Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Dudaklarımı kapattığımda bir daha açılmayacağını düşünüyorum

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #31
    Orjinal yazı sahibi: Vinterriket View Post
    insan kendini zeka pırıltısı sanamaz ki zaten anlamıyorum seni :s
    öyle de büyük sanrılara sahibim işte
    Öldür beni
    Öldür seni yaratan
    çocuğu.
    Öldür baştan çıkarıcı
    şehvet senatörünü
    bu topraklara getiren seni.

    Yorum


    • #32
      Orjinal yazı sahibi: fincan View Post
      dalga geçiyorsa bile bunun ilgi ihtiyacından doğduğu açık, eğer yeterince cevap gelmezse o nasıl hissedecek hiç düşündün mü? biz düşündük işte... duyarlılığımız yüzünden suçlanıyoruz bir de.

      böyle salak saçma cevap vereceksen hiç verme; bu beni daha kötü yapar ben sorunuma çözüm bulmak için geldim.

      Yorum


      • #33
        Orjinal yazı sahibi: Vinterriket View Post
        böyle salak saçma cevap vereceksen hiç verme; bu beni daha kötü yapar ben sorunuma çözüm bulmak için geldim.
        bulursun bulursun
        Öldür beni
        Öldür seni yaratan
        çocuğu.
        Öldür baştan çıkarıcı
        şehvet senatörünü
        bu topraklara getiren seni.

        Yorum


        • #34
          Orjinal yazı sahibi: fincan View Post
          dalga geçiyorsa bile bunun ilgi ihtiyacından doğduğu açık, eğer yeterince cevap gelmezse o nasıl hissedecek hiç düşündün mü? biz düşündük işte... duyarlılığımız yüzünden suçlanıyoruz bir de.
          Dalga geçerek mi ilgili gözüküyorsun?

          Reklam kokan cümleler kuruyorsun mayk.
          ‎"Benim yalnızlığım, insanlarla dolu."

          Franz Kafka

          Yorum


          • #35
            Orjinal yazı sahibi: Vinterriket View Post
            böyle salak saçma cevap vereceksen hiç verme; bu beni daha kötü yapar ben sorunuma çözüm bulmak için geldim.
            bi parça şirinliğin vardı onu da kaybetmeyecektin.

            Yorum


            • #36
              Orjinal yazı sahibi: dogu52 View Post
              Dalga geçerek mi ilgili gözüküyorsun?

              Reklam kokan cümleler kuruyorsun mayk.
              ya bu tvde duyduğunuz her şeyi kullanmayın alakasız oluyor, ne reklamı yahu?

              Yorum


              • #37
                Orjinal yazı sahibi: dogu52 View Post
                Dalga geçerek mi ilgili gözüküyorsun?

                Reklam kokan cümleler kuruyorsun mayk.
                o mayk uydu mu hiç :RpS_thumbdn:
                Öldür beni
                Öldür seni yaratan
                çocuğu.
                Öldür baştan çıkarıcı
                şehvet senatörünü
                bu topraklara getiren seni.

                Yorum


                • #38
                  Orjinal yazı sahibi: fincan View Post
                  ya bu tvde duyduğunuz her şeyi kullanmayın alakasız oluyor, ne reklamı yahu?
                  eheh tebrik ederim aynı şeyi düşünmüştüm
                  Öldür beni
                  Öldür seni yaratan
                  çocuğu.
                  Öldür baştan çıkarıcı
                  şehvet senatörünü
                  bu topraklara getiren seni.

                  Yorum


                  • #39
                    Orjinal yazı sahibi: fincan View Post
                    bi parça şirinliğin vardı onu da kaybetmeyecektin.

                    kimseye şirin gözükmeye çalışmıyorum nedir sizdeki bu sanal ortamda kendini ispat etme çabaları anlamış değilim, lütfen yardım etmeyecekseniz başlığımdan gidin.

                    Yorum


                    • #40
                      Benle irtibat için özel mesaja

                      Post kasmayın.
                      ‎"Benim yalnızlığım, insanlarla dolu."

                      Franz Kafka

                      Yorum


                      • #41
                        Orjinal yazı sahibi: Vinterriket View Post
                        kimseye şirin gözükmeye çalışmıyorum nedir sizdeki bu sanal ortamda kendini ispat etme çabaları anlamış değilim, lütfen yardım etmeyecekseniz başlığımdan gidin.
                        yahu bence dudaklarının kapanması senin için bir sorun değil. ellerin gayet iyi sakin ol.
                        Öldür beni
                        Öldür seni yaratan
                        çocuğu.
                        Öldür baştan çıkarıcı
                        şehvet senatörünü
                        bu topraklara getiren seni.

                        Yorum


                        • #42
                          Bakın yeminederim ki bu konuda dalga geçmiyorum şu an yataktayım ve uyuyamıyorum korkumdan

                          Yorum


                          • #43
                            Orjinal yazı sahibi: Vinterriket View Post
                            Bakın yeminederim ki bu konuda dalga geçmiyorum şu an yataktayım ve uyuyamıyorum korkumdan
                            bir konu üstünde çok düşünür ve kaygılanırsan artık o senin Obsesyonun olur. kafanı dağıtmaya bak

                            Yorum


                            • #44
                              Orjinal yazı sahibi: bjksaid92 View Post
                              bir konu üstünde çok düşünür ve kaygılanırsan artık o senin Obsesyonun olur. kafanı dağıtmaya bak
                              iyi de bir insana gülme dersen güler, yapma dersen yapar ben napiyim

                              Yorum


                              • #45
                                Şu anda dudaklarım çok yapıştı birbirine..

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X