Orjinal yazı sahibi: Amarth
View Post
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
İlaç Bana Kendimi Kötü Hissettiriyor!
Collapse
X
-
Düşündüklerim gözümün önüne gelmiyor
Arkadaşlar
Daha birkaç yıl öncesine kadar düşündüklerim gözümün önüne gelirdi, düşündüklerimi gözümün önüne getirebilirdim ya da bu durum kendiliğinden meydana geliyordu. Örneğin; bir şeyi düşündüğümde o şey görüntü ve hayal biçiminde gözümün önünde canlanırdı. Bu konudan müzdaribim... Acaba şu an bunların olmaması, düşünmede sorunlar olduğu anlamına gelir mi?
Yorum
-
Büyük Bir Eksiklik Hissediyorum
Arkadaşlar
Şizofrenide eksiklik sendromu, yani beyinle ilgili bir sorun oluyormuş. Ben de uzun süredir büyük bi eksiklik hissediyorum. Bu eksiklik ne olabilir sizce? Hislerim mi, hayallerim mi yoksa başka bi şey mi?
Yorum

Yorum