Orjinal yazı sahibi: phatalogyst
View Post
Benim için yok diyeyim... Bu konuda bir problemin olabilmesi için, önce yaşanması gerekir.. Saygılar size de...

Ben uyuyamıyor değilim... İstesem uyuyabiliyorum.. Uykusuzluk gibi bir sorun yaşamıyorum.. Sadece uyumak istemiyorum... Bu fark pek anlaşılmıyor sanırım
Yorum