Benim hayatım onun yüzünden cekilmez hale geldi...O ne yaptığını cok iyi biliyor.Ama bunu örfpas etmeyi öyle bir başarıyor ki...Ona karşı tepkilerimde aşırıya kaçtığımda suçlu duruma düşüyorum...Oysa kimse bilmiyor...Ve beni suçluyorlar davrnaışlarımdan dolayı.Haklıyken haksız olduğumun söylenmesi beni cok rahatsız ediyor...İçimde kopan fırtınaları bir bilseler...
Ondan nefret de edemiyorum...!Ya kendimi yiyip bitireceğim...Ya da onu sonsuza dek cıkarmam lazım hayatımdan!
Nefret etmek istiyorum ondan...Böylelikle işim daha kolay olurdu...Onu görmek istemiyorum artık yeteeeerrr
Ondan nefret de edemiyorum...!Ya kendimi yiyip bitireceğim...Ya da onu sonsuza dek cıkarmam lazım hayatımdan!
Nefret etmek istiyorum ondan...Böylelikle işim daha kolay olurdu...Onu görmek istemiyorum artık yeteeeerrr


Yorum