Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Cipralex yardım lütfen

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Cipralex yardım lütfen

    İyi günler.Ben 6-7 aydır cipralex 10 mg kullanıyorum.Bırakmak için doktora gittiğimde paketin içinde son ilacı yarın yarım bırakmamı söyledi.Ben 1 hafta felan bu şekilde kullandım.2 gün içmedim ve başım aşırı dönüyor.Biraz da mide bulantısı.1 hafta sonra vizelerim var ve ilacım bitti bitecek.Bu baş dönmesine ne yapabilirim.Lütfen yardım edin.

  • #2
    bu konuyu mutlaka doktorunla konuş

    Yorum


    • #3
      katılıyorum, mutlaka doktorunla konuş.

      çok geçmiş olsun.
      Şuna inanmak lazımdır ki, Dünya yüzünde gördüğümüz her şey kadının eseridir (Mustafa Kemal Atatürk)

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: cheleby View Post
        İyi günler.Ben 6-7 aydır cipralex 10 mg kullanıyorum.Bırakmak için doktora gittiğimde paketin içinde son ilacı yarın yarım bırakmamı söyledi.Ben 1 hafta felan bu şekilde kullandım.2 gün içmedim ve başım aşırı dönüyor.Biraz da mide bulantısı.1 hafta sonra vizelerim var ve ilacım bitti bitecek.Bu baş dönmesine ne yapabilirim.Lütfen yardım edin.
        Yoksunluk Sendromu. Anti depresanların bırakılması durumunda, bazı bünyelerde görülür. Hatta Efexor'un bu konuda meşhur bir şöhreti var. Bir süre sonra geçicektir, ancak seratonin seviyen düşükse eski rahatsızlıkların yeniden nükseder.


        Durumunun çok kötü olduğunun farkındayım, ancak kışın başlangıcında insanların seatonin seviyesi genellikle düşer, bu aylarda ve özellikle sınavlardan önce ilacını bırakman uygun olmayabilir.

        Yorum

        İşleniyor...
        X