Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Paxera 18.gün

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #31
    yenotamo

    Daha önceki konularına da yazdım SSRI türevi ilaçların yan etkilerini. Bende Başka bir SSRI olan zedprex kullanıyorum, boğazda yumru ve yutkunma güçlüğü kuruma yaşadım. İlk zamanlar yoktu, sonradan ortaya çıktı. El ve ayaklarda uyuşma, sanki içten yanıyormuşçasına his yaşadım. İdrara başlamada güçlük çekme sorunu yaşadım. İştahsızlık yaşadım. Avuç içinde ufak tefek deri döküntüleri oldu, geçti. Avuç içi kızarıklıklar oldu. İshal oldum, düzeldim.

    Serotonin en önemli nörotransmitterlerden. Vücutta birçok şeyden sorumlu. Beyindeki düzeyi değişince, vücudunda alışmaya çalışıyor. Dişini sıkman, kendini telkin etmen lazım. Değilse, psikiatrisini değiştir. Ya da doktoruna de ki ben bırakıcam doz ayarlaması yapın ilaçsız tedavi olucam de, doz ayarlaması yaptır. Kendi kafana doz ayarlaması yapma, bırakmaya başlayınca serotonin düzeyi yine değişecek bu defa başka sıkıntıların olacak...

    Yorum


    • #32
      bu yazınız beni etkiledi hocam.en azından mart sonuna kadar ilacı bırakmama kararı aldım sanırım ilaç ilk zaman aşırı kaygı yapıyor aşırı kaygıda bazı sorunlara yol açıyor.

      Yorum

      İşleniyor...
      X