Arkadaşlar merhaba benim eşimede doktor borderline demiş.en güncel bilgilerimizi bu başliktan paylaşalim bu sikintidan kurtulmak için çabalarimizi anlatalim...
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Güncel borderline olanlar veya eşleri,yakinlari...
Collapse
X
-
merhaba ben de borderline'ım.. şuana kadar sadece ilaç tedavisi gördüm ama bu hastalıktan öyle kolay kurtulunmuyor.. ilaçlar etkisini kısmen gösterebildi.. şuan bazı belirtiler devam ediyor.. diyorlar ki psikoterapi şart bu hastalık için.."sen hiçbir işe yaramaz değilsin. Seni senden çalan toplumdur."
Tezer
http://www.sinirda-hareket-var.blogspot.com/
Yorum
-
şimdi Dr. Arthur Freeman yazısını okudum ilaçla bu iş hallolmaz demiş bir okuyun linki gönderiyorum...
http://www.yeniaktuel.com.tr/dun101,69@2100.html
Yorum
-
belli semptomları gösteriyorsa öyle demişlerdir.. bana demeleri için 3 ay gittim geldim ama.. uzun bi süreçten sonra tanı koydular.."sen hiçbir işe yaramaz değilsin. Seni senden çalan toplumdur."
Tezer
http://www.sinirda-hareket-var.blogspot.com/
Yorum
-
okumuştum bu yazıyı.. ama benim psikotik semptomlarım var.. hezeyanlar gibi, ani öfke patlamaları gibi .. bunlar için ilaç iyi geliyor.. ama diğer septomları henüz yenemedim..Orjinal yazı sahibi: neyzen View Postşimdi Dr. Arthur Freeman yazısını okudum ilaçla bu iş hallolmaz demiş bir okuyun linki gönderiyorum...
http://www.yeniaktuel.com.tr/dun101,69@2100.html"sen hiçbir işe yaramaz değilsin. Seni senden çalan toplumdur."
Tezer
http://www.sinirda-hareket-var.blogspot.com/
Yorum
-
intihar girişimi olmadı ama düşünceleri yoğundu.. diğerleri sürekli oluyor.."sen hiçbir işe yaramaz değilsin. Seni senden çalan toplumdur."
Tezer
http://www.sinirda-hareket-var.blogspot.com/
Yorum
-
aslında aynen öyle bişey.. bi yerde okumuştum 40 yaşına kadar bu hastalık geçmiyormuş.. ilaç geçiyormiyor, terapi ise yardımcı oluyor sadece.."sen hiçbir işe yaramaz değilsin. Seni senden çalan toplumdur."
Tezer
http://www.sinirda-hareket-var.blogspot.com/
Yorum
-
23 erkek ben de"sen hiçbir işe yaramaz değilsin. Seni senden çalan toplumdur."
Tezer
http://www.sinirda-hareket-var.blogspot.com/
Yorum

Yorum