Duyuru

Collapse
No announcement yet.

neden ondan nefret edemiyorum...!

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #46
    anlatabilseydim inan burada olmazdım romeo

    Yorum


    • #47
      burada da anlatamazsan artık hiçbiyerde anlatamazsın.Buraya girenlerin çoğunun gerçek hayatta paylaşamadıkları sorunlarını burada paylaşmak için olduğunu biliyosundur zeki bi kız olmalısın.Burada kimse senin ne ismini biliyo ne cismini biliyo içindekileri yaz ve rahatlamanın huzuruna var baktın ki ters yorumlar geliyo siteye bi daha girmezsin ya da farklı bi üyelikle girersin olur biter.kasacak bir şey yok

      Yorum


      • #48
        benim çekindiğim utandığım bir durum yok.
        o yüzden kasmıyorum yani
        bir kez o hatayı yaptım en yakınım bile beni yüz üstü bıraktı defalarca...üstü kapalı konusmayı tercih ederim.yine de sağol

        Yorum


        • #49
          sen anlatmamaya inat etmişsin yapacak bi şey yok o zaman

          Yorum


          • #50
            Bence zaten o kişiden nefret ediyorsun,kızgın olduğun cümlelerinden bile anlaşılıyor..

            Senin sorunun bu sinirini etrafındakilere belli edemiyor olman,yani tepkini gösteremiyor olman..Bunun nedenini de bilmiyoruz,konuyu çok üstü kapalı bir şekilde anlatmışsın..

            Sinirli olmak yerine sakin davranmayı denesen,hani umursamıyor önemsemiyor havasında...Konuyu bilmediğim için tavsiyelerimin yerini bulacağından da emin olmayarak yorum yapıyorum :roll:

            Yorum


            • #51
              Orjinal yazı sahibi: romeo44
              işin aslı şu eğer o seni çağırdığında en yorgun bitkin halinde olsan bile hemen kalkıp hazırlanma şık görünme derdine düşüyosan ve de için içine sığmıyosa aklından bi an bile gitmeyeyim düşüncesi geçmiyosa gene ibodan alıntı yapıyorum ama napıyım adam tam cuk oturur çarkılar yapmış aslında harbiden sevmiyorum herifi ama şarkıları güzel....Sen Aşıksın Arkadaş...

              bu arada romeo o da bitti bitirdim beynimde artık yazıkkkkkkkkkk beni kaybettiiiii

              Yorum


              • #52
                sebep..?

                Yorum

                İşleniyor...
                X