Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İlaç Bana Kendimi Kötü Hissettiriyor!

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #31
    Orjinal yazı sahibi: MSTFBKCK View Post
    nerden biliyosun?
    Kendimden .

    Yorum


    • #32
      Orjinal yazı sahibi: dogu52 View Post
      ilacın bi yere kadar yettiğini nerden anladın?Birazda kendinden bişeyler kat ozaman.(dua,sosyal aktivite,spor daha bir çok şey)
      Katmadığımı nereden biliyorsun.

      Yorum


      • #33
        Orjinal yazı sahibi: ayılırsınveanlarsın View Post
        Katmadığımı nereden biliyorsun.
        iyileşemediğinden.
        ‎"Benim yalnızlığım, insanlarla dolu."

        Franz Kafka

        Yorum


        • #34
          Orjinal yazı sahibi: dogu52 View Post
          ilacın bi yere kadar yettiğini nerden anladın?Birazda kendinden bişeyler kat ozaman.(dua,sosyal aktivite,spor daha bir çok şey)
          az dua ediyorum, sosyal aktivite yok ama sosyal aktiviteler ilerde olacak inşallh.. bide hiçbişey düşünmemek için kendimi ve beynimi zorluyorum hiçbişeyi takmamak için ki bilinç altındaki düşüncelerde yok olsun..

          Yorum


          • #35
            Orjinal yazı sahibi: ayılırsınveanlarsın View Post
            Kendimden .
            ama kendinle beni bir tutma çünkü ben şizofreni psikozunu taşımıyorum.. benimkiler okb den dolayı oluyo..

            Yorum


            • #36
              ...........................
              Last edited by stolz; 22-08-2013, 09:02 PM.

              Yorum


              • #37
                Orjinal yazı sahibi: ayılırsınveanlarsın View Post
                her spor yapan sossyalleşen şizofreni hastası iyileşiyor demekki ha bunuda senden duydum.
                Adam şizofreni değilmiş ki kendinden örnek verdin.Kendinden adama örnek verdiğin içinde şizofreni olduğunu anlayamam heralde.

                Laflarımıda cımbızla çekme.
                ‎"Benim yalnızlığım, insanlarla dolu."

                Franz Kafka

                Yorum


                • #38
                  Kandırıldığımı Düşünüyorum

                  Doktorum "ilaca devam" diyo ama ne ben iyileşeceğime inanıyorum, ne de "iyileşirsin" denildiğinde ikna oluyorum.. doktorum beni kandırıyo gibi???

                  Yorum


                  • #39
                    Doktorun seni neden kandırsın arkadaş Sen buna takılırsan zaten kafadan iyileşememeye proglanmış olursun.

                    Belkide doktor güven verici bir insan değildir ama ozama doktor değişceksin.

                    Herkez iyileşiyor.Ben ikinci konuma bakıyorumda çıldırıyorum falan yazmışım ama yok şimdi iyiyim iyiyede gidiyorum.
                    ‎"Benim yalnızlığım, insanlarla dolu."

                    Franz Kafka

                    Yorum


                    • #40
                      Orjinal yazı sahibi: dogu52 View Post
                      Adam şizofreni değilmiş ki kendinden örnek verdin.Kendinden adama örnek verdiğin içinde şizofreni olduğunu anlayamam heralde.

                      Laflarımıda cımbızla çekme.
                      o ses duyan herkesin şizofreni olduğunu sanıyo ama öyle değil çünkü geçici olarak başka hastalıklarda da varsanı görülebiliyo yani geçici olarak... o hastalıklar için ömür boyu ilaç içmek gerekmiyo da..

                      Yorum


                      • #41
                        Robotumsu Ben

                        Kendimi robot gibi hissediyorum arkadaşlar.. ilaç yüzündenmi acaba?

                        Yorum


                        • #42
                          Bilader nabıon sen?Bilgisayarı elinden bırak bi çık dışarı devamlı acaib konular açıyosun.Yaş kaç bu arada.
                          ‎"Benim yalnızlığım, insanlarla dolu."

                          Franz Kafka

                          Yorum


                          • #43
                            Orjinal yazı sahibi: sorun
                            siteyi sana ayıralım senin ismini koyalım, sadece sen başlık aç.
                            :d ben öyle bişeyi ima etmedim.. herkes benzer soruları sorabilir..

                            Yorum


                            • #44
                              Orjinal yazı sahibi: dogu52 View Post
                              Bilader nabıon sen?Bilgisayarı elinden bırak bi çık dışarı devamlı acaib konular açıyosun.Yaş kaç bu arada.
                              22 bi yandan profesyonel üye olmak için uğraşıyorum..

                              Yorum


                              • #45
                                kimse bilemez. 2 aydan fazla aynı ilacı içiyorum beni bir yere kadar iyileştirdi ama bazı korkularım var onları üzerine gitmeden geçmez diyiyorum panik atak zor.

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X