta evleneceğiz. Ama iş arkadaşımı unutamıyorum. Onu unutabilmek için Şube değiştirmeyi bile düşündüm ama Banka kuralları nedeniyle yakın zamanda imkansız görünüyor. Her gün omuz omuza çalışıyorum ve onu unutabilmek adına elimden hiç bir şey gelmiyor.

    Onun adıyla uyanıyorum.Her gece rüyamda onu görüyorum. Mesaide gözlerine uzun süre bakamıyorum, ağlamaklı oluyorum. Beni reddetti, bu nedenle ona tekrar açılmam mümkün değil. Zaten beni affetmesi oldukça zor oldu.Burada anlatamayacağım kadar fırtınalar koptu. Onu kalbime gömmekten başka çarem yok.

    Ne yapacağımı bilmez haldeyim. Yeni kız arkadaşımı hüsrana uğratmamak adına aklımda ölüm, dünyadayım. Allah sonumu hayırlı eylesin.

    Başlıkları okuyarak hayata tutunmaya çalışıyorum. Şimdilik...

  • #2
    Arkadaş madem bu derece aşıksın ve unutamadın ne diye ciddi bir ilişkiye başlıyorsun.
    Hani anlarım kaçamak yaparsın. Umut vermeden devam edersin ama seninkisi... neyse.

    Asıl konuya gelince;
    Sen, bence takıntı yapmışsın, profesyonel yardım şart.

    Yorum


    • #3
      Eğer seni başka şubeye göndermiyorlarsa ve o kızı gördüğün için intahar edeceksen işinden istifa et ve bir tatile çık böylece hayatını kaybetmemiş olursun bu aklınıza gelmedimi.
      I'm fine. I'm just not happy.
      G.House

      Yorum


      • #4
        Bu kızla tanıştırılmak benim planlarım arasında değildi. Hatta bir daha kimseye aşık olmama konusunda kararlıydım. Yeni ilişkime umut vermek gibi bir derdim yok ama geri bildirimlerden, benden hoşlandığını öğrendim. Belki de onu unutabilmek için onda umut arıyorumdur. Bilmiyorum. Tek bildiğim, fişimi çekeceğim anda bir kızın hayatıma girmesi oldu. Şu an önümdeki engel o gibi görünüyor.

        Profesyonel yardım konusunda da haklısın. Allah'a sürekli dua ediyorum, 'N'olur aklıma mukayyet ol.' diye. Çıldıracağım.

        Yorum


        • #5
          Gördüğüm için değil, unutamadığım için düşündüm intiharı. Bir amacım, bir idealim kalmadı. İstifa etmem demek, bir daha iş bulamamam demek. Ölmeye de yaşamaya da karar veremedim. Bilmiyorum. :/

          Yorum


          • #6
            Evim arabam param var demişsin ve mutlu değilsin.20li yaşlarda belki bunlara sahip olabilmeyi amaç edindin kendine ve başardın boşlukta hissediyor olabilirsin.Çünkü sana göre bir amacın kalmadı.Sevicek aşık olucak bir insan bulmuşsun ve tekrar hayatını amaçlandıracak biri.Aşk güzel bir duygu ona ulaşsanda ulaşmasanda güzel bir duygu.

            Fakat saplantı haline getirme.Bu dünyada tek rededilen sen değilsin.Elinde bir çok imkanın paran araban olduğunu söylüyorsun.Önce bunlar için şükret.Kendine yeni hedefler koy.

            Allah inancın var intiharı aklının ucundan bile geçirme.İntihar çare mi?Hayır.Pencereyi aç nefes al yaşadığın için Allah a şükret.Çünkü tekrar aşık olabilirsin tekrar sevebilirsin.

            joseraul'un da dediği gibi senin hayatın herşeyden daha önemli gerekirse istifa et, tatile çık.

            Elinde olmayanlarla üzüleceğine elinde olanlarla mutlu ol.Elinde olmayanlarda senin hedefin olsun onlarda yaşamak için bir sebeptir.
            ‎"Benim yalnızlığım, insanlarla dolu."

            Franz Kafka

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: dirge of cerberus View Post
              Merhaba,

              Sitedeki ilk mesajım 'ölüm' üzerineydi, ikinci mesaj da pek farklı olmayacak.

              Bursa'dan yazıyorum. 34 yaşındayım. Bir Banka'da çalışıyorum. Evim, arabam, param var. Ama 'nedenim' yok. Yaşamak için bir neden bulamıyorum kendime.

              Çocukluğu hastalıklarla, tedavilerle, unutulmaya çalışılan acılarla geçen biri olarak intihar, hep aklımın bir köşesinde kaldı. Ama direndim. Allah'a olan inanç ve O'na duyulan korku, beni hep frenledi. Ama son 1 yıldır aynı Şube'de çalıştığım ve beni açıkça reddeden bir mesai arkadaşıma aşık olduğumdan beri huzursuz günler yaşıyorum. Son 1 yıldır intihar etmeye 'çalışıyorum.' Siteyi de bu şekilde keşfettim ve bir süredir takip ediyorum. İnsanın yalnız olmadığını bilmesi güzel ama aynı zamanda moral de bozucu.

              Bugün intiharın eşiğinden döndüm. Kimseye zarar vermeden aracımla kaza yapmayı planladım. Şarampole yuvarlanmak istedim. Ama son 2 aydır tanıştığım ve bu hafta sonu ailesiyle tanışacağım kızı düşünerek vazgeçtim. Kendimi düşündüğümden değil, onun umutlarını yıkacağımdan korkarak vazgeçtim. Belki bu yaz nişanlanacağız ve hatta evleneceğiz. Ama iş arkadaşımı unutamıyorum. Onu unutabilmek için Şube değiştirmeyi bile düşündüm ama Banka kuralları nedeniyle yakın zamanda imkansız görünüyor. Her gün omuz omuza çalışıyorum ve onu unutabilmek adına elimden hiç bir şey gelmiyor.

              Onun adıyla uyanıyorum.Her gece rüyamda onu görüyorum. Mesaide gözlerine uzun süre bakamıyorum, ağlamaklı oluyorum. Beni reddetti, bu nedenle ona tekrar açılmam mümkün değil. Zaten beni affetmesi oldukça zor oldu.Burada anlatamayacağım kadar fırtınalar koptu. Onu kalbime gömmekten başka çarem yok.

              Ne yapacağımı bilmez haldeyim. Yeni kız arkadaşımı hüsrana uğratmamak adına aklımda ölüm, dünyadayım. Allah sonumu hayırlı eylesin.

              Başlıkları okuyarak hayata tutunmaya çalışıyorum. Şimdilik...
              Bir kaç defa yazıp sildikten sonra derin bir nefes alıp,bende oluşturduğunuz düşünceleri ancak bu kadar yumuşak bir dille yazacağıma kanaat getirdim ki;

              ev,araba,iş sahibisiniz Allah daha çok versin elinizdekilerin değerini bilin.Planlarınız arasında yeni kız arkadaşınız yokmuş?
              1)Gelecek planları yapan birisiniz;ölmeyi istemekle çelişiyor.
              2)Yeni kız arkadaşa yazık etmeyin...

              Yorum


              • #8
                Kız arkadaşımın ailesiyle tanıştım bugün. Nişan falan konuşuldu. Belki de haklısınız, bir şans vermeliyim hem ona, hem kendime. Umarım ne onu mutsuz ederim, ne kendimi. Teşekkür ederim tüm katılımcılara, değerli yorumları için.

                Yorum


                • #9
                  Kardeşim her ne olursa olsun; hayat kendine kıyacak kadar ucuz değil!
                  Biz her ne kadar kendimizi değersiz hissetsekte hayat değerli! Onu yaşamak için geldik.
                  O halde bizi bekleyen sürprizleri görmeden gitmekte neyin nesi?

                  Yorum


                  • #10
                    Herşeyin var. Allah arttırsın... Bir fırsat ayağına gelmiş evlen...Hayırlısı olur inşallah

                    Yorum


                    • #11
                      hala iş arkadaşını unutamadıysan, ve belki bu kızla unuturum gibi bir düşüncedeysen hiç evlenme. önce bi ne istediğinden emin ol.boşuna kızı da üzersin
                      Üzülme der Mevlana ..! İstediğin bir şey olmuyorsa ya daha iyisi olacağı için ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur. . .

                      Yorum


                      • #12
                        Kadınlar demek ki yaş 30'a gelince de aynıymış s sevdiğini biliyor ya beğenilme duygusundan dolayı dahi seni reddetmiş olabilir. Ya da kadının böyle bir narsist düşüncesi yoktur da onu sevdiğinden çok boğmuş da olabilirsin. Şahsen bunu da bir bayan yazıyor.
                        Everything is Changed.

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: dirge of cerberus View Post
                          Gördüğüm için değil, unutamadığım için düşündüm intiharı. Bir amacım, bir idealim kalmadı. İstifa etmem demek, bir daha iş bulamamam demek. Ölmeye de yaşamaya da karar veremedim. Bilmiyorum. :/
                          Sonsuza kadar yok olmayı ölümün getireceği fiziksel ve psikolojik acıyı göze alıyor ama işten ayrılmayı alamıyorsun.

                          Bence intahar etmemek için işti nişanlım idi vs sen kendine bahane uyduyorsunuz. Belliki bu iş aşk falan değil gurur işi gibi bir şey; kız sizi utandırıp başkası ile falanmı beraber oldu onun gibi birşey olmuştur.

                          Evim işim arabam falan var demişin bu Allah isyan etmek değilse isyan nedir ben bilmiyorum.
                          I'm fine. I'm just not happy.
                          G.House

                          Yorum


                          • #14
                            İntihar psikolojisine giren bir insanın saçmalaması gayet normal bence. Kaldı ki insanın kendi fişini çekmek istemesi, başlı başına isyan. Kişi(ben), hem Allah'tan korkuyor, hem de Allah'a rağmen intihar etmeyi düşünebiliyor.

                            Gurur değil. İnsan, sanırım ulaşamadığı veya sahip olamadığı bir kişiye aşık oluyor. Bu mesajı attığım andaki psikolojim ile şu andaki çok farklı. Tanıştığım kıza umut ve mutluluk vermek adına sefil hayatımı devam ettirme kararı aldım. Yaşama bahanem olsun dedim.

                            Ama biliyorum ki, kendi istediğim için aranızda değilim. Madem intihar ederek kendime faydam olmayacak, bari yaşayarak beni seven birine faydam olsun.

                            Kızın reddetmesine rağmen bana bir şeyler hissettiğinden eminim. Gözler yalan söylemez. Yalnızca diğer kişi ile uzun bir birlikteliği var ve seçimini ondan yana kullandı ve benim buna saygım var. 'Olmaz!' dediğinde ısrar etmedim. Aşkımı kalbime gömdüm. Zorla güzellik olmaz.

                            Allah'tan, şeytanı benden uzak tutmasını dilerim.

                            Yorum


                            • #15
                              Aklını,kalbini, temizlemeden evlenmeyi düşünme sen iyileşeceksin de evleneceğin kız ne olacak.
                              Hep bana hep bana ya
                              sana birşey söylim insan başkalarının yaptığı kötülüğü unuturda kendilerininkini unutmaz birz zmn gecsin bekle.
                              Belki iyi davranacaksın,aşık gibi rl yapacaksın,iyi baba olacaksın ama bu onu sevmediğin gerceğini değiştirmeyecek ve bir kadın bu duygularla baş edemez elbet anlayacaktır.
                              Sonrada kavgalar gürültüler boşanma, bunlarıda öylece unutursun yeni sorunlarla.
                              Sussak ölüm, konuşsak intihar...

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X