anlatabilseydim inan burada olmazdım romeo
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
neden ondan nefret edemiyorum...!
Collapse
X
-
burada da anlatamazsan artık hiçbiyerde anlatamazsın.Buraya girenlerin çoğunun gerçek hayatta paylaşamadıkları sorunlarını burada paylaşmak için olduğunu biliyosundur zeki bi kız olmalısın.Burada kimse senin ne ismini biliyo ne cismini biliyo içindekileri yaz ve rahatlamanın huzuruna var baktın ki ters yorumlar geliyo siteye bi daha girmezsin ya da farklı bi üyelikle girersin olur biter.kasacak bir şey yok
Yorum
-
Bence zaten o kişiden nefret ediyorsun,kızgın olduğun cümlelerinden bile anlaşılıyor..
Senin sorunun bu sinirini etrafındakilere belli edemiyor olman,yani tepkini gösteremiyor olman..Bunun nedenini de bilmiyoruz,konuyu çok üstü kapalı bir şekilde anlatmışsın..
Sinirli olmak yerine sakin davranmayı denesen,hani umursamıyor önemsemiyor havasında...Konuyu bilmediğim için tavsiyelerimin yerini bulacağından da emin olmayarak yorum yapıyorum :roll:
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: romeo44işin aslı şu eğer o seni çağırdığında en yorgun bitkin halinde olsan bile hemen kalkıp hazırlanma şık görünme derdine düşüyosan ve de için içine sığmıyosa aklından bi an bile gitmeyeyim düşüncesi geçmiyosa gene ibodan alıntı yapıyorum ama napıyım adam tam cuk oturur çarkılar yapmış aslında harbiden sevmiyorum herifi ama şarkıları güzel....Sen Aşıksın Arkadaş...
bu arada romeo o da bitti bitirdim beynimde artık yazıkkkkkkkkkk beni kaybettiiiii
Yorum

Yorum