Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Antidepresanlardan dolayı vücutta oluşan değişimler

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #31
    Ben de prozac kullanıyorum 4 hafta oldu. Pek bir karar veremiyorum açıkçası. Çünkü etkiler değişken. Belki süreden dolayıdır. Aslında bir haftadır falan bırakmak geliyo aklıma. Bilmiyorum.

    Yorum


    • #32
      4 haftada etki göstermedimi
      Bakalım hangi gün; eee ne olcak böyle demiycem

      Yorum


      • #33
        Etki göstermedi demeyelim de gözlemlediğim etkiler değişken ve hepsini prozac'a yoramıyorum.

        Yorum


        • #34
          bende 5inci kutu cymbalta mı içiyorum. ilk üç kutu bünye alışsın diye 30 mg ile başladım, şimdi 60 mg liğini içiyorum iki kutudur. ilk başladıgım zamanlar 1 hafta kadar mide bulantısı iştahsızlık yaptı onun haricinde pek bi yan etki görmedim. ilacı kullandıgım süre içinde kendimde değişim oldugu söylenemez pek yararını görmedim gibi . benimde saçlarım dökülüyo ama ilaçtan mı kendimden mi karar veremedim. bazı günler çok yorgun oldugumda saçlarımı yıkamadan jöleli yatıyorum bazen 1-2 gün öyle durdugu oluyo. geri tekrar yıkarken inanılmaz dökülüyo. ha bi de ilacı kendiniz bırakmaya kalkmayın ben bir keresinde 2-3 gün içmedim leyla gibi ortalıkta geziyodum başım inanılmaz dönüyodu sanki baya alkol almış gibi haberiniz olsun

          Yorum


          • #35
            Peki cildi yaslandırıyo mu antidepresanlar?

            Yorum


            • #36
              Orjinal yazı sahibi: Milaa View Post
              Kilo artışı, fazla uyuma gibi klasik nedenleri eminim bir çoğumuz yaşıyoruzdur. ama son aylarda beni ciddi şekilde rahatsız eden bir iki durum var. iİki uyku halinde aşırı ateşlenmek terlemek ikinciside saçlarda dökülme yaşanması. Başlarda neden saçlarımda bu denli dökülme oluyor diye yediğimi, yüzüme kullandığım cilt bakım ürünlerini dahi gözden geçirmeye başladım kii sorun bariz ilaçlardan dolayı gibi duruyor.ilaç yazdırmak için gittiğim doktorumun dışındaki bir pisikiyatır ilaçlardan olcağını dedi. aynı sorunu yaşayanlar varmı? ilaçlar bırakılınca vücudun dengesi eski düzene giriyormu? ben şuan desyrel ve cymbalta kullanıyorum farklı antidepresan kullanıp bu sorunları yaşayanlardanda fikir almak istiyorum.
              Senin artık ilaç kullanmadığını biliyorum..da..!!! Nerdesin sen ??
              ........

              Yorum


              • #37
                Paxera ve Wllbutrin kullandım zamanında aynı anda..

                Terleme , dişlerini sıkma , kilo alımı , iştahsızlık ..
                bu yan etkileri gördüm diyebilirim.

                Yorum


                • #38
                  desyrel i iki gündür almıyorum xanax içiyorum iki gecedir tatlı tatlı uykumu getiriyor. desirel gibi kötü değil

                  Yorum


                  • #39
                    Orjinal yazı sahibi: MoRbİd View Post
                    Senin artık ilaç kullanmadığını biliyorum..da..!!! Nerdesin sen ??
                    Evet morbidcim ilaçları bırakalı iki yıl oldu. ara ara yine foruma takılıyorum sanırım denk gelmiyoruz.
                    Denizdeki damlaları sayın desem sayar mısınız? Canlar damladır, sonunda aynı denize damlayacağız.

                    Yorum


                    • #40
                      Orjinal yazı sahibi: Milaa View Post
                      Evet morbidcim ilaçları bırakalı iki yıl oldu. ara ara yine foruma takılıyorum sanırım denk gelmiyoruz.
                      Naz, arada da olsa sen uğra.. Aklı başında insanlara bu forumun ihtiyacı var..! Denk gelmesek de söz uçar yazı kalır
                      ........

                      Yorum

                      İşleniyor...
                      X