Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Dudaklarımı kapattığımda bir daha açılmayacağını düşünüyorum

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    Orjinal yazı sahibi: fincan View Post
    bunu kimse garanti edemez. belki açılmayacak, belki bir de burnu akıp tıkanacak ve nefessiz kalacak. böyle bir vebale girme.
    Sayıylamı veriyolar sizi?

    Böle bişeyi yazdıgına göre akli dengen yerinde değil.
    ‎"Benim yalnızlığım, insanlarla dolu."

    Franz Kafka

    Yorum


    • #17
      Orjinal yazı sahibi: Vinterriket View Post
      benim burnum zaten hep tıkalı genelde ağızdan nefes alıyorum
      allahımm :RpS_crying: o zaman sakın kapatayım deme dudaklarını. bi açılmazsa kalırsın öyle.

      Yorum


      • #18
        Orjinal yazı sahibi: Vinterriket View Post
        benim burnum zaten hep tıkalı genelde ağızdan nefes alıyorum
        e ölürmüşsün o zaman. bak konunun ciddiyetini yeni anlıyorum:RpS_sneaky:
        Öldür beni
        Öldür seni yaratan
        çocuğu.
        Öldür baştan çıkarıcı
        şehvet senatörünü
        bu topraklara getiren seni.

        Yorum


        • #19
          Orjinal yazı sahibi: fincan View Post
          allahımm :RpS_crying: o zaman sakın kapatayım deme dudaklarını. bi açılmazsa kalırsın öyle.
          Fincan iyimisin...

          Yorum


          • #20
            Orjinal yazı sahibi: dogu52 View Post
            Sayıylamı veriyolar sizi?

            Böle bişeyi yazdıgına göre akli dengen yerinde değil.
            başlığın amacını bir gün anlarsın umarım. akli dengen yerinde olduğuna göre bu mümkün olacaktır, inanıyorum.

            Yorum


            • #21
              Orjinal yazı sahibi: fincan View Post
              başlığın amacını bir gün anlarsın umarım. akli dengen yerinde olduğuna göre bu mümkün olacaktır, inanıyorum.
              eheh fincan gayet iyisin
              Öldür beni
              Öldür seni yaratan
              çocuğu.
              Öldür baştan çıkarıcı
              şehvet senatörünü
              bu topraklara getiren seni.

              Yorum


              • #22
                sigara iç, puro iç..
                3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen 2 kuruşa seni satar.

                When you lose small mind, you free your life..

                Yorum


                • #23
                  Orjinal yazı sahibi: misscoco View Post
                  e ölürmüşsün o zaman. bak konunun ciddiyetini yeni anlıyorum:RpS_sneaky:
                  Orjinal yazı sahibi: selinsys View Post
                  Fincan iyimisin...
                  yapma selin ya bi bozmayın

                  Orjinal yazı sahibi: misscoco View Post
                  eheh fincan gayet iyisin
                  bi sen anladın, bi de başlığı açan vi... neyse niki

                  Yorum


                  • #24
                    Orjinal yazı sahibi: HerseyBir0
                    Biz insanlar boyleyiz iste bir insanin ne demek istedigini anlamayip sozlerdeki manalarindan dalga geceriz...
                    Sunu da unutmayin burda bu insanla dagla geciyorsunuzda sizin sorununuzda bu zaten insanlarla dalga gecmek.
                    O yuzden insanlardan nefret ediyorum belki bu insanin bi sorunu var siz anliyamiyosunuz ve sonrada sizi sayiylami veriyolar dalgami geciyosun gibisinden adami linc ediyorsunuz resmen ve rezil iste herkesin bu forumda olmani nedeni de bu olmali.
                    okay HeryseyBir0 sakin ol ve yazılanları tekrar oku. iyi fikir ha?
                    Öldür beni
                    Öldür seni yaratan
                    çocuğu.
                    Öldür baştan çıkarıcı
                    şehvet senatörünü
                    bu topraklara getiren seni.

                    Yorum


                    • #25
                      Vallahi dalga geçmiyorum :s

                      Yorum


                      • #26
                        Orjinal yazı sahibi: Vinterriket View Post
                        Vallahi dalga geçmiyorum :s
                        tüh biz de zeka pırıltısı sanmıştık kendimizi
                        Öldür beni
                        Öldür seni yaratan
                        çocuğu.
                        Öldür baştan çıkarıcı
                        şehvet senatörünü
                        bu topraklara getiren seni.

                        Yorum


                        • #27
                          Dalga geçiyor düşüncesindeyseniz yorum yapmayın prim vermeyin ozaman.
                          ‎"Benim yalnızlığım, insanlarla dolu."

                          Franz Kafka

                          Yorum


                          • #28
                            Orjinal yazı sahibi: dogu52 View Post
                            Dalga geçiyor düşüncesindeyseniz yorum yapmayın prim vermeyin ozaman.
                            a ah bu çok acımasızca :68:
                            Öldür beni
                            Öldür seni yaratan
                            çocuğu.
                            Öldür baştan çıkarıcı
                            şehvet senatörünü
                            bu topraklara getiren seni.

                            Yorum


                            • #29
                              Orjinal yazı sahibi: misscoco View Post
                              tüh biz de zeka pırıltısı sanmıştık kendimizi

                              insan kendini zeka pırıltısı sanamaz ki zaten anlamıyorum seni :s

                              Yorum


                              • #30
                                Orjinal yazı sahibi: dogu52 View Post
                                Dalga geçiyor düşüncesindeyseniz yorum yapmayın prim vermeyin ozaman.
                                dalga geçiyorsa bile bunun ilgi ihtiyacından doğduğu açık, eğer yeterince cevap gelmezse o nasıl hissedecek hiç düşündün mü? biz düşündük işte... duyarlılığımız yüzünden suçlanıyoruz bir de.

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X