Herkese iyi akşamlar.
Şimdi yardımcı olursanız sormak istediğim bir soru var.
Bipolar ve borderline tam olarak nasıl ayrılır.
İkisi de bildiğim kadarıyla farkları olan hastalıklar. 23 yaşında majör depresyon denildi, hastanede de yattım 33 gün kadar. Haplar verildi kullandım ama işte o haplı kafada olduğumdan hiç sormak aklıma gelmedi. Sadece 1 defa duygu durum bozukluğu dendiğini hatırlıyorum. Devlet sırrı gibi saklanıyor onu da hiç anlamış değilim. Sadece 1 defa 4 sene önce sinirlenip çekip gitmiştim ama yakaladılar. İlk başta 8 hap kullanırken 5 e indi 3 oldu en sonunda da tamamiyle bırakacaksın denildi bıraktım. Mayıs ayından beri kullanmıyorum.
Bipolar olarak biliyorum ama ben hatırladığım kadarıyla 16 yaşımdan beri (eğer bipolarsa) karma epizod denilen dönemdeyim. Hiç uzun depresyon veya mani denilen anları yaşamadım.
Belirtileri çok benziyor ama dün sadece bi yazıyı okudum ne olduğumu öğrenebilmek için en dikkatimi çeken özellik insanları ayırma. İyi veya kötü artık pek yapmıyorum, yapamıyorum ama eskiyi hatırlayınca ve şimdi de içimdeki hisler arada bunu gösteriyor.
Bir de salı günü psikoterapiye gidicem hiç gitmemiştim. Orda da tam cevabı alabilirim fakat yinede merak ettim. Tam tedavi olmadan da kimseyle görüşmek istemiyorum, yaptıklarımın pişmanlığı var çünkü malesef bilmiyordum.
Şimdi yardımcı olursanız sormak istediğim bir soru var.
Bipolar ve borderline tam olarak nasıl ayrılır.
İkisi de bildiğim kadarıyla farkları olan hastalıklar. 23 yaşında majör depresyon denildi, hastanede de yattım 33 gün kadar. Haplar verildi kullandım ama işte o haplı kafada olduğumdan hiç sormak aklıma gelmedi. Sadece 1 defa duygu durum bozukluğu dendiğini hatırlıyorum. Devlet sırrı gibi saklanıyor onu da hiç anlamış değilim. Sadece 1 defa 4 sene önce sinirlenip çekip gitmiştim ama yakaladılar. İlk başta 8 hap kullanırken 5 e indi 3 oldu en sonunda da tamamiyle bırakacaksın denildi bıraktım. Mayıs ayından beri kullanmıyorum.
Bipolar olarak biliyorum ama ben hatırladığım kadarıyla 16 yaşımdan beri (eğer bipolarsa) karma epizod denilen dönemdeyim. Hiç uzun depresyon veya mani denilen anları yaşamadım.
Belirtileri çok benziyor ama dün sadece bi yazıyı okudum ne olduğumu öğrenebilmek için en dikkatimi çeken özellik insanları ayırma. İyi veya kötü artık pek yapmıyorum, yapamıyorum ama eskiyi hatırlayınca ve şimdi de içimdeki hisler arada bunu gösteriyor.
Bir de salı günü psikoterapiye gidicem hiç gitmemiştim. Orda da tam cevabı alabilirim fakat yinede merak ettim. Tam tedavi olmadan da kimseyle görüşmek istemiyorum, yaptıklarımın pişmanlığı var çünkü malesef bilmiyordum.

Yorum