Tek istediğim biraz sessizlik, kafamdaki düsüncelerin seslerini nasıl kesebilirim ki? Rahatlayamıyorm..
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
İçinizden ne gelirse söyleyin,rahatlarsınız.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
kafandaki rahatsız sesleri başka seslerle değiştirebilirsin,Orjinal yazı sahibi: SaçlarıYağmurluÇocuk View PostTek istediğim biraz sessizlik, kafamdaki düsüncelerin seslerini nasıl kesebilirim ki? Rahatlayamıyorm..
mesela güzel bir film seyret uzun zamandır seyretmek istediğin
ilgini çekebilecek türden bir kitap oku mesela
beynindeki olumsuz düşüncelere odaklanma
belki yardımı olurElinden geleni yaptın, şimdi de ayağından geleni yap. Gitmek gibi mesela !
Yorum
-
artık para kazanmaktan ziyade vakit geçirmek için tezgah açan
bir esnaf profili tanımlayabilirim, evet yapabilirim; zira bir yılı aşkın
zamandır, gözlem alanımın içinde bir model var, bizzat seyrettiğim...
kendisi müşterisi geldiği sırada çoğunlukla sağdaki, soldaki veya
karşıdaki tezgahlardan birinde muhabbet halindedir, müşteriyi görmez.
müşteri görülmek için epeyce bir tepindikten sonraaaa...o yine görmez,
artık mecburen ben görmek zorunda kalırım :RpS_crying:. müşterisini
görmesi için bir süre boyunca da ben tepindikten sonra, lütfedip tezgaha
doğru bakar. hemen gelmez ama. ben yüksek sesle müşterinin istediği
nesnenin fiatını sorarım, o da yüksek sesle cevap verir, müşteri bu
tezgahtarlık sistemi karşısında şaşkınlaştığından ötürü cevabı duymaz,
yine ben söylemek zorunda kalırım. sonra müşteri, o
çocuk pijamalarının 5 yaş için olanından, kırmızı üstüne mavi çiçekli
olanından, mavi üstüne turuncu böcekli olanından, paçası lastiksiz
olanından, üstü uzun değil de kısa kollu olanından olup olmadığını da
sormaya girişir, ben artık fenalık geçirmeye başlarım :RpS_crying:, o
sırada vatandaş yavaş yavaş tezgahına doğru yanaşmaya başlar, ben
bir 'oh!' çekip kendi işime bakmaya başlarım.
bazen de tezgahı belirsiz bir süre için tamamiyle terkeder, o zaman
müşterisi direkt beni muhatap alır, ki kendisi tezgahta olduğu zaman
da pek ilgili görünmediğinden; o zaman da çok oluyor bana yanaştıkları,
gittiği zaman durum hepten rezillik :RpS_crying:.
bi de bana bazen öyle bi 'vaay, kendin yapıp, kendin satıyorsun hee!'
deyişleri var ki sanırsın ben sinsice birşey yapıyorum, çalışırken
tezgahın altına girip, satış olacağı zaman yüzeye çıkıyorum; öyle bi
'sen ne domuzsun seen!' gibi bir tonlamayla söylüyorlar bunu, o da
ayrı bir inceleme konusu...:RpS_blink:ne giderim peşlerinden..ne ardımda devam olsun..ne uyarım,ne hükmeder..kalanlara selam olsun..
Yorum
-
Film ve kitap konusunda çok zenginim.Odaklanmam gereken baska bisey var mı ki su saatte?Orjinal yazı sahibi: İroni View Postkafandaki rahatsız sesleri başka seslerle değiştirebilirsin,
mesela güzel bir film seyret uzun zamandır seyretmek istediğin
ilgini çekebilecek türden bir kitap oku mesela
beynindeki olumsuz düşüncelere odaklanma
belki yardımı olurBazen yüzgeçlerimi hissettim, bazen kanatlarımı.Derinlerin adamı,gökyüzünün umudu. Yinede hissedebiliyorum ayaklarımı...
Yorum
-
ilgi alanlarını, neleri yapmaktan zevk aldığını veya neleri keşfetmek istediğini bilememOrjinal yazı sahibi: SaçlarıYağmurluÇocuk View PostFilm ve kitap konusunda çok zenginim.Odaklanmam gereken baska bisey var mı ki su saatte?
buna sen karar vereceksinElinden geleni yaptın, şimdi de ayağından geleni yap. Gitmek gibi mesela !
Yorum
-
ölmek ne garip şey...Orjinal yazı sahibi: alone(man)Kendini canlı canlı gömen Rus ölmüş :RpS_blink:
Dayanıklılığını test etmek için kendi kendini gömen kişi hayatını kaybetti...
büyük olasılıkla o adam hiç ölmeyeceğine inanıyordu,
şansını sonuna kadar denedi ve.....
puff!
Yorum

. biliyodum o mesajın
Yorum