Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İçinizden ne gelirse söyleyin,rahatlarsınız.

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Tek istediğim biraz sessizlik, kafamdaki düsüncelerin seslerini nasıl kesebilirim ki? Rahatlayamıyorm..
    Bazen yüzgeçlerimi hissettim, bazen kanatlarımı.Derinlerin adamı,gökyüzünün umudu. Yinede hissedebiliyorum ayaklarımı...

    Yorum


    • Orjinal yazı sahibi: tükenmez
      Beynim uyuştu sanırım, süt içsem geçer mi ?
      uyumayı dene
      Elinden geleni yaptın, şimdi de ayağından geleni yap. Gitmek gibi mesela !

      Yorum


      • Orjinal yazı sahibi: SaçlarıYağmurluÇocuk View Post
        Tek istediğim biraz sessizlik, kafamdaki düsüncelerin seslerini nasıl kesebilirim ki? Rahatlayamıyorm..
        kafandaki rahatsız sesleri başka seslerle değiştirebilirsin,
        mesela güzel bir film seyret uzun zamandır seyretmek istediğin
        ilgini çekebilecek türden bir kitap oku mesela
        beynindeki olumsuz düşüncelere odaklanma
        belki yardımı olur
        Elinden geleni yaptın, şimdi de ayağından geleni yap. Gitmek gibi mesela !

        Yorum


        • artık para kazanmaktan ziyade vakit geçirmek için tezgah açan
          bir esnaf profili tanımlayabilirim, evet yapabilirim; zira bir yılı aşkın
          zamandır, gözlem alanımın içinde bir model var, bizzat seyrettiğim...

          kendisi müşterisi geldiği sırada çoğunlukla sağdaki, soldaki veya
          karşıdaki tezgahlardan birinde muhabbet halindedir, müşteriyi görmez.
          müşteri görülmek için epeyce bir tepindikten sonraaaa...o yine görmez,
          artık mecburen ben görmek zorunda kalırım :RpS_crying:. müşterisini
          görmesi için bir süre boyunca da ben tepindikten sonra, lütfedip tezgaha
          doğru bakar. hemen gelmez ama. ben yüksek sesle müşterinin istediği
          nesnenin fiatını sorarım, o da yüksek sesle cevap verir, müşteri bu
          tezgahtarlık sistemi karşısında şaşkınlaştığından ötürü cevabı duymaz,
          yine ben söylemek zorunda kalırım. sonra müşteri, o
          çocuk pijamalarının 5 yaş için olanından, kırmızı üstüne mavi çiçekli
          olanından, mavi üstüne turuncu böcekli olanından, paçası lastiksiz
          olanından, üstü uzun değil de kısa kollu olanından olup olmadığını da
          sormaya girişir, ben artık fenalık geçirmeye başlarım :RpS_crying:, o
          sırada vatandaş yavaş yavaş tezgahına doğru yanaşmaya başlar, ben
          bir 'oh!' çekip kendi işime bakmaya başlarım.

          bazen de tezgahı belirsiz bir süre için tamamiyle terkeder, o zaman
          müşterisi direkt beni muhatap alır, ki kendisi tezgahta olduğu zaman
          da pek ilgili görünmediğinden; o zaman da çok oluyor bana yanaştıkları,
          gittiği zaman durum hepten rezillik :RpS_crying:.

          bi de bana bazen öyle bi 'vaay, kendin yapıp, kendin satıyorsun hee!'
          deyişleri var ki sanırsın ben sinsice birşey yapıyorum, çalışırken
          tezgahın altına girip, satış olacağı zaman yüzeye çıkıyorum; öyle bi
          'sen ne domuzsun seen!' gibi bir tonlamayla söylüyorlar bunu, o da
          ayrı bir inceleme konusu...:RpS_blink:
          ne giderim peşlerinden..ne ardımda devam olsun..ne uyarım,ne hükmeder..kalanlara selam olsun..

          Yorum


          • Orjinal yazı sahibi: İroni View Post
            kafandaki rahatsız sesleri başka seslerle değiştirebilirsin,
            mesela güzel bir film seyret uzun zamandır seyretmek istediğin
            ilgini çekebilecek türden bir kitap oku mesela
            beynindeki olumsuz düşüncelere odaklanma
            belki yardımı olur
            Film ve kitap konusunda çok zenginim.Odaklanmam gereken baska bisey var mı ki su saatte?
            Bazen yüzgeçlerimi hissettim, bazen kanatlarımı.Derinlerin adamı,gökyüzünün umudu. Yinede hissedebiliyorum ayaklarımı...

            Yorum


            • Orjinal yazı sahibi: SaçlarıYağmurluÇocuk View Post
              Film ve kitap konusunda çok zenginim.Odaklanmam gereken baska bisey var mı ki su saatte?
              ilgi alanlarını, neleri yapmaktan zevk aldığını veya neleri keşfetmek istediğini bilemem
              buna sen karar vereceksin
              Elinden geleni yaptın, şimdi de ayağından geleni yap. Gitmek gibi mesela !

              Yorum


              • düştüm kalktım bida düştüm gene kalktım düşe düşe kalka kalka bi hal oldum. keşke hiç düşmeseydim.

                Yorum


                • Orjinal yazı sahibi: tükenmez
                  e-devlet şifresini alan var mı ? Bir şifredir gidioz, nolacak bakalım ...
                  e-devlet şifresi bilmemde sen e-hayat şifreni aldın mı onu söle

                  Yorum


                  • Orjinal yazı sahibi: alone(man)
                    Kendini canlı canlı gömen Rus ölmüş :RpS_blink:

                    Dayanıklılığını test etmek için kendi kendini gömen kişi hayatını kaybetti...
                    ölmek ne garip şey...
                    büyük olasılıkla o adam hiç ölmeyeceğine inanıyordu,
                    şansını sonuna kadar denedi ve.....
                    puff!

                    Yorum


                    • Bugün her güne nazaran daha hırslıyım hayata yaşama karşı ve daha güçlüyüm.

                      Yorum


                      • sanırım melankoli moduna dogru ilerliyom..hadi ya ama ben diyodum gittikçe daha iyi olcak, ne bu simdi azcık bi rahatlama sonra dank aşağı yön..tek basına basetmekte ayrı bi bunalım..kötü kitap mı olcam illa yani..offfffff..

                        Yorum


                        • neden böyle oldu /:
                          "Özgürlük" diye böğürmeyi seversiniz hepiniz en çok; oysa ben, çevresinde çokca böğürme ve duman bulunan "büyük olaylara"a inanmayı unuttum

                          Yorum


                          • pek keyfim yok
                            Çözüm genelde ummadığımız, bakmadığımız yerdedir

                            Yorum


                            • Orjinal yazı sahibi: XxXaspasiaXxX View Post
                              neden böyle oldu /:
                              merve terapi yapım mı, fizikten dusuk not almısın galba dimi

                              Yorum


                              • oley! . biliyodum o mesajın
                                kimden geleceğini ben =)

                                yok böyle bi sezgi gücü yarabbi, ermiş miyim neyim :RpS_wub:, fal
                                işinden ekmek çıkarmak yoluna mı gitsem. :RpS_tongue:
                                ne giderim peşlerinden..ne ardımda devam olsun..ne uyarım,ne hükmeder..kalanlara selam olsun..

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X