Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İlaç Bana Kendimi Kötü Hissettiriyor!

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    Orjinal yazı sahibi: Amarth View Post
    Biraz daha açarmısın konuyu nerede konuşabilir miyiz?
    ben isimlerini vericem sizde facebooktan ekliceksiniz niye mustafa otistik dedirttiniz diceksiniz?

    Yorum


    • #17
      Bunu neden kendin yapmıyorsun da aracı arıyorsun onu anlayamadım sonuçta yazışma durumu var facebook diyorsun otizm hastalığın mı var neden böyle birşey diyelim?

      Yorum


      • #18
        Halüsinasyon Tedavisi

        Sevgili Arkadaşlar

        Sizce benim halüsinasyon (işitsel varsanı) tedavim ne kadar zaman alabilir? Bi tahmininiz var mı?

        Yorum


        • #19
          bende şu an bu konu hakkında tedavi görüyorum ben 4 aydır görüyorum ama bu sanırsam kişiye göre değişiyor ilacın fayda edip etmemesi galiba.

          Yorum


          • #20
            Orjinal yazı sahibi: genie View Post
            bende şu an bu konu hakkında tedavi görüyorum ben 4 aydır görüyorum ama bu sanırsam kişiye göre değişiyor ilacın fayda edip etmemesi galiba.
            hmm peki bu halüsinasyonların kaynağı ne neden oluyo?

            Yorum


            • #21
              Onu bende bilmiyorum doktora gidiyorsan ona sor sana en doğru şeyleri o söyler.

              Yorum


              • #22
                Düşündüklerim gözümün önüne gelmiyor

                Arkadaşlar

                Daha birkaç yıl öncesine kadar düşündüklerim gözümün önüne gelirdi, düşündüklerimi gözümün önüne getirebilirdim ya da bu durum kendiliğinden meydana geliyordu. Örneğin; bir şeyi düşündüğümde o şey görüntü ve hayal biçiminde gözümün önünde canlanırdı. Bu konudan müzdaribim... Acaba şu an bunların olmaması, düşünmede sorunlar olduğu anlamına gelir mi?

                Yorum


                • #23
                  şizofreninin gizemi çözülebilmiş değil....

                  Yorum


                  • #24
                    Orjinal yazı sahibi: dıskokralı View Post
                    şizofreninin gizemi çözülebilmiş değil....
                    şizofreniyi demiyorum..............

                    Yorum


                    • #25
                      Ne Zaman İyileşiri(z)m?

                      Arkadaşlar

                      İlacım bir yere kadar iyi etti beni ama bundan sonra daha fazla iyileşir miyim? Ne dersiniz?

                      Yorum


                      • #26
                        çok zor gelebileceğin son radde burası.

                        Yorum


                        • #27
                          ilacın bi yere kadar yettiğini nerden anladın?Birazda kendinden bişeyler kat ozaman.(dua,sosyal aktivite,spor daha bir çok şey)
                          ‎"Benim yalnızlığım, insanlarla dolu."

                          Franz Kafka

                          Yorum


                          • #28
                            Orjinal yazı sahibi: ayılırsınveanlarsın View Post
                            çok zor gelebileceğin son radde burası.
                            Adam doktor beyler dağılalım.
                            ‎"Benim yalnızlığım, insanlarla dolu."

                            Franz Kafka

                            Yorum


                            • #29
                              Büyük Bir Eksiklik Hissediyorum

                              Arkadaşlar

                              Şizofrenide eksiklik sendromu, yani beyinle ilgili bir sorun oluyormuş. Ben de uzun süredir büyük bi eksiklik hissediyorum. Bu eksiklik ne olabilir sizce? Hislerim mi, hayallerim mi yoksa başka bi şey mi?

                              Yorum


                              • #30
                                Orjinal yazı sahibi: ayılırsınveanlarsın View Post
                                çok zor gelebileceğin son radde burası.
                                nerden biliyosun?

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X