Duyuru

Collapse
No announcement yet.

kendinimi çok küçük görmüşüm..

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • gokche
    replied
    Orjinal yazı sahibi: bydead
    Orjinal yazı sahibi: sev_beni
    eminim hepiniz cok yakışıklı ve güzelsiniz. yeterki kendinizde olan gizli güzellikleri fark edin ve açığa çıkarın

    ama şunu söylemeden de yapamıyacam ben sizden daha yakışıklı ve güzelim. avatarıma bakıp ne dediğimi anlarsınz bu karizma kimde var


    :lol: :lol: :lol:

    benim avatarım daha güzel :lol: :lol: en yakışıklı benim :P
    hiç boşuna havalanmayın benim avatarıma bakın...zaten bezediğim içi koydum... :lol:

    Leave a comment:


  • bydead
    replied
    Orjinal yazı sahibi: sev_beni
    eminim hepiniz cok yakışıklı ve güzelsiniz. yeterki kendinizde olan gizli güzellikleri fark edin ve açığa çıkarın

    ama şunu söylemeden de yapamıyacam ben sizden daha yakışıklı ve güzelim. avatarıma bakıp ne dediğimi anlarsınz bu karizma kimde var


    :lol: :lol: :lol:

    benim avatarım daha güzel :lol: :lol: en yakışıklı benim :P

    Leave a comment:


  • enerji528
    replied
    Orjinal yazı sahibi: gokche
    abimde hep kendimi çirkin gördüğüm için tip tip suratıma bakıp sen gerzekalımısın der bana
    Tip tip değil cins cins.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    eminim hepiniz cok yakışıklı ve güzelsiniz. yeterki kendinizde olan gizli güzellikleri fark edin ve açığa çıkarın

    ama şunu söylemeden de yapamıyacam ben sizden daha yakışıklı ve güzelim. avatarıma bakıp ne dediğimi anlarsınz bu karizma kimde var


    :lol: :lol: :lol:

    Leave a comment:


  • gokche
    replied
    oduyguyu biliyorum...asla inanmazsın...abim bunu ilk söylediğinde çok şaşırmıştım hadi ya öylemi diyor insan...girdiğin ortamlarda mesela kızlara bakıyorum benimle muhattap olmuyolar...sürekli eleştirecek bişey bulmaya çalışıyolar falan bunlar beni bu hale getirmişti ama şimdi niye öyle olduklarını biliyorum

    geçte olsa anladım...

    artık kabul ediyorum evet diyorum ben güzel bi kızım...artık kendimi çirkin görmicem...artık havalı havalı dolaşıyorum...canıma değsin...

    Leave a comment:


  • bydead
    replied
    benim ufaklıktan gelen bir takıntım var hep bundan kaynaklı benim sorunum ufakken beynime yerleştrimişim bu amana kadar kafamdan çıkmamış hiç :roll:

    Leave a comment:


  • bydead
    replied
    Orjinal yazı sahibi: MaLTtTt
    Orjinal yazı sahibi: gokche
    abimde hep kendimi çirkin gördüğüm için tip tip suratıma bakıp sen gerzekalımısın der bana
    Akşam akşam güldürdün beni gokche ya İyi bir şey söylemek isterken diğer taraftan gerizekalı diyor abi işte bende de var bir tane

    banada kardeşim diyor abi yapma etme arkadaşlarım bile mahallede en yakışıklı sensin diyor diyor ama beni inandırması baya zor daha neler diyor bana ama hasta olunca insan anlamıyor

    Leave a comment:


  • bydead
    replied
    Orjinal yazı sahibi: gokche
    abimde hep kendimi çirkin gördüğüm için tip tip suratıma bakıp sen gerzekalımısın der bana
    her bayan güzeldir.sana demiyorum bayanlarda böyle takıntılar vardırda bir erkek olarak bu kadar kendimi küçük görüp yıllarımı bu şekilde sürdürmem çok tuhaf bir olay gibi geliyor bana.yıllar böyle geçti kendi kendimi bu kadar aşağlama duygusu gerçekten tuhaf.birde burdaki kardeşlerime soyluyorum bu kendini aşağlama konusunda aman dikatli olun takmayın kafanıza böyle şeyleri sefa hocanın bir kitabi var bende bununla ilgili bulunca size ismini yollarım okuyun bu konuda şikayetçi olanlara tavsiye ederim

    Leave a comment:


  • MaLTtTt
    replied
    Orjinal yazı sahibi: gokche
    abimde hep kendimi çirkin gördüğüm için tip tip suratıma bakıp sen gerzekalımısın der bana
    Akşam akşam güldürdün beni gokche ya İyi bir şey söylemek isterken diğer taraftan gerizekalı diyor abi işte bende de var bir tane

    Leave a comment:


  • gokche
    replied
    abimde hep kendimi çirkin gördüğüm için tip tip suratıma bakıp sen gerzekalımısın der bana

    Leave a comment:


  • bydead
    replied
    Orjinal yazı sahibi: MaLTtTt
    Aman dur! Tam kendine güvenmişken bu seferde geçmişe üzülüp ağlama

    Şaka bir yana kendine değer vermeye başlaman çok güzel...Ne demişler "hayat bir tane" o halde bu hayatı en güzel biçimde yaşamaya bak..

    evdekilerden hep fırça yiyorum bu kendini beğenmeme konusnda bu nasıl bir hastalıktır anlamadım inanın anlamadım.nasıl bir psikolojiye kaptırmışım yada beni kim bu hale getirmiş psikoljıkmıdir nedir bu sorular hep kafamda anlamadım gitti ya kendimi bu kadar aşağlamamın nedeni hep çocuklukla ilgili ve hasaslıkla ilgili bir şey ama bundan sonrası bakıcaz artık yoksa gidip köprüden atlamam lazım 8) :?

    Leave a comment:


  • MaLTtTt
    replied
    Aman dur! Tam kendine güvenmişken bu seferde geçmişe üzülüp ağlama

    Şaka bir yana kendine değer vermeye başlaman çok güzel...Ne demişler "hayat bir tane" o halde bu hayatı en güzel biçimde yaşamaya bak..

    Leave a comment:

İşleniyor...
X