Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İçinizden ne gelirse söyleyin,rahatlarsınız.

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • çok üzgünüm.

    Yorum


    • biraz daha internette oyalanıp, geç yatarsam yarın o kadar erken kalkamıcam
      :10:

      Yorum


      • Orjinal yazı sahibi: tek hece
        Günde 2 saat uyku yetiyor bazen.... isteyince oluyor
        merhaba tek hece nasılsın buarada 2 saat yetermi hiçç ben biraz uykucuyum yani uyanmakta zorlanıyorum aslında bir yandan haklısın insan kendini alıştırınca neden olmasın
        :10:

        Yorum


        • Orjinal yazı sahibi: tek hece
          İyiyim teşekkürler, sende iyisindir inş.

          Bende inanamazdım ama bazı sebepler dahilinde 2 saat uyuyunca anladımki 2saat uykuda yetiyormuş. DÜşüncelerin, isteklerin gücünü bazen daha iyi anlıyorum.
          evet çok uykuda iyi değil aslında ama 2 saat uykuda hakkaten az uzmanalara göre 7 saat uyku iyiymiş..
          :10:

          Yorum


          • Orjinal yazı sahibi: tek hece
            Bana görede 7 saat iyi, uyku tatlı ama uyumamak lazım ah dayanabilsem.

            Bir günü 48 saat yapmanın imkanı olsada daha çok istediğim şeyleri yapsam....
            sen de çok şey istiyorsun ama :21:
            :10:

            Yorum


            • off ya şebneme aşık oldum ne yapacam ben resmen büyüledi beni kim bilir bi daha ne zaman görecem aşık oldum aşık oldum ne yapam!!!!!!!!!!!

              Yorum


              • Artık öle bişi ki hiçbişi yapmak istemiorm Sessiz sakin yaşayıp Sessiz sakin ölmek en mantıklı şey gbi gelio şimdilik bana.
                Sadece insanlık.

                Yorum


                • 16 yaşındayken ben hiç ölmek istemedim. yaşım 29 şimdi ölmek istiyorum. demek ki ben fazla bile yaşamışım. ne tespit yaptım be sabah sabah aferim bana.

                  Yorum


                  • Orjinal yazı sahibi: nekine View Post
                    16 yaşındayken ben hiç ölmek istemedim. yaşım 29 şimdi ölmek istiyorum. demek ki ben fazla bile yaşamışım. ne tespit yaptım be sabah sabah aferim bana.
                    bu senin varoluşsal kaygılardan uzak olduğunu gösterir...
                    çünkü ben kendimi bildim bileli ölmek isterdim.

                    Yorum


                    • rüyamda biri "mardin kapısından atlayamadım"'ı söyleyip durdu..
                      ben deliyim herhalde...
                      herkes rüyalarından büyük anlamlar çıkarma peşinde..

                      Yorum


                      • iyiyim,mutluyum öyle yani

                        Yorum


                        • çok gerginim tedirginim herşey üstüme geliyor imdat diye bağırasım var sesim çıkmıyor

                          Yorum


                          • çok acıktım çooookkkk

                            Yorum


                            • Tez yoldan geber !
                              Elinden geleni yaptın, şimdi de ayağından geleni yap. Gitmek gibi mesela !

                              Yorum


                              • Ya da geberme vazgeçtim, sürün !!!
                                Elinden geleni yaptın, şimdi de ayağından geleni yap. Gitmek gibi mesela !

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X