Merhaba arkadaşlar borderline tanisi konulup hastanede yatan var mi?
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Borderline olup hastanede yatan var mi?
Collapse
X
-
ben yatmadım ama yattığını bildiğim bi kaç kişi var.. ama onlar ileri boyutta.. eşin nasıl?Orjinal yazı sahibi: neyzen View PostMerhaba arkadaşlar borderline tanisi konulup hastanede yatan var mi?"sen hiçbir işe yaramaz değilsin. Seni senden çalan toplumdur."
Tezer
http://www.sinirda-hareket-var.blogspot.com/
-
ağır depresyon ve disdimik bozuklukla yatmıştım. o zaman da zaten borderlinem varmış,ergenlik çağımdaydı ortaya çıkış zamanıymış sonradan edindiğim bilgilere göre--- 17-18 yaşlarımdaydım o zamanlar.
ikinci kez yattığımda borderline teşhisi konuldu zaten. sonraki 18 yıl da hiç yatmadım.allah o dereceye getirmesin tekrar.
Yorum

Yorum