çok üzgünüm.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
İçinizden ne gelirse söyleyin,rahatlarsınız.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
merhaba tek hece nasılsınOrjinal yazı sahibi: tek heceGünde 2 saat uyku yetiyor bazen.... isteyince oluyor
buarada 2 saat yetermi hiçç ben biraz uykucuyum yani uyanmakta zorlanıyorum
aslında bir yandan haklısın insan kendini alıştırınca neden olmasın
:10:
Yorum
-
evet çok uykuda iyi değil aslındaOrjinal yazı sahibi: tek heceİyiyim teşekkürler, sende iyisindir inş.
Bende inanamazdım ama bazı sebepler dahilinde 2 saat uyuyunca anladımki 2saat uykuda yetiyormuş. DÜşüncelerin, isteklerin gücünü bazen daha iyi anlıyorum.
ama 2 saat uykuda hakkaten az
uzmanalara göre 7 saat uyku iyiymiş..
:10:
Yorum
-
bu senin varoluşsal kaygılardan uzak olduğunu gösterir...Orjinal yazı sahibi: nekine View Post16 yaşındayken ben hiç ölmek istemedim. yaşım 29 şimdi ölmek istiyorum. demek ki ben fazla bile yaşamışım. ne tespit yaptım be sabah sabah aferim bana.
çünkü ben kendimi bildim bileli ölmek isterdim.
Yorum

Yorum