Orjinal yazı sahibi: blue_sky
View Post
ben sayısal okumak istiyorum bu yüzden dershane şart zaten alt yapım zayıf birazda bunu güçlendirmek için dershane istiyorum. yada özel ders ama bu yaştan sonrada nasıl olur bilmiyorum. biraz zor. ya işte böyle başında böyle anne baba olursa olacağı budur.

Yorum