ıslama köfte. ben seni yarın yiyebilme ihtimalini sevdim...:RpS_wub:
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
İçinizden ne gelirse söyleyin,rahatlarsınız.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
aynen ben de o yaşlarda ölmeyi hiç düşünmezdim.. hatta bence o yaşta bir insan gencecik olduğu için ve önünde çok uzun bir zaman olduğu için şükretmeli..ama bende şuan 30 yaşındayım ve ölmek isterdim..Orjinal yazı sahibi: nekine View Post16 yaşındayken ben hiç ölmek istemedim. yaşım 29 şimdi ölmek istiyorum. demek ki ben fazla bile yaşamışım. ne tespit yaptım be sabah sabah aferim bana.:10:
Yorum
-
Lan zurnalar hani çok iyi biriydim hani adamın kralıydım hani herşeyin en iyisini hakediyordum madem öyleyim neden yanımda yoksunuz, siktirin gidin.Orjinal yazı sahibi: acacallis View Postİçinizden geçen söylemek istediğiniz herşeyi burada söyleyebilirsiniz. Ya da birine özel olarak söylemek istediğiniz. Ya da kendinize bile itiraf edemediğiniz birşeyi burda herkese itiraf edebilirsiniz. Hadi başlayalım.Her şey güzel olacak...
Yorum
-
yoo bence şu ana kadar keyfi olarak kimseyi banlamadı hem sen yeni bi üyesin noluyoOrjinal yazı sahibi: alone(man)Valla Size söylüyorum , Bunun Tek Çözüm Yolu Var
Omen'in Moderatörlüğünün Elinden Alınması
Çünkü Bu ilk Şikayet değil ..... Bu Sitede Ondan Başka Hiçbir Moderatör Tepki almıyor ...
ama dur dır yada banlanıp yeniden üyelik almış bi üye kin ondan"Özgürlük" diye böğürmeyi seversiniz hepiniz en çok; oysa ben, çevresinde çokca böğürme ve duman bulunan "büyük olaylara"a inanmayı unuttum
Yorum


Yorum