Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Borderline olup hastanede yatan var mi?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Borderline olup hastanede yatan var mi?

    Merhaba arkadaşlar borderline tanisi konulup hastanede yatan var mi?

  • #2
    Orjinal yazı sahibi: neyzen View Post
    Merhaba arkadaşlar borderline tanisi konulup hastanede yatan var mi?
    ben yatmadım ama yattığını bildiğim bi kaç kişi var.. ama onlar ileri boyutta.. eşin nasıl?
    "sen hiçbir işe yaramaz değilsin. Seni senden çalan toplumdur."
    Tezer


    http://www.sinirda-hareket-var.blogspot.com/

    Yorum


    • #3
      ağır depresyon ve disdimik bozuklukla yatmıştım. o zaman da zaten borderlinem varmış,ergenlik çağımdaydı ortaya çıkış zamanıymış sonradan edindiğim bilgilere göre--- 17-18 yaşlarımdaydım o zamanlar.
      ikinci kez yattığımda borderline teşhisi konuldu zaten. sonraki 18 yıl da hiç yatmadım.allah o dereceye getirmesin tekrar.

      Yorum

      İşleniyor...
      X