Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Güncel borderline olanlar veya eşleri,yakinlari...

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    eğer borderline teşhisi doğru ise evliliğinizin devam etmesi çok zor.
    en zor evlilik bir borderline ile olandır.
    ilaçlar borderline tedavisinde etkilidir. çünkü borderline, öfke, depresyon, anksiyete arasında gider gelir. yani duygulanım sabit durmaz, sürekli değişir.
    borderline için evlilik çok zordur. borderline için uygun olan bekar yaşamaktır.
    eğer tabi teşhis doğru ise. doktorların teşhislerine o kadar güvenmemek gerekir. başka doktor başka teşhis koyabilir.

    Yorum


    • #17
      ek olarak şizofreni de ki gibi ses duyma halüsinayson görme vardır.. bazen çizginin öbür tarafına giderek kısmen de olsa aklını yitirmiş gibi davranabilir.. örnek kendimi verebilirim.. bazen böyle şeylerim oluyor.. bunların tedavisi için de ilaç gerekli
      "sen hiçbir işe yaramaz değilsin. Seni senden çalan toplumdur."
      Tezer


      http://www.sinirda-hareket-var.blogspot.com/

      Yorum


      • #18
        geçecek ...
        Last edited by neyzen; 21-03-2013, 09:03 AM.

        Yorum


        • #19
          bugün doktorla görüştüm eşim için tam olarak borderline demedi ama profun dediklerini dikkate almak gerektiğini söyledi.İlaçlara devam doz arttırdı daha iyi olacağına inanıyorum.Ruh halindeki dengesizliklerin her zaman olmayacağını bu sürecin atlatılabileceğini belirtti.Kişilik değişmez derler ama insan isterse bunuda başarabilir.Bazı özellikler hayatımızdan safdışı edilebilir.Bende önceden anksitiye bozukluğu yaşadım bazı şeylerle mücadele ettim bir müddet ilaç kullandım ama bazı şeylerin farkına vardım şu an başedebiliyorum.Terapi için eşimim biraz daha zamana ihtiyacı olduğunu söyledi.Her şey çok daha güzel olacak ama borderline iseniz dedi işimiz zor bunu da bilin dedi.Hayırlısı bakalım...

          Yorum


          • #20
            umut önemli tabi.. umduğunuz gibi olur umarım..
            "sen hiçbir işe yaramaz değilsin. Seni senden çalan toplumdur."
            Tezer


            http://www.sinirda-hareket-var.blogspot.com/

            Yorum


            • #21
              umut hayallerin başlangıcı kayıp yitirmeyeceksin umudunu...

              Yorum


              • #22
                Orjinal yazı sahibi: neyzen View Post
                umut hayallerin başlangıcı kayıp yitirmeyeceksin umudunu...
                kaybetmemek için direniyorum..
                "sen hiçbir işe yaramaz değilsin. Seni senden çalan toplumdur."
                Tezer


                http://www.sinirda-hareket-var.blogspot.com/

                Yorum


                • #23
                  başka çare var mı?inan ben neler yapmazdım eşimin eski neşesinde olması için canımdan bile vazgeçerim ama yok bu illetin çaresi kişide bitiyor ne yapabilirsin ki?

                  Yorum


                  • #24
                    valla kişinin elinde de olan bişey yok.. ben de kurtulmak için bocaladığımda dibe batıyorum.. en iyiysi akışına bırakmak.. başka bişey gelmiyor elimden..
                    "sen hiçbir işe yaramaz değilsin. Seni senden çalan toplumdur."
                    Tezer


                    http://www.sinirda-hareket-var.blogspot.com/

                    Yorum


                    • #25
                      yanında bir destekçinin olması muhakkak.Arkadaşın biri yazmış borderline olanlarla evlilik yürümez diye.Neden?Kim ister bu sıkıntıları yaşamayı ama yapacak bir şey yok insan her an bir psikolojik rahatsızlığa yakalanabilir.Ne yapak o zaman?Gittiğimiz psikiyatrisler bile ilaç kullanıyor herkesin sorunu var?Yüce Allah'ım bununda çaresini verir umarım ilaçları kullanıp hayatımızı düzen içinde yürütmeye çalışmaktan başka yapabileceğimiz bir şey yok?

                      Yorum

                      İşleniyor...
                      X