Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Biri var .. mailleşiyoruz .. öyle işte.

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #31
    Sen stresten kafayı bozmuşsun. :36:

    Yorum


    • #32
      Orjinal yazı sahibi: kitap View Post
      foruma uye yap onu, biraz inceleyelim. daha net seyler soyleyebiliriz o zaman.
      zeki üye
      HAYAT.....

      Yorum


      • #33
        Orjinal yazı sahibi: Aişem View Post
        Biri var. Karşı cinsten yani erkek. Bendn 1 yaş büyük.
        Bir forumda takılıyorum arada. Oradan tanıdıgım bir arkadaşla konuşurken x kişisinin msn sini versene diye öyle şakayla karışık bir deneme yaptım. Niye istiyorsun vs derken verdi ama msn kullanmıyormuş. Facebook dedi. O da bende yok Nyse bi yolunu bulduk mailleşiyoruz o X kişisiyle.
        Yaklaşık 2 gün oldu. Bu 3.gün. Ben ne kadar kısa yazıyorsam o da o kadar uzun yazıyor. Maillerini beklerken çok tuhaf hissediyorum. Yani mesela bu sabah kalkar kalkmaz , gözlerimi açar açmaz aklıma gelen ilk şey ' mail ' oldu. Öyle özel şeyler paylaşmıyoruz. Sadece nasıl hissettiğimizi , iç dünyamızı , hayallerimizi filan anlatıyoruz. Onu hiç görmedim. Ama mailleşiyoruz dedigim gibi. Bilmiyorum herkesle bu kadar uzun konuşuyor mu ? Konuşuyordur belki niye konuşmasın ki?!..
        Bana noluyor? 2 gündür pc nin başından uzaklaşamıyorum. Forumda dün hiç takılmadıgım kadar çok kaldım. Kalbim deli gibi çarpıyor. Yerinden fırlıcakmış gibi oluyordu maili açana kadar. Şimdi eski haline döndü
        2 Günde 10 mail mi ne olmuş. Saymadım şimdi ama yaklaşık öyle.
        Aşık filan degilimdir degil mi Yan gözle bakmayam çocuga şimdi
        Ha bi de bir arkadaş daha var. O da feysini istedi çocugun. Kafayı yiyorum he. Ya bu kız X imi tavlarsa :/
        Neyse bana noluyor sizce? Kafayı mı tırlatıyorum?
        görmediğiniz birisine mi??
        bence size değer verdi diye böyle düşünüyorsunuz.bir süre sonra geçer emin olun.sakın bir hata yapmayın.
        HAYAT.....

        Yorum


        • #34
          Mailfriend'lik cok tatli biseydir. Zaman gectikce anlarsin karsindakinin nasi biri oldugunu az cok. İyi olduguna inaniyosan, iyidir. Devam et
          I've found a reason for me to change who I used to be.

          Yorum


          • #35
            Orjinal yazı sahibi: Aişem View Post
            Konumu ne hale getirmişsiniz ya

            Şebnem git başka yerde ara talipleri hadi naş

            Foruma mı üye yapayım onu? Yapma etme abi .. Adam hakkımda ne düşünür sonra ?

            Bilmiyorum ya.. 1 mail daha yazmış. Açana kadar bende kalp malp kalmadı valla.

            Yazdıklarına bakılırsa insan duygularına önem vermeyen biri..sanırım..

            Kendini aradıgı yolda herkesi feda ediyor gibi geldi bana.

            Ya bilmiyorum. Son mailimi yazıcam. Daha da onunla karşılaşacagım yerlere gelmeyeceğim.

            Yine acı çekmek istemiyorum.
            Aci cekerek olgunlasirsin. Onu gectim bi de su var: sen aman uzulurim hayalkirikligina ugrarim diye dusunuyosan o zaman hic kimseyle ileyisim kurma. Cunku ayni ihtimaller tanistigin her insan icin gecerli olacak. En kotu ihtimakle cok uzulursun. Ama ya gercekten tanimaya degecek biriyse?
            I've found a reason for me to change who I used to be.

            Yorum


            • #36
              ya illa aşkmeşkmi yaşamanız gerekiyor
              güzel güzel yaşasanıza rahtmı batıyor
              bence akıllı ol ve uzak dur

              Yorum


              • #37
                güzel duygular bunlar ama kendini çok kaptırma bağlanma sakın!
                "Özgürlük" diye böğürmeyi seversiniz hepiniz en çok; oysa ben, çevresinde çokca böğürme ve duman bulunan "büyük olaylara"a inanmayı unuttum

                Yorum


                • #38
                  Orjinal yazı sahibi: XxXaspasiaXxX View Post
                  güzel duygular bunlar ama kendini çok kaptırma bağlanma sakın!
                  ya anlık güzel duygu olabilir ya sonra bıraktığı acı

                  Yorum


                  • #39
                    Şimdilik sadece mailleşiyoruz.

                    İleride yüz yüze görüşür müyüm onunla bilmiyorum.

                    Zaten son mailinden anladıgım kadarıyla beni kendine samimi mi görmüş napmış.

                    öyle birşeyler yazıyordu. görüşebilme imkanım olsa keşke seninle yazmıştı bir mesajında.

                    sordum niye diye? o da insanlarla karşılıklı sohbet etmeyi sevdigini söyledi.

                    iyi biri gibi. mail atarsa cevaplarım. yoksa yok. çok fazla samimi olmak istemiyorum zaten.

                    eger baglanacaksam da daha iyi tanımayı tercih ederim.

                    Yorum


                    • #40
                      Bı sekılde onu gormeye calıs karsına cıkınca bı anda emeklerın bosa gıtmıs gıbı olmasın

                      Yorum


                      • #41
                        Orjinal yazı sahibi: Poison23 View Post
                        Bı sekılde onu gormeye calıs karsına cıkınca bı anda emeklerın bosa gıtmıs gıbı olmasın
                        Anlayamadım. Nasıl karşıma çıkınca ? :S
                        Beni görmedi ki.

                        Yorum


                        • #42
                          Orjinal yazı sahibi: ayseglk
                          bence de iyi biri mutlaka görüş onunla..iyi olduğu kadar da öğretici bi kimliği var hissediyorum..sana dünyanın kaç bucaktan oluştuğunu öğretcektir
                          dünyanın kaç bucaktan oluştuğunu ?
                          Haklısın ögretici bir kimliği var. Degişik biri.
                          Etrafımızda görünen ergenlerden çok farklı.
                          Ama bilmiyorum.

                          Yorum


                          • #43
                            Ya bilmiyorum en son mesajında müzik yollamıştı bana onları sordu dinledin mi diye sordu.
                            bende evet ama begenmedim dedim. darılmış mıdır ? Dakka başı mail yazan adam daha yazmıyor şaka gibi

                            Yorum


                            • #44
                              önce tanı sonra kararını ver önyargılı olma

                              Yorum


                              • #45
                                Demek ıstedıgım ıllakı sanal dunya dısında yuz yuze gorusuceksın bı sekılde onu ınternette resmını falan bul ıste dısarda bulustugunda begenmezsen tum konusmaların cope gıder dıyorum

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X