Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İçinizden ne gelirse söyleyin,rahatlarsınız.

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • ıslama köfte. ben seni yarın yiyebilme ihtimalini sevdim...:RpS_wub:
    ne giderim peşlerinden..ne ardımda devam olsun..ne uyarım,ne hükmeder..kalanlara selam olsun..

    Yorum


    • o nedir ki?

      Yorum


      • Orjinal yazı sahibi: nekine View Post
        16 yaşındayken ben hiç ölmek istemedim. yaşım 29 şimdi ölmek istiyorum. demek ki ben fazla bile yaşamışım. ne tespit yaptım be sabah sabah aferim bana.
        aynen ben de o yaşlarda ölmeyi hiç düşünmezdim.. hatta bence o yaşta bir insan gencecik olduğu için ve önünde çok uzun bir zaman olduğu için şükretmeli..ama bende şuan 30 yaşındayım ve ölmek isterdim..
        :10:

        Yorum


        • Yeter be yeter artık eskiye dönmem gerek
          ڪے
          ڪے
          (̅_̅_̅_̅(̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅_̅()ڪےڪ
          Last edited by nekine; 31-05-2011, 06:46 PM.

          Yorum


          • Belki de artik icimden gecenlere engel olmaliyim; kim bilir?
            I've found a reason for me to change who I used to be.

            Yorum


            • Orjinal yazı sahibi: acacallis View Post
              İçinizden geçen söylemek istediğiniz herşeyi burada söyleyebilirsiniz. Ya da birine özel olarak söylemek istediğiniz. Ya da kendinize bile itiraf edemediğiniz birşeyi burda herkese itiraf edebilirsiniz. Hadi başlayalım.
              Lan zurnalar hani çok iyi biriydim hani adamın kralıydım hani herşeyin en iyisini hakediyordum madem öyleyim neden yanımda yoksunuz, siktirin gidin.
              Her şey güzel olacak...

              Yorum


              • Hacı valla insanın içi rahatlıyormuş konuyu açan güzel bir noktaya barnak basmış teşekkürler ona.
                Her şey güzel olacak...

                Yorum


                • Orjinal yazı sahibi: alone(man)
                  Valla Size söylüyorum , Bunun Tek Çözüm Yolu Var

                  Omen'in Moderatörlüğünün Elinden Alınması

                  Çünkü Bu ilk Şikayet değil ..... Bu Sitede Ondan Başka Hiçbir Moderatör Tepki almıyor ...
                  yoo bence şu ana kadar keyfi olarak kimseyi banlamadı hem sen yeni bi üyesin noluyo


                  ama dur dır yada banlanıp yeniden üyelik almış bi üye kin ondan
                  "Özgürlük" diye böğürmeyi seversiniz hepiniz en çok; oysa ben, çevresinde çokca böğürme ve duman bulunan "büyük olaylara"a inanmayı unuttum

                  Yorum


                  • Bu arada konuyu açandan alıntı yaparak yazdım şikayetimle onun bir ilgisi yok üstüne alınmasın.
                    Her şey güzel olacak...

                    Yorum





                    • Hayat herşeye rağmen devam ediyor.

                      Yorum


                      • Beni çekemeyenler tek tek anten taksın

                        Yorum


                        • sadece bağırmak istiyorum aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
                          HAYAT.....

                          Yorum


                          • kafayı yiyom..sabahtandır yiyom..baya yedim..muzikli yiyom..bunalımla sevisiyom..bi cocuk yapcam ondan..adını polyanna koycam..paradox yapıp felsefe dunyasına goz kırpcam..

                            Yorum


                            • haklısın alone(man),siteninn tadı hiç kalmadı...bize yollar göründü galiba yavaş yavaş ne dersin )
                              Last edited by mavi mavi; 31-05-2011, 11:24 PM.
                              :10:

                              Yorum


                              • o rumuz bana pek manidar geldi nedense; geliyo mudur nedir. :RpS_unsure:
                                ne giderim peşlerinden..ne ardımda devam olsun..ne uyarım,ne hükmeder..kalanlara selam olsun..

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X